הרשמה

הפעם אף אחד לא מגזים: נמצא עיבוד הלייב אקשן הגרוע בהיסטוריה

את ההרפתקה הזאת למפעל השוקולד של ווילי וונקה אף אחד לא ירצה לזכור - אבל גם אף אחד לא ישכח

סוף סוף הייט מוצדק

האירוע הבא לא היה צריך לתפוס את העולם בסערה - אבל אין סיכוי שלא נתקלתם בתמונות שלו אם הסתובבתם ברשתות החברתיות בימים האחרונים. תערוכת ילדים בגלאזגו שבסקוטלנד תפסה את תשומת הלב של ילדים באזור עם תמונת AI שהבטיחו חוויה קסומה השואבת השראה ממפעל השוקולד האגדי של Willy Wonka - ובתמורה לכ-44 דולר לכרטיס הביאו לאורחים סוכריית ג'לי אחת, רבע כוס לימונדה ואכזבה בלתי נתפסת ללא פחות מ-850 האנשים שנפלו בפח. 

אחרי האכזבה, הזמינו כמה הורים משטרה לאירוע שהתקיים בין ה-24 ל-25 החודש, מה שהוציא תגובה מהירה מהחברה שאירגנה את האירוע ובה נטען שהיא תספק החזר לכל מי שקנה כרטיס. אך האינטרנט לא שוכח, והתמונות ותחושת האכזבה של הילדים מהאירוע התחילו להציף את הרשת וגרמו למיליוני גולשים להתעניין בכל פרט שאפשר לקבל. ממה שאנחנו הצלחנו לדלות, האירוע התקיים במתחם אירועים בשם Box Hub והיה מחולק כך שבכניסה היו מפוזרים כסאות ושולחנות והחלק ה"מעוצב" היה מוסתר בסדין שחור. הכניסה לחלק המועצב הייתה כל רבע שעה - ואפילו לפני שהקבוצה הראשונה ש"זכתה" להכנס חזרה האורחים הבינו שהם ממש לא זכו בכרטיס הזהב כמו צ'ארלי. למחכים הוגשה לא כוס, אלא רבע כוס לימונדה וכמות סוכריות מוגבלת שממש לא תואמת את מחיר הכניסה. 

גם בפנים - ניכר שלא מדובר בממלכת השוקולד. ה"חוויה" הייתה מורכבת ממבנים קטנים שגם ככה מזכירים רק בקושי את הקסם של הסרט - מה שהיה בולט פי עשר לרקע הרצפה האפורה והבד הזול השחור. השחקנים קיבלו תסריט בין 15 עמודים (שלפי טענת השחקנים ככל הנראה נוצר ע"י AI), שלפי Jenny Fogarty, השחקנית של האומפה לומפה שנהפכה לויראלית ברשת, הגיעה אליהם רק בלילה שלפני האירוע, והתחפושות הגיעו שעה לפני פתיחת הדלתות - ובחבילות עם הלוגו של Amazon, שעדיין היו סגורות. לפי ג'ני היו אמורים לשלם לשחקנים 16 ושני שליש פאונד לשעה, אך לפי שעה היא לא קיבלה את הכסף, ובהתחשב בתהילת העולם שחלקם זכו בה אולי היה שווה להם להשתתף כך או כך. הזוכה הגדול של האירוע הוא ה"נבל המקורי" שהמציאו לסיפור, יצרן השוקולד המסתורי שחי בין קירות המפעל בשם -  The Unknown.

הנבל המסתורי לבוש הגלימה והמסיכה נהפך לכוכב של ממש, לרמה שגולשים ברשת כבר קנו את כל האביזרים כדי להתחפש אליו בליל כל הקדושים. כבכל אירוע שנהפך לחגיגת רשת של ממש גם המימז החלו לבוא, והאהוב עלינו כאן באתר הוא ללא ספק הדיווח הכוזב הבא:

למרות שכרגע רק Sea of Thieves השתמשו באירוע למשהו שיווקי (ועוד בצורה לא רעה בכלל), מעריצים אחרים כבר שחזרו את האירוע במשחקים האהובים עליהם - כמו בדוגמא הבאה:

למרות שאפילו חפיסת שוקולד אחת לא חולקה באירוע - נראה שמאז יצא מתוק לכל המשתתפים. עם החזרי הכספים, הילדים יוכלו לספר שהיו שם בעוד האירוע מתגלגל והשחקנים שסביר להניח כי יקבלו חלק בעיבוד הסיפור לנטפליקס שעוד לא הורכז רשמית. מה עיבוד הלייב אקשן הרע ביותר שראיתם? אנחנו ממש נשמח אם כל התגובות כאן יהיו "דרגון בול: אבולוציה".

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י