הרשמה

"מחצית שנייה" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש יולי

החצי הראשון של 2022 עבר ושמואל עושה לנו סדר עם המשחקים הגדולים שפותחים את החצי השני של השנה!

קלונואה חוזר לחיינו, החתול מגיע ל-PlayStation, הדוב מגיע ל-PC וה-Switch מקבל את אחד ממשחקי ה-JRPG הגדולים של השנה

הייתם מאמינים שכבר חצי מ-2022 עברה? לפני חצי דקה התרפקנו על הגרפיקה של Horizon Forbidden West והתלהבנו מהמשחקיות הפתוחה והמדהימה של Elden Ring ועכשיו אנחנו כבר עברנו את אמצע השנה. ששת החודשים הראשונים של 2022, בעיניי לפחות, היו לא פחות ממטורפים. משחקים מדהימים הגיעו אלינו בכל חודש: השניים שהזכרתי קודם לכן, Kirby החדש שהיה מצוין, המשחק החדש של צבי הנינג'ה שהיה כל מה שרצינו ויותר, משחק ה-Lego Star Wars שהיה מקסים וגם הפתעות נעימות כמו Rogue Legacy 2, Card Shark וכמובן, Neon White שיצא בחודש שעבר וגרם לי לאכול את הכובע. בואו נראה איך יולי 2022 פותח את החצי השני של השנה והאם הוא ימשיך את המומנטום הטוב של השנה הזו!

Klonoa Phantasy Reverie Series - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

קלונואה, הרבה זמן לא התראינו! סדרת משחקי הפלטפורמה חוזרים לחיינו עם גרסאות רימאסטר לשני המשחקים הראשונים בסדרה, Klonoa: Door to Phantomile ו-Klonoa 2: Lunatea's Veil (במקרה של המשחק הראשון, הרימייק מתבסס על הרימאסטר שה-Wii קיבל ב-2008, למי שתהה). הגרסאות החדשות יביאו גרפיקה וסאונד משופרים, רמות קושי שונות שניתן לבחור מהן ואפילו Co-op עם שני שחקנים גם במשחק הראשון! המשחקים גם ירוצו ב-60 פריימים לשנייה שזה תמיד מבורך במשחקי פלטפורמה.

המשחק צפוי לצאת ב-8 ביולי.

Stray - PS4, PS5, PC

זה משחק שאני חושב שגם חובבי כלבים יוכלו ליהנות ממנו. Stray הוא ללא שום צל של ספק אחד המשחקים הגדולים של החודש ואחד המשחקים המצופים ביותר בקיץ הקרוב. המשחק עוקב אחרי חתול בעולם סייברפאנקי מהמם שמלא ברובוטים, מכונות וממה שזה נראה - בלי בן אנוש אחד בשום מקום. החתול האמיץ שלנו יצטרך להתגבר על מכשולים וחידות בניסיון שלו לחזור הביתה, כשיעזור לו רובוט קטן בשם B12 בתרגום מה שהרובוטים מנסים לומר לחתול ובשמירת חפצים שונים לאורך המשחק.

שני דברים שחשוב לומר לגבי המשחק הזה: הראשון הוא שהוא נראה פשוט מטורף. זה אחד המשחקים הכי מקסימים מבחינת מראה שראיתי בזמן האחרון, כשהאנימציות של החתול נראות פשוט נהדר. הייתי שמח אם זה היה משחק דור נוכחי בלבד, בלי ה-PS4, ואז היינו יכולים לראות אפילו יותר אופציות גרפיות ורמה גרפית גבוהה יותר. דבר שני הוא שהמשחק מגיע ביום השקתו למנויי PS Plus Extra בכך הופך למשחק הגדול הראשון שעושה את זה. מי ייתן ויהיו עוד ועוד משחקים שכאלה.

המשחק צפוי לצאת ב-19 ביולי.

Live A Live - Nintendo Switch

ככל שעובר הזמן זה נראה שאנחנו מקבלים יותר ויותר משחקי 2D-HD - הסגנון האמנותי שהמציאה Square Enix עם משחק ה-JRPG המקסים שלה, Octopath Traveler. השנה כבר קיבלנו בסגנון הזה את Triangle Strategy, ה-Pixel Remaster של Final Fantasy 6 עשה שימוש בסגנון הזה לטובת סצנת האופרה האייקונית של המשחק, Dragon Quest 3 מקבל רימייק שלם ב-2D-HD ועכשיו Live A Live חוזר לחייהם של היפנים ומגיע אלינו לראשונה עם הרימייק החדש למשחק ה-JRPG של Square Enix.

Live A Live סיפר את סיפורים של שבעה גיבורים וגיבורות שונים, מזמנים שונים שאת כולם מחבר קו אחד שאותו לא אחשוף כאן מן הסתם. המשחק נחשב לקאליסקה של ה-Super Famicom ביפן ואחד המשחקים הכי יצירתיים של Square על הקונסולה, אז אני מאוד שמח לראות אותו מקבל רימייק על קונסולת ה-Nintendo Switch. אגב, עד שהוא ייצא - דמו של המשחק זמין להורדה ב-eShop כשהשמירה שלכם תעבור איתכם למשחק המלא, אז אתם יותר ממוזמנים להוריד ולנסות את המשחק בעצמכם.

המשחק צפוי לצאת ב-22 ביולי.

