הרשמה

"אפשר לנוח" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש יולי

הפיקמינים חוזרים ובענק, ראצ'ט וקלאנק באים לכבוש את המחשב האישי ו-Capcom תנסה להמשיך את הרצף המדהים שלה עם אחד המשחקים המשונים ביותר שלה

חודשי מאי ויוני היו פסיכיים, אבל הרגיעה הקלה הזו בחודש יולי לא אומרת שאין לנו משחקים נהדרים לשחק! בואו לקרוא מה יש לחודש הראשון של הקיץ להציע לנו!

אוקיי אוקיי, היו לנו חודשיים דיי עצבניים כאן באתר ובתעשיית הגיימינג באופן כללי. הם היו כל-כך מטורפים שעוד לא העלנו את כל הביקורות שאנחנו רוצים להעלות, כשיש לנו ביקורות ל-DLC של Mario + Rabbids החדש ולמשחק ההיאבקות AEW Fight Forever המסקרן בקנה (וכן, גם הביקורת ל-ROG Ally בדרך, יש פשוט הרבה על מה לדבר בגזרה הזאת). אבל עכשיו כשסיימנו עם החודש של החדשות והמשחקים הגדולים והמטורפים, אפשר לקחת נשימה עם חודש שהוא טיפה יותר צ'יל עם משחקים שממש מרגישים ככה. בואו לקרוא על המשחק הגדולים של החודש הראשון של החופש הגדול!

Oxenfree II: Lost Signals - PS4, PS5, PC, Nintendo Switch

משחק ההמשך למשחק ההרפתקה המסתורי משנת 2016 סוף סוף מגיע אלינו. המשחק מהווה המשך ישיר ל-Oxenfree, כשחמש שנים לאחר מאורעות המשחק המקורי, כשדמות בשם ריילי - חוקרת סביבה צעירה - חוזרת לעיירה שבה גדלה כדי לחקור אותות רדיו מסתוריים, ועל הדרך חושפת מאורעות על-טבעיים שישנו אותה ואת כל הסובבים אותה. המשחק נדחה פעם אחת, אבל עכשיו זה נראה שהוא יגיע אלינו כמו שצריך ויסחוף אחריו עוד אנשים.

המשחק צפוי לצאת ב-12 ביולי.

Exoprimal - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

ל-Capcom יש כמה שנים יוצאות מן הכלל. אחרי שהיא הפסיקה לעשות שטויות ולשחק "הכה את המעריץ", היא נמצאת ברצף היסטרי של משחקים מצוינים: Resident Evil 4 Remake, Devil May Cry 5, Street Fighter 6, Monster Hunter Rise - כולם משחקים פשוט מדהימים שזכו לשבחים הן ממבקרים והן מקהל המעריצים שלהם. המשחק הבא של Capcom עומד להיות שונה: IP חדש, משחקיות מוכרת מאוד. משחק היריות הקבוצתי Exoprimal שואל את השאלה: מה אם Dino Crisis לא היה כזה מפחיד? אתם תשחקו טייסי חליפות Mecha שיילחמו בדינוזאורים ענקיים, כשהמשחק שם דגש על יכולות מגוונות ועבודת צוות רבה. התחושה הארקיידית של המשחק קוסמת לי מאוד, אבל אני ממש נזהר במילותיי - בעיקר בגלל Anthem. אנחנו נראה אם הרצף הפנטסטי של החברה ממשיך ממש בקרוב.

המשחק צפוי לצאת ב-14 ביולי.

Might & Magic: Clash of Heroes Definitive Edition - PS4, PS5, PC, Nintendo Switch

ה-משחק הגדול של החודש הוא המשחק הבא בתור, אבל "המשחק שכאן רק כי שמואל רוצה שהוא יהיה כאן" הוא ללא ספק Might & Magic: Clash of Heroes Definitive Edition. אפשר לומר שגדלתי על משחקי DS, ו-Might & Magic: Clash of Heroes היה אחד המשחקים שבאמת תפס לי את העין: משחק בסדרת M&M שנראה כאילו יצא מסדרת אנימה? אני חייב לבדוק אותו! מה שגיליתי היה אחד השילובים הטובים ביותר של טקטיקה, פאזלים וקרבות בתורות על המכשיר ועכשיו Dotemu (איך לא), מביאים לנו גרסה חדשה של המשחק הזה עם שיפורים גרפיים, ו-UI טוב יותר, אז אני באמת מפציר בכם ללכת ולבדוק את המשחק הזה. מקווה שהוא יפתיע אתכם כמו שהוא הפתיע אותי בזמנו.

