הרשמה

ביקורת: DiRT 2

משחק המרוצים הטוב של השנה למחשב האישי

 

מפתחת: Codemasters
מפיצה: Codemasters
תאריך יציאה:
קונסולות: 10.9.09
מחשב: 3.12.09
פלטפורמות: PC, X360, PS3, Wii, PSP, DS

סדרת המרוצים שנושאת את שמו של קולין מק'רי ז"ל מזוהה כבר שנים עם הטופ של משחקי הראלי, ועכשיו, עם DiRT 2, היא מגיעה לטופ של משחקי המרוצים למחשב בכלל

תגידו, אתם ידעתם שהשם המלא של DiRT 2 הוא Colin McRae DiRT 2? אלוף הראלי שנהרג לפני שנתיים בתאונת מסוק נתן את שמו לסדרה מוצלחת של משחקי ראלי עם נטיה לריאליזם ולפירוט רב, אבל כבר ב- DiRT הראשון החליטו ב- Codemasters לבצע תפנית בנסיון להגיע לקהל רחב יותר.

כעת, עם DiRT 2, שהוא המשחק הראשון בסדרה שנוצר לאחר מותו הטרגי, הם מנסים להמשיך במגמת השינוי כדי ליצור משחק מרוצים היברידי שיכיל הכל מהכל.
התוצאה? אחת מחוויות המרוצים המוצלחות יותר שיש למחשב האישי להציע. אם התלהבתם מ- Need for Speed : Shift (ציון: 88), עוד לא ראיתם כלום.

אולי מעריצי הראלי השרופים יירתעו מעט. הסדרה עזבה למעשה את מחוזות הריאליזם לכיוונים ארקיידים יותר, אך בטוחני כי אף הם ימצאו כאן משהו לאהוב. הציבור הרחב, שלא נדבר על מעריצי הכותר הקודם בסדרה, יהנו פי כמה.

הטוב
  • גרפיקה פשוט מצוינת
  • עבודת סאונד מעולה עם פסקול איכותי
  • מצב קריירה ארוך ומגוון
  • מולטיפלייר משודרג וחסר לאגים
הרע
  • אפשרות הפלאשבאק הופכת את המשחק לקל מדי
  • אי אפשר לשחק במסך מפוצל עם חבר לספה
והקושיה
  • איך זה שיש על המשחק גם לוגו של אינטל וגם של AMD?

קריירה זוהרת

המשחק מקבל את פניכם בגדול: התפריט המעוצב והמונפש מהמשחק הקודם חוזר, והוא אפילו טוב, יפה ואינטואיטיבי יותר. תוכלו לשוטט בתפריטים המופיעים בתוך הקרון שלכם, ואם תצאו החוצה תוכלו לבחור באחת מהמכוניות שלכם, לשנות אותה או להכנס למרוץ עצמו.

כמו בכותר הקודם, גם כאן מצב הקריירה תופס את עיקר ההתרחשויות. תתחילו בתור נהג מזדמן שתפס את תשומת ליבו של נהג מנוסה, והוא ידריך אתכם (ויפנק אתכם ברכבים מכספו האישי) בתחילת דרככם עד שתעמדו לבד על הרגליים ותפתחו עתיד מזהיר וקריירה נוצצת בתור נהגי מרוצים מקצועיים.

ככל שתתקדמו במצב הקריירה, תזכו בנקודות נסיון ותעלו ברמות, ייפתחו בפניכם אפשרויות התאמה אישית חדשות, מרוצים חדשים, מצבי מרוץ חדשים, מכוניות נוספות ועוד הרבה מכל טוב. המשחק גורם לכם להרגיש שבאמת עמלתם רבות על מנת לזכות בפינוקים, ושיש מטרה לכל אותם מרוצים מעבר לצפייה באחוזים של מד ההתקדמות מתמלאים אט-אט.

יוצאים מהקרון

ברגע שתבחרו מרוץ, תצאו מקרון המגורים שלכם כדי לבחור רכב. לפני כן תוכלו לקבוע את רמת הקושי המתאימה לכם ואם הנזק שמכוניתכם תקבל יהיה קוסמטי בלבד או ישפיע על ביצועיה בזמן אמת. וכן, סיום המרוץ בתוך אחת מהמכוניות היריבות הוא בהחלט סימן להוריד את רמת הקושי.