Azure Striker Gunvolt 3 - Nintendo Switch

המשחק השלישי בסדרת משחקי Azure Striker Gunvolt מגיע אלינו החודש וזה נראה שמעריצי משחקי האקשן של קייג'י אינאפונה הולכים לקבל עוד משחק מהיר וקצבי, כשהפעם ל-Gunvolt וחבריו יהיו יכולות חדשות, אויבים חדשים וחברים ישנים שיגיעו לעזור ל-Gunvolt במסע שלו. מהטריילרים זה נראה שהמפתחים ב-Inti Creates עשו שינויים דיי מרחיקי לכת עם המשחקיות והשליטה בדמויות, למרות שעיצוב השלבים נראה יחסית דומה עם אותו הטירוף וכמות הצבעים והאורות הענקית על המסך. אגב, זה יהיה המשחק הראשון בסדרה עם דיבוב מלא באנגלית, אז זה כבר משהו מעניין.

המשחק צפוי לצאת ב-28 ביולי.

Bear and Breakfast - PC, Nintendo Switch

האם המשחק הזה נמצא כאן ברשימה רק בגלל שיש לו שם מצחיק? כן, גם - אבל הקונספט של Bear and Breakfast, משחק האינדי של Gummy Cat ממש חמוד וחשבתי שיהיה נחמד לתת לו פוקוס בעזרת כתבת משחקי החודש. אז מה עושים ב-Bear and Breakfast? עוזרים לדוב לנהל אכסנייה קטנה (או באנגלית, Bed and Breakfast) באמצע היער, אחרי שהוא מוצא בית קטן ונטוש ומחליט להשתמש בו לטובתו האישית. זה נראה שהמשחק שואב הרבה השראה ממשחקי Life Simulator אחרים כמו Stardew Valley ו-Harvest Moon וזה גם נראה שיש הרבה מסתורין סביב היער הזה, כך שהסיפור יכול להיות מעניין.

המשחק צפוי לצאת ב-28 ביולי.

Digimon Survive - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

אלוהים שישמור, כמה שמעתי על Digimon Survive. המשחק הוכרז לראשונה ב-2018 והספיק להידחות כל-כך הרבה פעמים מאז, אבל הנה - טפו טפו טפו - אנחנו מתקרבים להשקה של משחק ה-Tactical RPG\ Visual Novel החדש של Bandai Namco. הסיפור של המשחק עוקב אחרי כמה ילדים שבמסגרת סיור לימודי במחנה הקיץ אליו יצאו, מוצאים את עצמם נשאבים לעולם אחר, מלא בדיג'ימונים מכל מיני סוגים. המשחק עצמו נראה דיי מקסים, עם סגנון אמנותי מאוד שליו וייחודי ואני הכי הכי מקווה שהציפייה שלי ושל הרבה שחקנים אחרים אכן השתלמה והמשחק הזה יהיה עמוק, כיפי ומאתגר.

המשחק צפוי לצאת ב-29 ביולי.

Xenoblade Chronicles 3 - Nintendo Switch

יודע שטעם במשחקים משתנה מבן אדם לבן אדם ושהרבה אנשים מסתכלים על Stray ואומרים שהוא מדהים אבל מבחינתי, Xenoblade Chronicles 3 הוא המשחק של חודש יולי, בפער. סדרת משחקי Xenoblade (וה-Xeno Saga באופן כללי), תמיד ידעו להביא לנו משחקים גרנדיוזים, מרהיבים ושאפתניים, כשלרוב המשחקים הללו משכו את הקונסולות שהן יצאו עליהן לקצה - בין אם מדובר ב-Xenoblade המקורי שיצא על ה-Wii, או המשחק השני שהגיע ל-Switch והראה לנו איך משחקים על ה-Switch יכולים להיראות. עכשיו Monolith מביאה לנו את המשחק השלישי (שהוקדם בחודשיים להזכירכם) והוא נראה נהדר.

הסיפור החדש נראה אפל יותר ובוגר יותר, המשחק הגדיל את כמות הדמויות שנוכל לשחק איתן בבת אחת ל-6, המשחקיות עצמה לוקחת אלמנטים מהמשחק הראשון, השני ומ-X עם היכולות השונות, מתקפות השרשרת והקלאסים השונים והעולם של המשחק נראה ענק ומלא בהפתעות. אני לא הסתרתי את הסלידה שלי מ-Xenoblade Chronicles 2 שהיה מאוד ממוצע בעיניי, אבל לפי איך ש-3 נראה בטריילרים ובדיירקט שהיה לנו בחודש יוני - אני הרבה יותר מאופטימי.

המשחק צפוי לצאת ב-29 ביולי.

הנה עוד כמה משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם החודש:

  • משחק הפורמולה 1 השנתי, F1 22, הגיע לכל הקונסולות (בלי ה-Switch) והמחשב האישי ב-1 ביולי.
  • F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch מגיע ל-Nintendo Switch ב-12 ביולי.
  • שני משחקי Monument Valley נוחתים על המחשב האישי ב-12 ביולי.

זהו מהצד שלי! פספסתי איזה משחק שאתם עומדים לחרוש עליו החודש? מחכים דווקא לעוד הכרזות או למשחקי אוגוסט (מזכיר לכולם ש-Lost in Play מגיע בחודש הבא, אז שימו לב למשחק הזה)? אני אשמח לשמוע אתכם בתגובות כאן למטה!

נתראה בכתבת משחקי חודש אוגוסט!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:21 03.07.2022 | אבי אבי (אורח)

    דבר ראשון איזה אלוף אתה! כתבה מעולה
    אולי שווה לעשות סיכום חצי שנה מה הפתיע מה אכזב ומי המנצח הגדול של השנה בינתיים ומה עוד מצופה לנו השנה :-)
    סתם שאלה שמעניינת אותי , אתה משחק בכמה משחקים במקביל ? או שאחד אחד?

  2. 2

       | פורסם ע"י