הרשמה

גל של פיטורים ופציעות ב-WWE!

ה-WWE בתקופה קשה. הרייטינג בירידה, TNA בעלייה מתמדת ואם זה לא מספיק, בחודשיים האחרונים היינו עדים לגל של פציעות ופיטורים, שמשנה את סגל המתאבקים לחלוטין.

HHH (אולי הכוכב הגדול ביותר של ה-WWE כיום), מתאושש מניתוח בירך כבר תקופה ארוכה. ריי מסטריו עבר ניתוח בברך וגם הוא יושב בבית כבר כמה חודשים. ככל הנראה הם יחזרו לאירוע הגדול של הקיץ ה-סאמר סלאםה-WWE הסתדרו לא רע בלעדיהם, אבל אז קרו כמה דברים לא מתוכננים.

אנדטייקר- שברסלמניה זכה באליפות והיה אמור להחזיק בתואר לתקופה ארוכה. נפצע לאחר חודש בקרב ה-"איש שעומד אחרון" בבקלאש. אנדטייקר נפצע בשריר הדו ראשי, שאחראי על פעולת הכיפוף של הברך. ועליו לעבור בקרב מאוד ניתוח שילווה בזמן שיקום ארוך של כ-7 חודשים.

מררר קנדי- זכה בMITB ברסלמניה והיה אמור לזכות באליפות ה-WWE בשנה בקרובה. לרוע מזלו הוא נפצע שוב באותו מקום בו נפצע שנה שעברה (השריר התלת ראשי שמחבר בין הכתף לחלק העליון של הזרוע הימנית). תחילה סברו שהוא ייעדר בין 5-7 חודשים, אך לאחרונה נראה כי ההחלמה תימשך בין 6-8 שבועות.

בנוסף לגל הפציעות, ה-WWE החליטו לפטר לא פחות מ-9 מתאבקים (חלקם בכירים חלקם זוטרים) בחודשיים האחרונים! המתאבק המפורסם ביותר הוא- רוב ואן דאם. רוב היה בשיא הקריירה לפני שנתפס באשמה של החזקת סמים לפני חצי שנה בערך. באותה תקופה הוא היה אלוף ה-WWE של ראו ואלוף ה-ECW.

ה-WWE גרמו לו להפסיד את שני התארים והענישו אותו בתקופת השעיה קצרה. החזרה לא האירה פנים לואן דאם. הנהלת ה-WWE החליטה לשלב אותו בפיודים חסרי תוכן מול מתאבקים זוטרים.

רוב ,שחוזהו מסתיים בסוף יוני, הרגיש ממורמר ולא רצוי בחברה. רוב לא שתק והעביר ביקורת על וינס מקמהון (הבוס של ה-WWE) באתר הרשמי של החברה. כתגובה למעשה, וינס השפיל את רוב בזירה ולאחר מכן פיטר אותו חודש וחצי לפני סיום החוזה. כך חולפת לה תהילת עולם!

מתאבק נוסף ובכיר לא פחות שפוטר השבוע הוא- סאבו. סאבו חברו הטוב של רוב ואן דאם, נתפס יחד עם רוב באשמה של החזקת סמים. לאחר ההשעיה הוא חזר לזירה אך לא קיבל את זמן האוויר והבמה הראויה למתאבק בדרגתו. בשבועות האחרונים הוא סירב להופיע כמה פעמיים ואף טען לפציעות מדומות. להנהלה נמאס מהתנהגותו והוחלט להראות לו את הדלת החוצה.

חשוב לציין שרוב וסאבו הם שני מתאבקים וותיקים מאירגון ה-ECW שנרכש ע"י וינס מקמהון לפני כ5 שנים. לפני שנה הוחלט להחזיר את ECW למסך בתוכנית שבועית. ECW שהיה ידוע בעברו כארגון אלים וקשוח, הסתפק בשעה שבועית שבו הופיעו בעיקר מתאבקים לא מוכרים ואילו המתאבקים הוותיקים לא קיבלו חופש יצירתיות בקרבותיהם. הקש ששבר את גב הגמל הוא- פיטוריו של בוס האגדי של הארגון פול היימן. לאחר הפיטורים התוכנית איבדה כל קשר לעברה ומתאבקים רבים מ-ECW הישנה רצו לעזוב את ה-WWE.

בקרוב מאוד ה-WWE עשויים לפטר את סאנדמן וטומי דרימר. שני מתאבקי עבר של ECW וחברים טובים של רוב וסאבו. לרוב וסאבו מצטרפים ברשימת הפיטורים המתאבקים הבאים:

טסט- מתאבק בכיר שהואשם בשימוש בחומרים אסורים וכמורד בהנהלה, לאחר שסירב להפסיד לאלוף ה-ECW בובי לאשלי. סקוטי טו הוטי , רוב קנואבי ויטו וניק כולם מתאבקים זוטרים. שוחררו מה-WWE בטענה שהם בחיים לא יכנסו כסף לחברה ועל כך שהקהל מזהה אותם כלוזרים נצחיים.

השחרור האחרון והדי מפתיע הוא של הדיווה אריאל. אריאל שוחררה לפי גורמים לא מוסמכים, לאחר שרבה בחדרי ההלבשה עם מתאבק בכיר שמקורב להנהלה הגבוהה, דייב באטיסטה.

הפציעות הרבות והשחרורים האחרונים גרמו לכך שב-WWE נותר כרגע סגל מצומצם של מתאבקים בכירים. יש כאלה שיטענו שהדבר הוא מכה מצלצלת לחברה הותיקה והמצליחה ביותר בתולדות ההיאבקות המקצוענית. לפי דעתי המצב רק יטיב עם ה-WWE.

הכותבים של ה-WWE הצטרכו להפגין יצירתיות יתר ולהכניס דם חדש וצעיר לקרבות הגדולים. הקהל ייהנה מכוכבים ומפיודים חדשים שטרם נראו על המרקע.

החודשיים הקרובים יעידו האם ה-WWE ינצלו את המצב לפרוץ קדימה או שהמצב החדש גרם לנפילה גדולה יותר.

כדי להישאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם ההיאבקות התחברו אלינו קהילת ה-WWE הגדולה והאיכותית בישראל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:54 21.05.2007 | amiel amiel

    בקיצר כולם מפורטים או פצועים

    בקיצר כולם מפורטים או פצועים אחלה תוכנית חסר להם רק לעשות פרק שיהיה רשום עקב פיטורים של כולם ופציעתם של כל השאר התוכנית ירדה מהמסך לפחות עד שנשיג כמה אנשים חובבנים!

  2. 2

    13:45 22.05.2007 | Anesh Anesh

    חבלל

  3. 3

    12:05 25.05.2007 | DieMess DieMess

    חבל מאוד

    סאבו ורוב ואן דאמ מתאבקים מאוד טובים

  4. 4

       | פורסם ע"י