הרשמה

פרטים חדשים על מודל הבלעדיות של אפיק נחשפים

אתם כבר כניראה יכולים לנחש מאיפה מגיע אלינו המידע הזה

הרבה כסף זורם במשרדי אפיק

פעם בכמה זמן קורה בתעשיית הגיימינג אירוע גדול שתופס את כל הכותרות ועיניי כל התעשיה מופנות אליו. בחודשים האחרונים היו לנו לא מעט אירועים כאלה בין היתר השקת קונסולות הדור הנוכחי, הרכישה של Zenimax על ידי מיקרוסופט וגל של חשיפת בעיות בנהלי העבודה ואצל העובדים בחברת Ubisoft. אבל כמו שכולנו כבר יודעים, בימים האחרונים כל העיניים והקשב של תעשיית הגיימינג מופנים אל עבר בית המשפט שבו נערכים בשלב זה הדיונים הראשונים במסגרת המשפט של חברת Epic Games נגד ענקית הטכנולוגיה Apple. המשפט שהתחיל כבר סיפק לנו לא מעט כותרות ופירסומים שונים אבל עכשיו נחשפים במסגרתו פרטים על מודל הבלעדיות על משחקים בחנות האינטרנטית של אפיק.

על פי מסמכים שנחשפו במשפט, נכון לספטמבר 2019 חברת Epic חתמה על כ-105 חוזי בלעדיות שונים לחנות ה-EGS שלה בסכום כולל של מעל למיליארד דולר שמתוכו כ-542 מיליון דולר הושקעו בבלעדיות להשקת משחקים. עוד פרט שנחשף הוא שעבור הבלעדיות הזמנית של Borderlands 3 למשך חצי שנה, אפיק שילמה סכום מטורף של כ-115 מיליון דולר מתוכם 11 מיליון דולר שולמו עבור חלוקת The Handsome Collection בחינם. אפיק חשפה שכ-1.56 מיליון שחקנים רכשו את המשחק השלישי בסדרת Borderlands דרכה וכ-53% מהם היו לקוחות חדשים לגמרי לחנות (זאת אומרת שזאת הייתה הרכישה הראשונה שלהם בה).

עוד פרט מעניין מאוד שנחשף במסמכי החברה הוא העבודה ש-Dead Island 2 והמשחק הבא בסדרת Saints Row יושקו באופן בלעדי בחנות של אפיק, אם כי לא ידוע האם זאת בלעדיות זמנית. פרט זה מעניין במיוחד שכן כידוע לנו Dead Island 2 הוא משחק שעבר הרבה מאוד מחזורי פיתוח וגילגולים ונכון לעכשיו בכלל לא בטוח שהוא יושק אי פעם. לגבי Saints Row, אנחנו יודעים כבר תקופה שהמשחק החמישי נמצא בדרכו אלינו אבל המסמך לא מפרט האם מדובר בו או בכותר הרימסטר שהושק כבר שנה שעברה ב-EGS ומגיע עכשיו לסטים.

מה דעתכם על הפרטים החדשים? האם Epic פעלו נכון? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י