הרשמה

הרחבה חדשה ל-Breath of the Wild מגיעה מכיוון בלתי צפוי

המוד השאפתני החדש ששואף לשנות את כל מה שידענו אודות Breath of the Wild

אם נינטנדו לא יעשו זאת, הקהילה כן

המשחק הנהדר The Legend of Zelda: Breath of the Wild מסרב לרדת מהכותרות מהרגע בו יצא בשנת 2017. רק בשבועיים האחרונים זכינו לחזות בשני פלאים שונים. האחד מאפשר לנו לחוות את המשחק דרך עיניו של לינק, בעוד השני נותן למשחק שדרוג משמעותי בחזית הגרפית בזכות האימולטור CEMU המופלא. היום, גרסת ה- Wii U של המשחק על גבי האימולטור המדובר מקבלת עדכון שמוסיף הרחבה חינמית בשם- Second Wind& אשר נמצאת בפיתוח כבר זמן מה על ידי קהילת המודרים הענפה. לפי דבריו של יוצר ההרחבה- Waikuteru, מדובר ב"הרחבת סיפור בקנה מידה גדול". בנוסף לכך כוללת ההרחבה כלים נוספים המאפשרים לשנות את המראה ואופן פעולתם של גורמים שונים בממלכת היירול. בליבה של ההרחבה נמצאים כלי נשק חדשים, משימות, אויבים ודמויות NPC חדשות, לצד מערכת קניות חדשה ודמות NPC הנלווית לה. את פירות עבודתם של 50 מתנדבי הפרויקט השאפתני נוכל לראות בסרטון הבא המדגים את מערכת הקניות החדשה:

המפתחים לא מתכוונים לעצור כאן כאשר בכוונתם להוסיף עוד שמונה אזורים חדשים, 15 משימות צד, 38 ארוחות חדשות הניתנות לבישול, 28 בעלי חיים חדשים וככלל אלמנטים נוספים אשר כיכבו במשחקי זלדה קודמים. מלבד תכנונים אלו, מתכננים המפתחים לבצע 'שיפוץ' לכל 120 המקדשים הפזורים ברחבי הממלכה:

במידה ותרצו לנסות את ההרחבה באמצעות האימולטור CEMU ועותק BOTW ל Wii U שבידיכם, תוכלו להוריד אותה מדף הפרויקט.

הציפייה למשחק החדש בסדרה מתדלקת את פירות היצירה של מעריציה ובו בעת חוסר הסבלנות שלנו לקראת כל מידע חדש מנינטנדו. עד שנתחדש לנו במשחק החדש, נוכל ליהנות ממה שממשיכה לספק לנו קהילת המודרים. מה דעתכם על המודים החדשים שמגיעים אלינו בתכיפות גבוהה, והאם לדעתכם נזכה למידע חדש אודות Breath of the Wild 2 השנה? שתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י