הרשמה

חמישה סרטים פשוט מטורללים (לטוב ולרע) בנטפליקס שאתם חייבים לראות

רגע לפני שגל גדות כובשת שוב את מחלקת הקולנוע של נטפליקס, באנו להיזכר בפעמים שהשירות חזה את המהומות בצרפת ונתן סצנת סקס לג'נה אורטגה

אפילו באירוויזיון ידעו לתת לוויל פרל יותר כבוד

בשנים האחרונות שירות הסטרימינג נטפליקס נכנס יותר ויותר להפקה קולנועית, עד לפיצוץ שקיבלנו ועדיין מקבלים בשנה האחרונה. עם סרטי ענק כמו: "רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית" ו"הם שיבטו את טיירון", ובדרך סרטים מבמאים כמו דיויד פינצ'ר (David Fincher), זאק סניידר (Zack Snyder) וכמובן סרט האקשן היוצא בסוף השבוע Heart of Stone בכיכובה של גל גדות. אין ספק שהשירות העמיד את עצמו בשורה אחת עם כל שאר המפיצות הגדולות של הוליווד. למרות שקשה לזכור את הדרך שהייתה לפסגה, אנחנו לא שכחנו - וכאן כדי להזכיר את הרגעים המטורפים ביותר מהדרך שאת הקסם שלהם לא נראה לנו שיצליחו לשחזר.

הבייביסיטר

אני משוכנע שכשקראתם את השורה "סצנת הסקס הראשונה של ג'נה אורטגה" הייתם בטוחים שמדובר בקליק בייט. במציאות לא רק שמדובר באמת - הסצנה עצמה אפילו מטורללת הרבה מעבר לכל דמיון. בסרט השני של סדרת סרטי האימה "הבייביסיטר", שעוסקת בילד המגלה שהבייביסיטר המגניבה שלו היא בעצם מנהיגת כת שטנית ששואפת להקריב אותו, מגיעה הסדרה לרגע שיא יותר משוגע מהתקציר הקטן שנתתי כאן. אחרי שהדמות של ג'נה אורטגה (Jenna Ortega) התחברה לדמות המרכזית, הם ננעלים במרתף ומתחילים לשכב. רק שבמקום לחתוך את הסצנה או להראות רמזים, הסרט עובר למונטאג' של סרטונים קצרים המדמים יחסי מין בזמן ששני השחקנים רוקדים בתלבושות שלא יפתיע אותי אם הן "תחפושת אינדיאנית לוהטת" ב-20 שקל ממקס סטוק. זאת סצנה כל כך הזויה שהיא קנתה לשני הסרטים בסדרה מקום ברשימה הזו - למרות שגם בלעדיה הם לגמרי ראויים. לסרט הראשון לדוגמא יש קרב אחרון די מעולה והוא הכיר לעולם את סאמרה וויבינג (Samara Weaving) הנהדרת, והסרט השני מכיל בתוכו כמה בדיחות נהדרות וקאסט די חלומי גם מעבר לג'נה, עם הופעות מעולות שבראשן עומדת אמילי אלין לינד (Emily Alyn Lind) שהטיסה אותה למקום ראשון לדעתנו במעומדות לתפקיד סופרגירל. ג'יימס גאן תרשום.

Okja

רגע לפני שבונג ג'ון-הו (Bong Joon-ho) קיבל אוסקר על "פרזיטים", הוא ביים לנטפליקס סרט לא פחות טוב אם לא יותר. Okja מצליח לגעת באותה רמת ביזאריות ש"פרזיטים" מגיע אליה, אך בהרבה יותר חן ובאופן הרבה יותר נגיש לקהל מיינסטרים. עם קאסט מרשים שמכיל שחקני ענק כמו ג'ייק ג'ילנהול, טילדה סווינסטון ופול דאנו, תקציב מרשים וזאת עוד בתחילת הדרך של נטפליקס כפלטפורמה לקולנוע - ניכר שהסרט הזה היה הימור על ג'ון-הו שהשתלם גם עם תוצאה מדהימה וגם עם רווח ענק לעולם בצורת הקריירה של הבמאי. למרות שרוב הסרטים כאן לגמרי לא נכנסים בקטגוריה של "צפייה חובה" מעבר לבדיחה, בשבילו אני כן ממליץ לכם בחום לפנות זמן ולהתכונן לחוויה מטלטלת.

