הרשמה

ארבעה דברים שלא כדאי לכם לפספס מאירועי הקיץ, וכנראה פספסתם

עם כל השמות הגדולים שלא הפסיקו לבוא, היה קל מאוד לפספס כמה הכרזות קטנות ומגניבות באותה רמה

הגיימפס החדש?

אירועי הקיץ השנה היו עמוסים במשחקי ענק. מ-10 דקות משחקיות ל-Spider-Man 2, להצגה מרשימה במיוחד ל-Mortal Kombat 1 ועד חשיפת המשחקיות של פייבל ומבט עמוק למשחקיות של סטארפילד - קשה היה למשחקים אחרים או הכרזות קטנות יותר לבלוט בכותרות. אספנו לכם ארבע הכרזות שבוודאי לא הייתם רוצים לפספס לכתבה אחת מסודרת, וכבר תהיו בטוחים שחלק מהדברים גם לא נכנסו לכאן - כך שנשמח אם תכתבו לנו בתגובות מה תפס אתכם ותרצו לתת לו במה.

Ubisoft + מקבל שדרוג משמעותי

היום כמעט כל חברה גדולה מציעה שירות משחקים משלה. מה שהתחיל עם שירות הגיימפס שכבש את התעשייה והמשיך עם גרסאות של סוני ו-EA, הפך להיות סטנדרט של ממש לחברות גיימינג גדולות ובכך לתחרות מי תציע את השירות הכי אטרקטיבי. בהצגה שלה, Ubisoft הראתה כמה כותרים מעניינים במיוחד כמו Assassin’s Creed Mirage ששואף ובנתיים מסתמן שגם מצליח להחזיר עטרה ליושנה לסדרת המשחקים המפורסמת ו-Avatar: Frontiers of Pandora שנראה כמו פאר קריי עם סקין של סדרת הסרטים המפורסמת ואנחנו ממש לא מתלוננים.

בין כל התצוגות המרשימות והנאומים הארוכים שהיו אצל יוביסופט היה קל לפספס את העובדה שכל הבלוקבאסטרים האלה עומדים לצאת ביומם הראשון לשירות Ubisoft+. מדובר בהצהרת כוונות ענקית של יוביסופט, עם שני משחקים שבוודאי עומדים לקבל המון תשומת לב שיצאו. העובדה ששניהם כבר ביומם הראשון מגיעים לשירות של החברה ללא ספק תשחק לטובתו, ויהיה מעניין לראות כמה אנשים יצטרפו אליו במידה ורצף השמות הגדולים ישאר בו.

מכשף, אקדח ומעט מדי הייפ

עברנו על שירות, עכשיו הזמן למשחקים. באירוע המוזר של הקיץ, הכריזו מחדש Devolver Digital על Wizard with a Gun. המשחק שכבר הוכרז לפני שנתיים ונעלם הגיח שוב השנה עם טריילר מפוצץ בסטייל ומשחקיות, שנבלע בים הטריילרים הגדולים שיצאו למשחקים אחרים. במידה והמשחק יצליח לשמור את האיכות שהוצגה לנו בטריילר ואת האווירה המגניבה אליה הוא מכוון, אין לנו ספק שכשיצא לשוק בהמשך השנה הוא יצליח לעשות הרבה יותר רעש ממה שהצליח הקיץ - ואתם תוכלו להגיד ששמעתם עליו לפני כולם ואולי גם לשחק אותו אם מתחשק לכם להוריד את הדמו שזמין ב Steam.

רגע, למה זה לא היה בשואוקייס הרגיל?

בתוך קצב הטריילרים המטורלל שהיה באירוע של אקסבוקס קיבלנו גם כמה חשיפות למשחקים חדשים מבלי לראות מהם יותר מידי. בדיוק בשביל זה עלו אקסבוקס ללייב נוסף יומיים אחר כך, שהרחיב על חלק מהמשחקים שראינו והכיל בתוכו אפילו כמה הכרזות חדשות שתכף נגע באחת מהן. מהמשחקים שהופיעו פעם נוספת בלט Towerborne, המשחק החדש של הסטודיו שמאחורי The Banner Saga שכל קשר בינו לבין הסדרה מקרי בהחלט.

מטריילר החשיפה היה אפשר לחשוב שמדובר במשחק beat em' up קטן עם אלמנטים קלים של RPG ו-Rougelike, הטריילר המורחב אמנם אישר את רוב הבסיס אבל הציג חזון שאפתני הרבה יותר. בבסיס המשחק קיים מגדל עצום בשם ה-Balfery בו כל האנושות בעולם של המשחק גרה. מהמגדל תצאו למעין עולם פתוח מיניאטורי המכיל בתוכו את הזירות בהן נלחם, אוצרות לאסוף וסודות לגלות. הזירות עצמן מעוצבות כזירות עם אפשרות לשחק עם עד ארבע חברים ביחד ואפילו אפשרות לשחק על אותה הספה ב-Co-op! ההבדל המרכזי ממשחקי beat em up רגילים הוא שתוכלו לעצב את הדמויות שלכם איך שתרצו, כולל סגנון לחימה ונשקים. הגיוון הזה מעניק לכם כמות אפשרויות אדירה לגשת לכל קרב, והזדמנויות בלתי פוסקות למכות משולבות בין השחקנים. בסוף כל זירה ניקח את מה שהשגנו בחזרה למגדל שם נוכל לשדרג ולהכין את הדמות שלנו לאתגר הבא. המשחק מתכוון לקבל עדכונים שותפים שיוסיפו עוד אזורים לעולם. עם כל כך הרבה מידע היה מבאס לראות תאריך כללי של 2024, אבל אל דאגה - גם לזה ההצגה המורחבת דאגה. בקישור הזה תוכלו להרשם להזדמנות לבדוק את המשחק, ואולי גם לשחק איתנו במידה וכולנו נבחר.

לא רק בדיחה

בלי שום טיפה של ציניות, High on Life היה אחד מנקודות השיא של שנה שעברה. המשחק הצליח לשלב בין הומור רדוד למתוחכם ותוך כדי גם לבנות משחקיות לא רעה בכלל ועלילה מעניינת - כך שמובן לגמרי למה התרגשנו כשהוכרזה למשחק הרחבה חדשה שתגיע עוד השנה.

High On Knife מבטיח לקחת את האווירה המגניבה שהוכתבה במשחק ולשים אותה במערבל עם דגש חזק על אימה, 52 דמויות חדשות ושני נשקים חדשים. התוצר אמור לצאת באוקטובר ולכלול כשעתיים עד שלוש של תוכן חדש לחלוטין. למרות שהטיזר קצר הוא לגמרי מצליח להעביר את החיבור שצפוי להגיע בין ההומור לאימה, ואין ספק שגם אנחנו נבדוק את החיבור הזה כבר ביומו הראשון.

אירועי הקיץ השנה באמת היו עמוסים. עם המון משחקים גדולים, משחקים קטנים שהפתיעו אותנו והרבה מאוד העדרויות מעניינות (אהמ אהמ Hades 2) אנחנו כבר מחכים לאירועים הגדולים הבאים, ביניהם גיימסקום באוגוסט. איזה משחק תפס לכם את העין ולאחרים לא? נרשמתם כבר ל-Towerborne? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י