בהמשך ייפתחו בפניכם סוגי תחרויות חדשות ומגניבות, כגון מרוצי ה-Xgames, ונהגים יזמינו אתכם לתחרויות של אחד על אחד, סתם כדי שתוכיחו להם שבסופו של דבר אתם יותר טובים מהם. יש גם אירוע מיוחד של קולין ז"ל בכבודו ובעצמו, המהווה בעצם מחווה לבחור ולקבוצת המרוצים שלו, שעבדו בכזו מסירות ואדיבות עם מחלקת הפיתוח של Codemasters במשך כל השנים.

דוהרים במדרון

אחד היתרונות הבולטים של DiRT 2 הוא הגיוון בסביבות מרוץ ובשלבי המשחק. אמנם זה לא מן הנמנע שכמה מהמרוצים ייערכו באותם מסלולים, אבל יש הרבה יותר מהם הפעם. זה בהחלט נחמד יותר להתחרות במקומות שונים ולא במסלולים מועתקים שההבדל היחיד ביניהם היא פנייה אחת יותר לשמאל.

אמנם, גם ב-DiRT 2 תבלו הרבה מזמנכם במרוצים במדבריות, אך הרחובות הסבוכים של עיירות מרוקו שתעברו בדרך, יערות קרואטיה והגבעות של סין הם אלה שעושים את כל ההבדל.

אפרופו גבעות- הרגשת המשקל והמהירות של הרכב הן מהטובות שראיתי, ואתם תרגישו שאתם כמעט ומחליקים מעבר למעקה- וניצלים בשנייה האחרונה. צעקות בסגנון "לאאא!!!!" לעבר המסך פחות יעזרו בקטעים האלה. כמובן שיריביכם לא תורמים במיוחד לעניין והם ישמחו לתת לכם דחיפה ידידותית פה ושם. הבינה המלאכותית כמעט וחסרת פגמים- מעבר לשגיאות מינוריות במציאת נתיב הנסיעה לאחר התרסקויות קטלניות לא מצאתי משהו להתלונן עליו.

רגע, זה משחק ראלי בכלל ?!?

כפי שהזכרתי כבר, DiRT 2 הוא לא סימולטור ראלי ולא מתיימר להיות אחד כזה. עם כל ההנאה שבקמפיין הראשי, רק כחמישית מכלל המרוצים שתתחרו בהם הם מרוצי ראלי אותנטיים ומתוזמנים. מעבר לאלה תמצאו כאן המון מרוצי באגי, ג'יפים ומשאיות. למעשה, אני כבר לא יודע האם להכניס את המשחק הזה תחת קטגוריית משחקי הראלי כלל.

כמובן שזה לא אומר שמרוצי הארקייד הורסים-  ההפך הוא הנכון. תארו לעצמכם כמה זה כיף לנהוג באחת מתוך שמונה משאיות במסלול מלא מכשולים מסוכנים, מרוצי באגי בשטח מדברי או מרוצי לילה בסגנון "מהיר ועצבני" עד שהאחרון מבין המתחרים נופל.

חוץ מזה, במרוצים הללו יש יותר מכוניות במסלול, למול לבדידות השוררת בדרך כלל במרוצי ראלי. אה, וגם אפשר להתנגש בדברים ונהגים אחרים. נהגי הבינה המלאכותית לא יירחמו לא עליכם ולא על המתחרים האחרים ותאונות על המסלול הן שכיחות ביותר, בעיקר כאלה שכוללות גם את הרכב שלכם- שוכב על הצד.

נסיך הראלי

אפשרות ה-Flashback (הידועה גם כ-Rewind) עשתה עליה גם למשחק הזה לאור הצלחתה ב-Grid. שימוש בה יאפשר לכם לצפות בהילוך חוזר באורך של כעשר שניות של המרוץ, ולחזור לשחק מכל נקודה שתבחרו בפרק הזמן הזה.

מה שזה אומר בשבילכם הוא שכאשר שתתרסקו לתוך קיר, במקום לזרוק את הבקר על המסך ולכבות את המחשב- תוכלו פשוט לגלול את ההתרחשויות כמה שניות אחורה ולבצע פנייה חלקה למופת.

