הרשמה

ג'ים ריאן לא בטוח אם Elder Scrolls 6 ו-Starfield יגיעו ל-PS5

Never say never

אחרי הרכישה של Zenimax בידי Microsoft, הבוס של Playstation לא יודע אם המשחקים הבאים של Bethesda יגיעו ל-PS5

אחרי שלפני כחודשיים Microsoft הכריזה על קניה של ZeniMax, מפיצה שנמצאים בבעלותה סטודיואים כמו Bethesda והמשחקים העתידיים שלה כמו Deathloop ו-Ghostwire Tokyo, משחקים שהוכרזו ל-Playstation 5 ולמחשב בלי להזכיר בכלל את ה-Xbox Series X|S, שאלות רבות החלו לצוץ על הראדר. אז בזמן שהמשחקים שהוזכרו קודם עדיין עומדים לצאת ל-Playstation 5, השאלה בנוגע למשחקים עתידיים אחרים של המפתחת, ספציפית Elder Scrolls 6 ו-Starfield החלו לצוץ, האם אלו הולכות לראות פיתוח והפצה על ה-Playstation 5 בכלל?

בריאיון ל-TASS (חברת חדשות רוסית), ג'ים ריאן (Jim Ryan, הבוס של Playstation), אמר כי ההחלטה על האם Elder Scrolls 6 או Starfield יגיעו ל-Playstation 5 היא לא בידיים שלו אחרי הרכישה של Zenimax בידי Microsoft בסכום עתק של 7.5$. ג'ים אמר: "זוהי החלטה שלא נמצאית בידיים שלנו, אנחנו נצטרך לחכות ולראות מה קורה, אני מחכה לשמוע בנוגע לכך. אנחנו פשוט לוקחים גישה אחרת. הדגש שלנו הוא על צמיחה יציבה, איטית, אך עקבית של הסטודיואים שלנו, מתוחזקת על ידי רכישות [של סטודיואים]. אנחנו מכבדים את הצעדים שנלקחו על ידי המתחרים שלנו, הם נראים לנו הגיוניים. אבל אנחנו שמחים ובטוחים באותה מידה, יש לנו מערך משחקי שחרור טוב משהיה לנו בשחרור קונסולות בדורות הקודמים."

מה דעתכם? האם המשחקים האלו יצאו לקונסולות אחרות? האם Sony יאלצו להמשיך הלאה ללא המשחקים של Bethesda? והאם מהלך כזה יגרום לכם לעבור לעבור למערכת של Microsoft? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:05 22.11.2020 | Megalodon Megalodon

    יגיעו, יגיעו. אולי בעיכוב יציאה מרגיז, אולי עם יתרונות מובהקים למחשב ולאקסבוקס מבחינת פיצ'רים כאלו ואחרים, אבל יגיעו.

    שזו, אגב, בדיוק השיטה של סוני לאקסלוסיביים שלהם, אם הם בכלל מרשים למשהו אחר לשחק בהם.

  2. 2

    09:46 23.11.2020 | yinontt yinontt

    לא בדיוק , אם אני לא טועה משחקים אקסלוסיבים של סוני לכל היותר יוצאים למחשב , לא לXBOX עצמו . לדעתי מייקרוסופט -אם הם יחליטו ללכת על הליין האקסלוסיבי- לא עומדים לשחרר משחקים לPS5 ,אולי למחשב לכל היותר

  3. 3

    10:29 23.11.2020 | Megalodon Megalodon

    נו, כן, זו בדיוק השיטה של סוני, לזה התכוונתי.

    אבל אני נוטה להאמין שמיקרוסופט, למרות שהם תאגיד אפל ומרושע, הם יותר בעד גיימרים באופן כללי וכנראה יהיו יותר טובים מסוני במקרה הזה. כאמור, הם בטוח קצת יקלקלו לשחקני סוני להנות באותה צורה, אבל לדעתי גם שחקני סוני יקבלו את המשחקים של בת'סדה בסופו של דבר.

    הדבר היחיד שטוב בכל הנושא הוא שכדי לעבור את האישור של מיקרוסופט לשחרור משחק, אולי בקרת האיכות של בת'סדה תעלה ולא נקבל משחקים מבוגבגים בצורה מזעזעת כל כך. אפשר רק לקוות.

  4. 4

       | פורסם ע"י