הרשמה

אינטל מרחיבה את משפחת מעבדי Alder-Lake בתערוכת CES 2022

המעבדים החדשים מגיעים גם לשוק הנייד

דור חדש של מעבדים מגיע ללפטופים

על דור 12 של אינטל שמענו הרבה מאוד בחודשים האחרונים עד נקודת השיא שהתרחשה לפני חודשיים (ויום) בה הושקו מעבדי Alder Lake עבור מחשבים נייחים. אחרי שראינו את הביצועים הנהדרים של המעבדים מיד עלתה השאלה מתי ניראה את המעבדים מגיעים לשוק המחשבים הניידים. וכמיטב המוסרת אינטל חשפה בתערוכת CES שמתקיימת בימים אלה, את הגעתם של מעבדי הדסקטופ אל שוק המחשבים הניידים ואם נאמין לדיווחים שלה הביצועים שלהם מכניסים תחרות מרעננת מאוד לשוק.

בראש משפחת המעבדים הניידים עומד ה-i9-12900HK שיציג כ-14 ליבות אשר יתחלקו ל-6 ליבות ביצועים ו-8 ליבות יעילות עם תדר טורבו מקסימלי של 5.0GHz ותמיכה ב-vPro Essential. על פי הדיווחים של אינטל ה-12900HK הוא המעבד הנייד המהיר ביותר עם עד כ-50% יותר ביצועים מול מעבד ה-M1 Max של אפל ועד 20% יותר ביצועי גיימינג (במשחקים מסויימים) אל מול 11980HK.

המעבדים הניידים יתמכו בכל הפיצ'רים שכבר למדנו להכיר ממשפחת Alder Lake כמו WIFI 6E, תקן Thunderbolt 4 ו-Intel Thread Director. המעבדים השונים זמינים כבר במעל ל-100 לפטופים שונים ממגוון חברות כמו Acer, MSI ו-DELL.

אך גם משפחת מעבדי ה-Alder Lake לדסקטופ מקבלת מאינטל אהבה עם ערכות ששבים חדשות וכ-22 מעבדים חדשים אשר מיועדים בעיקר לשוק התקציבי אם כי אינטל גם הציגה את ה-12900KS שכניראה הולך לשבור את שיאי הביצועים שאינטל בעצמה קבעה לפני חודשיים עם תדר עבודה של עד 5.5GHz. אינטל הציגה גם קירורים חדשים מצידה עבור המעבדים כאשר זה שיגיע עם מעבדי i9 מציג תאורת ARGB ועיצוב חדש אחרי שנים שאינטל לא חידשה יותר מידי בתחום הקירורים.

מה דעתכם על ההכרזה מאינטל? האם חיכתם ל-Alder Lake בלפטופים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י