עושות נקמה

פעם חשבתם מה היה קורה אם אלפרד היצ'קוק היה פרחה בשנות ה-2000? צריכים הרבה דמיון כדי לנסות להבין מה היה קורה, כך שמזל שהסרט הזה קיים. "עושות נקמה" לוקח את העלילה של "זרים ברכבת" ומרכיב אותה על חווית תיכון עם הומור עכשווי וכמה דיאלוגים עם סלנג שאפילו אני כבר לא הבנתי. זה לא תמיד עובד, והוא רחוק מלהיות הסרט האדיר שאני מתאר כאן - אבל יש לו, ועל זה אי אפשר להתווכח, את אחד הטוויסטים הכי טובים של השנים האחרונות ששולח את עלילת הסרט לכ-20 דקות מדהימות בתחילת המערכה השלישית. מה גם שהכותרת משנה שבחרנו לו ענקית, שימו בלימונים.

Athena

באופן די מוזר, נטפליקס הצליחו לחזות את העתיד ודי במדויק עם הסרט הזה. את'נה מתרכז בשכונת עוני של מהגרים בצרפת בה החל גל של מחאות שלאט לאט מסלימות. מעבר לקשר הישיר בין המצב הנוכחי בפריז, הסרט השאיר אותנו בהלם עם הצילום הפשוט מטורף שלו, שמכיל כמה סצנות המרגישות כמו טייק אחד ומצליחות לנוע בטבעיות מרשימה בין קטעי אקשן רבים. רק מהעשר דקות הראשונות שלו תבינו שנתקלתם בסרט מאוד לא שגרתי, שבלי שום צל של ספק גורם למבוכה לסרטי אקשן עתירי תקציב שלא מצליחים בכלל להתקרב לרמת המקצועיות שהוצגה כאן.

תחרות הזמר של האירוויזיון: סיפורה של Fire Saga

וויל פרל (Will Ferrell), שירי אירוויזיון והבמאי של Wedding Crashers. שלושת הדברים האלה הם לא משהו שהרבה היו מכניסים לבלנדר - אבל נטפליקס הכניסו ויצא להם הכי טוב שאפשר. אמנם יש לו את הבעיות שלו, אבל למעריצים מושבעים של האירוויזיון שום דבר לא יפריע מלהנות מכל שניה של הסרט, שמכיל בתוכו את כל מה שמייחד את תחרות השירה. עם קטעים מוזיקלים מושקעים ודמויות מביכות, הסרט הזה אמנם לא יכבוש את רשימת הסרטים הכי טובים שראיתם - אבל כן את הלב שלכם.

כמשסתכלים שנים קדימה, גם בלי השביתה של איגוד השחקנים והתסריטאים העתיד של התעשייה נראה הרבה פחות יצירתי. למזלנו, כל הסרטים האלה הופקו על ידי נטפליקס ולכן כנראה ישארו זמינים בשירות לעד. בנוסף גם העתיד הנראה לעין מלא בצבע, ובנוסף לכל מה שהזכרנו, ולגל גדות שנזכיר שוב כי היא ממש מעבר לפינה (Heart of Stone יהיה זמין בשירות ביום שישי הזה ה-11.8), יש סרט פנטזיה מעניין בכיכובה של מילי בובי בראון (Millie Bobby Brown) ואת החזרה המיוחלת של גרת' אוונס (Gareth Evans) במאי סדרת סרטי האשן היוצאת מן הכלל The Raid עם הסרט Havoc בו הוא זכה להשתעשע עם כוכב האקשן טום הארדי (Tom Hardy). יצא לכם לראות את אחד מהסרטים שציינו? יש לכם סרט שרציתם לציין בעצמכם? קפצתם ליו טיוב לראות את הטרלול המוחלט של הסצנה המדוברת ב-The Babysitter: Killer Queen? אני מרחם עליכם, אבל תשתפו אותנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:46 09.08.2023 | . . (אורח)

    אין צורך לפרסם את זה שאתה האדמין בלימונים גם פה, מדובר בשני אתרים נפרדים.

  2. 2

       | פורסם ע"י