הרשמה

אילו משחקים נוספים יצטרפו למנוי ה-Xbox Game Pass בחודש מרץ?

רגע Microsoft, תאטו בבקשה, אנחנו לא עומדים בקצב

מה בתפריט להמשך חודש מרץ?

משום מה מרגיש לנו שבימים האחרונים הדבר היחידי שאנחנו כותבים עליו הוא שירות ה-Xbox Game Pass והגדילה הלא פוסקת של ספריית המשחקים אותה הוא מציע. בתחילת החודש קיבלנו מגוון משחקי ספורט שונים, מה שהסתבר רק כקצה הקרחון כאשר שבוע מאוחר יותר קיבלנו כ-20 משחקים של חברת Bethesda, חשיפה כי Outriders המצופה יגיע ביום ההשקה שלו לשירות, לצד הכרזה נוספת אחרי ימים בודדים על הגעתו המיידית של כותר האינדי Undertale. כעת, כמיטב המסורת, אנחנו מקבלים הכרזה על כל המשחקים שצפויים להגיע בחצי השני של החודש, ולצד כמה הופעות חדשות, רוב הכותרים שמופיעים ברשימה הם משחקים שכבר קיימים בגרסאת ה-Xbox שלהם, וכעת הופכים לזמינים בשירות גם על פלטפורמת המחשב האישי. שנתחיל?

על Undertale ו-Outriders אנחנו כבר יודעים, אז מה בעצם נחשב הכרזה חדשה כאן? בתור התחלה, Empire of Sin, כותר אסטרטגיה ששם אותנו בעולם התחתון של שיקגו בשנות ה-20' אשר ראה השקה עולמית על כל הפלטפורמות לפני 3 חודשים בלבד. המשחק נותן לנו לגלם גנגסטרים אייקונים כמו אל קאפון (Al Capone) וסטפני סיינט קלייר (Stephanie St. Clair) ולבנות דרכם אימפריית פשע בעודנו מחשבים כל צעד על מנת להגיע לפסגה. המשחק יגיע לשירות ב-18 במרץ בגרסאות ה-Xbox והמחשב האישי.

אחריו יש לנו את Nier: Automata, משחק שבאופן אישי קרוב מאוד לליבי. לא סתם בחרתי בו ככותר האהוב עליי מהדור היוצא, מדובר פה ביצירת אומנות שכעת מגיעה לשירות בגרסאת המחשב האישי שלה. המשחק שם אתכם בשליטה על אנדרואידים אשר נשלחים לכדור הארץ כדי להמשיך במלחמה ארוכת שנים נגד צבא פולש של מכונות. העלילה של המשחק מוצגת מנקודת מבט של 3 דמויות שונות, כל אחת עם הסיפור והיכולות השונות שלה שמספקות פרספקטיבות שונות על אירועי המשחק והעולם שמקיף אותם, שבסופו של דבר חושפות אמת אחת וכואבת במיוחד. המשחק יהיה זמין להורדה ב-18 במרץ.

בתחילת החודש קיבלנו הכרזה כי מגוון משחקים מבית היוצר של EA מגיעים לשירות כחלק משיתוף הפעולה של ה-Game Pass עם שירות ה-EA Play. כל המשחקים שהתווספו היו משחקי ספורט, חוץ מאחד - Star Wars Squadrons אשר שם אותנו בתא הטייס במלחמה נגד האימפריה/המורדים, תלוי באיזה צד אנחנו בוחרים. עם קמפיין מושקע, מצב מולטיפלייר מלא באקשן והמון אפשרויות עיצוב לחלליות ולטייסים שלכם, מדובר בתוספת מכובדת לשירות שתגיע למחשב האישי ולקונסולות ב-18 במרץ. את הביקורת של אור שלנו כבר קראתם?

אליו יצטרף Torchlight III בגרסאת המחשב האישי שלו, גם הוא ב-18 במרץ. כותר ה-RPG הטרי הגיע לקונסולות ה-Xbox עוד בחודש ינואר, כחודשיים בלבד מאז השקתו, בו שחקנים יוכלו לחקור אזורים עצומים בעולם פנטזיה עשיר, למצוא שלל נדיר ולהילחם באויבים ומפלצות לבד או במצב Co-Op עם עוד 3 חברים. המשחק מציג 4 קלאסים שונים לבחירה, בין אם זה ה-Railmaster שמצוייד ברכבת קטנה שעוזרת לכם בשדה הקרב או רובוט חמוש בחרב של פיראטים ומשגרי טילים במקום בטן. כיף גדול לכל מי שמחפש להעביר את הזמן ביחד עם חבר.

