הרשמה

צפו ב-Breath of the Wild רץ ברזולוציית 8K מלווה ב-Ray Tracing

ממלכת היירול מקבלת שדרוג רציני בחזית הגרפית

האימולטור שיגרום למשחק האייקוני מקונסולת ה-Switch להכניע את המחשב שלכם

לאחר שבתחילת השבוע חווינו את Hyrule דרך עיניו של לינק, היום אנחנו עדים לפלא נוסף פרי קהילת The Legend of Zelda: Breath of the Wild, אשר מגביר את ביצועי המשחק באופן משמעותי עד לאיכות תמונה של 8K יחד עם יישום אפקט ה-Ray Tracing בעזרת שימוש ב-CEMU.

למי שאינו מכיר, CEMU הוא אימולטור המדמה את פעולתה של קונסולת ה-Wii U. גרסתו הראשונית של האימולטור יצאה אי שם בשנת 2015 ונמצאה בפיתוח מתמשך גם בעת הזו. אחד הדברים אשר הבדילו אותו משאר האימולטורים המסתובבים ברשת הוא היכולת שלו להריץ משחקים עדכניים לקונסולה שבזמנו עוד הייתה פעילה. את הכותרות הוא כבש בפעם הראשונה כאשר הצליח להריץ (בקושי) את Breath of the Wild באפריל 2017 - חודש בלבד לאחר יציאתו של המשחק אל ה-Wii U וה-Switch הצעירה. נציין כי עקב ההצלחה המפתיעה של האימולטור, פיתוחו התקדם בקצב מהיר וזכה לתקופה מסויימת במימון שיא של לא פחות מ-22,317 דולר בחודש(!) דרך Patreon. לאורך השנים השתפרה התמיכה במשחק וכיום האימולטור מאפשר לבעלי המשחק על קונסולת ה-Wii U ליהנות מהמשחק באיכות ובביצועים שלא נראים אפילו על גרסת ה-Switch.

בסרטון שעלה לערוץ היוטיוב Digital Dreams ניתן לראות את התוצאה אליה הגיעו מפתחי האימולטור ובסיוע של לא מעט כוח עיבוד בלשון המעטה:

המשחק כאמור רץ כאשר הוא מרונדר ברזולוציית 8K בליווי הכלי ReShade המאפשר 'הטמעת' Ray Tracing Global Illumination על גבי המשחק. על מנת לקבל פרופורציה לגבי סוג החומרה עליה ניתן לקבל תוצאה יפהפייה שכזו ומבלי להכניע את המחשב נוכל לומר כי הקטע המוצג בסרטון דרש:

  • Ryzen 9 3900x 4.5Ghz
  • 32Gb זכרון ראם - לא צוין באיזו תדירות
  • כרטיס מסך ASUS TUF RTX 3090

אם כבר בגרפיקה עסקינן, תוכלו להעמיק סביב ארבע הגדרות גרפיות שכדאי שתכירו. מה דעתכם על הפוטנציאל הטמון בעולם האימולטרים, והאם נראה מתישהו בעתיד הרחוקֲֲ משחקי נינטנדו השואפים לאיכות כזו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י