הרשמה

חברת Gamesir מגיעה לישראל

חברת המוצרים מהונג-קונג עושה עליה

חברת Gamesir מגיעה לישראל עם שלל ציוד היקפי לגיימינג

חברת Gamesir מוכרת בעולם בזכות הציוד המקיף שלה לגיימינג. החברה מתמחה בעיקר בפיתוח בקרי משחק למובייל אך בשנים האחרונות החלה להתרחב לכיוון בקרים ותוספים למחשבים ולקונסולות החל מבקרים פשוטים וכלה בבקר ארקייד סטייל שנות ה-80. החברה הוקמה בשנת 2010 והיא פועלת מהונג קונג, המוצרים שלה נמצאים בקטגוריית הביניים, כלומר אלה מוצרים איכותיים, אבל זה לא ASUS או Corsair. מנגד, טווח המחירים שלה הרבה יותר נוח לכיס והיא יודעת לעבוד עם סוגים שונים של תקשורת. בקר אחד יכול להתאים גם לקונסולות וגם למובייל וגם למחשב האישי, כמו כן החברה תומכת במשחקים פופולריים ביוחד כמו PUBG או Asphalt 9 כשהיא עובדת גם בשיתוף פעולה עם ענקיות כמו Nvidia, Apple ו-Gameloft kms עוד חברות על מנת להתאים את המוצרים כמה שיותר לצרכים של השחקנים.

בנוסף לכך, החברה תומכת במגוון בקרים למובייל שיאפשרו להפוך את הנייד לקונסולה ניידת. החל מכפתורים זעירים שמתלבשים על המסך, וכלה בבקר שמזכיר את הנינטנדו סוויץ'. חלק מהבקרים מכניים, וחלק מהבקרים עובדים על זרם חשמלי שמאפשר תגובתיות מהירה. יש לחברה גם מקלדות חתוכות שעובדות עם קונסולות לצד עכברים ומקדלות גיימינג "רגילים" למחשב. יהיה מיותר לציין שמוצרי החברה תומכים באנדרואיד, iOS, פלייסטיישן , אקסבוקס, נינטנדו Switch ומחשב. בימים הקרובים אנחנו נפרסם את הביקורת הראשונה שלנו למוצר מבית GameSir אך נציין שכרגע המוצרים זמינים לרכישה דרך אתר החברה בלבד כשהם צפויים להגיע לחנויות השונות בארץ בשבועות הקרובים.

הגעה של חברת גיימינג חדשה ושל תחרות נוספת לשוק הישראלי היא תמיד משהו שאנחנו שמחים לשמוע עליו. אנחנו מאחלים ל-GameSir בהצלחה וכאמור בימים הקרובים תוכלו לקרוא ביקורת מלאה על אחד המוצרים שלהם כאן אצלנו.
מה דעתכם על המוצרים של GameSir? האם יש להם מקום בשוק הישראלי? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י