הרשמה

אבל איפה GTA 6?!

עכשיו דממה - GTA על הבמה

מעריץ מפריע לתכנית בשידור חי כדי לצעוק את השאלה שמטרידה את כולנו

המשחק GTA V שיצא בשנת 2013 כבש את עולם הגיימינג בסערה וקצר שבחים מקיר לקיר גם ברמת הביקורות וגם בנתוני המכירות. מאז עברו 8 שנים, בלי אף מילה נוספת על הכותר הבא בסדרה, ומיליוני מעריצים ברחבי העולם שותים בשקיקה כל פיסת מידע שעשויה להוביל להכרזה רשמית על המשחק המצופה.

מעריץ אחד בגרמניה הרגיש כנראה שנמאס לו להמתין, והחליט לעשות מעשה: בצעד מחאתי, המעריץ שהזדהה בשם טייזר (Taser) פרץ לבמה במהלך שידור חי של שעשועון גרמני פופולרי בשם Schlag den Star ודרש ממנחה התכנית אלטון (Elton) לפנות למצלמה ולענות על שאלת השאלות: מה קורה עם GTA 6 ומתי הוא יוצא?

כפי שרואים בסרטון, משתתפת השעשועון נראית מעט מזועזעת מההתפרצות ושואלת את האורח הלא קרוא אם לא מדובר במשחק מחשב, על כך הוא משיב בחיוב. המנחה לעומת זאת, נראה משועשע מהסיטואציה ומשיב שהוא לא יודע מה קורה עם המשחק וזה גם לא כל כך קריטי עבורו, מאחר וטרם סיים את GTA V.

לא ברור מדוע בחר המעריץ להתפרץ דווקא לשידור של התכנית הזו או מה גרם לו לחשוב שמנחה התכנית עשוי לדעת את התשובה. בעוד רוב הגורמים מעריכים שפשוט מדובר בפלטפורמה בעלת צופים רבים שתעזור לו להפיץ את המסר שלו, חובבי תיאוריות הקונספירציה למיניהם העלו את ההשערה שהמנחה, אשר אחראי לדיבוב לגרמנית בכמה משחקים מוכרים דוגמת Halo 3, עשוי להיות מעורב בהפקת המשחק כמדבב, וכמשתמע מכך מחזיק במידע פנימי אותנטי לגבי עתידו.

GTA 6 live event reveal leak supported by new Rockstar Games job listing -  Charlie INTEL

ואם בדיבובים עסקינן, ממש לפני כמה ימים פרסם מדבב בשם דייב ג'קסון (Dave Jackson) פוסט בפייסבוק בו הוא טוען שלוהק לדבב דמות ב -GTA 6 בשם קפטן מק'קליין, מפקד תחנת משטרה באיזור בו מתרחש המשחק, ואף טען שטריילר ישוחרר למשחק בקרוב. האם מדובר במתחזה שקפץ על רכבת ההייפ בשביל הכותרות והפרסום, או בדיווח אותנטי שייגאל את מעריצי הסדרה מייסוריהם? עד שנקבל הכרזה רשמית מרוקסטאר, כנראה שלא נדע.

באשר למעריץ, אמנם מדובר במחאה לא שגרתית, אך בגבולות הטעם הטוב. עבור משחק שמואשם דרך קבע בהסתה לדבר עבירה מדובר בדרך נחמדה ומרעננת לעלות לתודעה הציבורית, ונקווה שהיא תוביל להכרזות בקרוב. מה אתם חושבים על ההתפרצות לשידור? האם מדובר בחוצפה או מחאה לגיטימית? ומתי כבר יגיע GTA 6? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:02 31.08.2021 | WarFox89 WarFox89

    נראה לי שיש סיכוי יותר גדול וסביר שנישמע משהו על HL3 מאשר משהו חדש על GTA 6 ...

  2. 2

       | פורסם ע"י