המשחק צפוי לצאת ב-20 ביולי.

Pikmin 4 - Nintendo Switch

בתחילת השנה דיברתי על כך שאני מרגיש פשוט מבורך על כך שאני נמצא בתעשיית עיתונאות הגיימינג מספיק שנים כדי שאוכל לכתוב גם על Metroid Prime, אחד ממשחקי היריות מגוף ראשון הכי טובים שיצאו אי פעם. עכשיו אני גם מרגיש מבורך על כך שאני בעסק הזה מספיק זמן כדי לכתוב על משחק רביעי בעולם של Pikmin - אחת מסדרות המשחקים הכי לא מוערכות של Nintendo, אולי אי פעם. שלושת המשחקים הראשונים הביאו לנו את הסיפור של אולימאר, בן לגזע ה-Hocotatian שמוצא את עצמו מתרסק על כוכב לא מוכר (כדור הארץ, כמובן), ונעזר בפיקמינים - יצורים קטנים דמויי צמחים - כדי שיעזרו לו לפתור חידות ולשרוד בעולם המשוגע שהוא נמצא בו עד שהוא יוכל לתקן את הספינה שלו ולחזור הביתה.

המשחק הרביעי בסדרה מבקש מאיתנו ללכת לחלץ את יחידת החילוץ שהלכה לחלץ את אולימאר (מזל שאני לא הייתי צריך להקליט את המשפט הזה), כשאנחנו יכולים להכין דמות משלנו ולהשתמש בפיקמינים חדשים ובעוזר חדש דמוי כלב שיאפשר לנו לבצע פעולות שלא הצלחנו לעשות בעבר. שני דברים חשובים לגבי המשחק החדש: הראשון הוא שהוא נראה פשוט מקסים. אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל הדמו נראה חלומי וכל הקונספט של מחזורי יום ולילה בהם הלילה יהיה מלא ביצורים חזקים יותר ומפחידים יותר קוסם לי. השני הוא שזה משחק אסטרטגיה בזמן אמת. תנו לזה לשקוע ואז תחזרו לפה ותגידו אם סיקרנתי אתכם.

המשחק צפוי לצאת ב-21 ביולי.

Remnant 2 - PS5, Xbox Series X|S, PC

זוכרים את Remnant: From the Ashes? טוב אני לא אאשים אתכם אם לא - מדובר היה במשחק יריות מגוף שלישי שהיה דיי גנרי, אבל לא מספיק גנרי כדי למנוע ממנו לקבל משחק נוסף בסדרה. Remnant 2 שוב ינסה להכניס את ז'אנר ה-Souls לעולם של משחקיות הדומה ל-Gears of War, עם דגש חזק על יריות ועל נשק קר שילווה אתכם במהלך המשחק. בנוסף, החברה המפתחת, Gunfire Games, טוענת שהיא פיתחה עוד יותר את מנגנון הג'ינרוט הפרוצדוראלי של המשחק, כך שעכשיו גם המראה של הבוסים, הצורה בה הם יתנהגו ואפילו הסיפור, ישתנו בין משחק למשחק. לא יודע איך זה יעבוד אבל איך אומרים: איחלתי לג'ינרוט הפרוצדוראלי בהצלחה.

המשחק צפוי לצאת ב-25 ביולי.