כולם מדברים על כך ש-Outriders מגיע ביום ההשקה שלו ל-Game Pass, וכעת מסתבר שהוא לא היחידי. Genesis Noir הוא משחק חקירה שמתואר כך - "כאשר משולש אהבה בין יצורים קוסמיים הופך לעימות מר, אתם תחזו בקליע שנורה ע"י אל קנאי - מה שידוע בתור המפץ הגדול. קפצו ליקום ההולך ומתרחב וחפשו דרך להשמיד את יצירת העולם ולהציל את אהבתכם". הטריילר המצורף לא מסביר יותר מדי חוץ מזה שמצפה לנו פסקול מעולה, והעלילה נשמעת כמו משהו מיוחד שלא נמצא במקום אחר. המשחק יגיע לשירות ב-25 במרץ לקונסולות ולמחשב האישי.

לצידו יגיע המשחק Octopath Traveler, כותר RPG מ-2018 אשר היה בלעדי לפלטפורמת ה-Switch למשך שנה, עד שהגיע למחשב האישי ב-2019 ול-Stadia שנה לאחר מכן, וכעת הוא מגיע לראשונה לקונסולות ה-Xbox. המשחק מוצג מנקודת מבט של 8 דמויות שונות, עם מערכת קרב בתורות ואומנות פיקסלים פשוט יפהפייה. שמואל שלנו אמר עליו: "העולם של המשחק פשוט נפלא וגרם לי לרצות להיות בו, מערכת הקרבות הנהדרת גרמה לי לבחון את קצה גבול היכולת שלי למקסם את הנזק שאני יכול לעשות ליריב בתור אחד וגם אם הסיפורים של הדמויות השונות לא כולם ישבו באותה הרמה, המשחק נתן לי ליצור את הסיפורים שלי עם הדמויות האהובות עלייי בעזרת הסודות השונים שמפוזרים במקומות השונים במשחק." את הביקורת המלאה שלו תוכלו לקרוא כאן. המשחק יגיע לשירות ב-25 במרץ לקונסולות ולמחשב האישי.

ואם זה לא מספיק RPG בשבילכם, Pillars of Eternity II: Deadfire מגיע למחשב האישי, גם הוא ב-25 בחודש. המשחק מגיע מ-Obsidian Entertainemnt, אשר הביאו לנו משחקים כמו Fallout: New Vegas ו-The Outer Worlds, כך שזה די מובן מאליו שנקבל בו משחק תפקידים עם בחירות משמעותיות, עיצוב דמויות עמוק ועולם עצום שמלא בהיסטוריה עשירה, דמויות צבעוניות ואויבים מאיימים. 

לאלו מכם שמחפשים קצת להזיז את הגלגלים במוח, קבלו את Suparland, כותר אקשן/פאזלים מגוף-ראשון שמתבסס על פיזיקה ושימוש בעצמים ובסביבה שלכם על מנת להשלים את האתגרים שמוצבים מולכם בעודכם נלחמים בצבאות של שלדים ומפלצות. המשחק יהיה זמין ב-25 בחודש למחשב האישי בלבד.

חודש ינואר ראה את הגעתם של Yakuza 3-5 בגרסאות ה-Remastered שלהם ל-Game Pass, זאת לאחר הצטרפותם של Yakuza Kiwami ו-Kiwami 2. רק משחק אחד היה חסר כדי להביא את הסדרה כולה לשירות, והנה הוא הגיע - Yakuza 6: The Song of Life. קאזומה קיריו (Kazuma Kiryu) חולם על חיים שקטים אחרי שהייה ארוכה בחיי היאקוזה היפנית, אך אירוע שמתרחש מחזיר אותו לאורח החיים המסוכן של המאפיה בעודו נשבע להגן על אדם הקרוב לליבו. המשחק יגיע לשירות ב-25 במרץ לקונסולות ולמחשב האישי.

לבסוף, כותר האקשן הדו-מימדי Narita Boy יהיה זמין להורדה לקונסולות ולמחשב האישי ב-30 במרץ. לפי הטריילר מדובר על משחק שמצריך רפלקסים וחשיבה מהירים כדי להתעלות על האויבים שתפגשו בקרבות חרבות מלאי אדרנלין. 

אלו כל המשחקים שיצטרפו לשירות בהמשך החודש, אבל כדי להרוויח צריך גם להקריב, והמשחקים הבאים הם אלו שיעלו קורבן לכבוד הגעתם של הכותרים החדשים שצויינו למעלה. כמו תמיד, אם תספיקו להוריד אותם לפלטפורמה המועדפת עליכם, הם ישארו שלכם כל עוד תישארו מנויים לשירות או עד שתסירו אותם בעצמכם:

  • Hyperdot 
  • Journey to the Savage Planet 
  • Machinarium

מה אתם חושבים על התוספות החדשות ל-Game Pass? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י