Ratchet & Clank: Rift Apart - PC

אז כן, הרצף נשבר. אחרי מה שהיה נראה כמו רצף הפורטים הכי טוב שהיה לנו מחברה כלשהי שהעבירה את המשחקים שלה מהקונסולה למחשב האישי, The Last of Us Part I נתן לנו השקה פראית שהביאה לנו ביצועים רעים והבטחות כוזבות לבעלי Steam Deck. מאז המשחק השתפר פלאים, אבל ההשקה הזאת גורמת לנו לחשוש מעט מההשקה הצפויה של Ratchet & Clank: Rift Apart למחשב האישי. זה לא סוד שמדובר באחד המשחקים האהובים עליי ביותר על ה-PS5, אז אני באמת מקווה שהפיצ'רים השונים שייכנסו בגרסת ה-PC גם יבואו עם ביצועים נהדרים על כל הפלטפורמות, כולל ה-Steam Deck וה-ROG Ally שכבר נהיו חלק אינטגרלי מחיינו.

המשחק צפוי לצאת ב-26 ביולי.

Crymachina - PS4, PS5, Nintendo Switch

ל-FURYU Corporation כבר יש משחק השנה בדמות Trinity Trigger, אז בעוד שאני מתפלא שהם באים עם שני משחקים בשנה אחת, אני לא יכול לומר שאני מתלונן. הם ו-NIS יודעים את העבודה בכל מה שקשור למשחקיות וסיפורי אנימה גדולים מהחיים ו-Crymachina, המשחק הבא שלהם, הולך לאותו הכיוון. העולם הפוסט-אפוקליפטי של המשחק שינסה לענות על השאלה של "מה זה אומר להיות בן אנוש אמיתי", נראה מרהיב ואני באמת מקווה שמשחקיות האקשן תרגיש טוב כמו שהיא נראית.

המשחק צפוי לצאת ב-27 ביולי.

Disney Illusion Island - Nintendo Switch

נסיים עם משחק של דיסני. סליחה אני אחדד: נסיים עם משחק של דיסני שהוא לא Disney Dreamlight Valley. הניסיון של דיסני לחזור קצת למקורות של משחקי הפלטפורמה של מיקי מאוס הוא מאוד קסום (Pun intended), ואני בטוח כבר מעכשיו שהמשחק הזה עומד להיות להיט בקרב הורים וילדים שישחקו ביחד כמיקי, מיני, גופי או דונלד. השילוב הזה של היכולות השונות של הדמויות ואלמנטים כמו חלוקת חיים ממשחקי קירבי גורמת למשחק הזה לעלות אצלי ברשימת המשחקים שיניעו עותקים בהשקה ולאחריה. אני לא יודע מה איתכם, אני פשוט מתפלא שהמשחק הזה אקסקלוסיבי ל-Nintendo Switch (לפחות לבינתיים).

המשחק צפוי לצאת ב-28 ביולי.

הנה עוד כמה משחקים שכדאי לכם לשים עין עליהם החודש:

  • משחק הטקטיקה/תפקידים Cross Tails מגיע לכל הקונסולות והמחשב האישי ב-20 ביולי.
  • משחק הפלטפורמה הדו-ממדי, Gravity Circuit, מגיע לכל הפלטפורמות למעט Xbox ב-13 ביולי.
  • איכשהו העובדה שרימייק ל-Atelier Marie עברה לי מתחת לראדר, אז לכל מי שאוהב את הסדרה, הרימייק יגיע ב-13 ביולי.
  • המשחק השלישי בסדרת Jagged Alliance מגיע למחשב האישי ב-14 ביולי.

זהו! זאת רשימת המשחקים הגדולים לחודש יולי! יש לכם משחק שלא דיברתי עליו? תכתבו בתגובות כאן או ברשתות החברתיות כדי שכולנו נוכל לראות ולנסות בעצמנו! נתראה בחודש אוגוסט!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:39 04.07.2023 | elad9219 elad9219

    כיף שכמעט כל האקסלוסיביים של סוני מגיעים גם ל-PC.
    אמנם הם יוצאים באיחור למחשב ועדיין מקבלים עדיפות לפלסטיישן, אבל כל עוד זה יוצא למחשב, גם אם באיחור של שנתיים- שלוש, ממש לא אכפת לי. במיוחד כשלפעמים זה יוצא אפילו כגרסת רימאסטר או סתם גרסה נקייה יותר מבאגים.

    מצפה מאוד ל-Ratchet

  2. 2

       | פורסם ע"י