בדרגת הקושי הקלה ביותר תקבלו חמישה נסיונות, ובקשה ביותר לא תקבלו אפילו אחד. אפשרות זו שימושית מאוד במיוחד במרוצי המשאיות. משום מה אני נוטה לרסק אותן יותר מכל השאר...

נקודות, הנקודות שלי !

כמו ב- Need for Speed האחרון (ואני הייתי תובע אותם על כזאת גנבה!), אתם תקבלו ניקוד במרוצים לא רק על סיום במקום הראשון וביצועים, אלא כמעט על כל דבר שתעשו במהלך הנהיגה.

סיימתם מרוץ מבלי להשתמש באופציית הפלאשבק? קיבלתם ניקוד גבוה יותר. ביצעתם פניה חלקה? קיבלתם נקודות. עקפתם נהג אחר? קיבלתם נקודות. התנגשתם בו בעוצמה? נקודות.

עוד רעיון נחמד שדווקא אני לא מכיר ממשחקי מרוצים אחרים היא מערכת החברים. ככל שתנצחו ביותר מרוצים ובעיקר במרוצים של אחד על אחד, נהגים אחרים יתחילו לכבד אתכם, נהגי משנה חדשים יצטרפו לצוות שלכם ותקבלו מתנות- הן כספיות והן בצורת מכוניות ודברים מגניבים אחרים מאותם חבר'ה שתרשימו. חלקם אף יצטרפו אליכם למרוצים ויעזרו לכם לנצח. מה שמוזר הוא שלא תוכלו לרכוש אוייבים במשחק, לא משנה כמה מעצבנים תהיו, ותאמינו לי- אני יודע לעצבן.

אורות מנצנצים

מנוע המשחק לא שונה הרבה מאז ימיו של Grid, אך ניתן להבחין שהוא עבר ליטושים. המודלים של המכוניות נראים אפילו יותר מציאותיים, המסלולים מפורטים הרבה יותר ומערכת הנזק פשוט מדהימה. הכל נראה יותר אורגני. קצב הפריימים נשאר יציב גם בהגדרות הגבוהות ביותר וגם כשיש עוד שמונה מכוניות על המסך, וגם כשכל אותן מכוניות מתגלגלות בעפר.

דבר אחד שלא הבנתי הוא למה יש יותר מדי שמש ואורות במסלולים. אם זה מסלול המתרחש באור יום, השמש תעוור אתכם בשנייה שהיא תזלוג למסך, ואם זה מסלול לילה, כמות האורות על המסך תגבול באי שפיות.

DiRT 2 כולל אפילו מנוע פיזיקלי ראוי לשמו, המתבטא בעיקר בדגלים ופיסות בד אחרות המתנופפות ברוח וכמובן גם במודלים של הנזק והשליטה ברכבים.

וגם הפעם, מה-אתם-יודעים, גרסת המחשב נראית הכי טוב מבין כולן, והיא גם היחידה שלא סובלת מקרטועים. עם כל הכבוד לפלייסטיישן ולמעבד ה-Cell שלה, היא לא מסוגלת להתמודד מול כרטיס המסך העוצמתי שלי :) וזה, למרות שאפילו הוא עדיין לא תומך ב- DirectX 11 שהמשחק מתהדר בו.

High school rock

מבחינת סאונד המשחק דווקא לא מפציץ, אבל גם אין לי יותר מדי תלונות. המנועים נשמעים טוב ואף תוכלו להבחין בין סוגי הרכבים השונים לפי המנוע בלבד.

מוזיקה לוקחת חלק נכבד במשחק, ותשמעו בעיקר רוק קליל, אתם יודעים, כזה שמנגנות בעיקר להקות של בני-עשרה שעדיין לא סיימו תיכון. רוב השירים דווקא טובים מאוד (ואני אף שוקל לרכוש את הפסקול בנפרד), חבל רק שאין יותר שירים מוכרים יותר כדי שאפשר יהיה להנות אפילו יותר ולשיר בזמן המרוצים כמו, נגיד, ב- Burnout Paradise.

מולטיפלייר

מבחינת מצבי האונליין, הכותר משפר את ההיצע של קודמו ועונה על כל התלונות בקשר למשחק ברשת. הפעם תוכלו להתחרות עם עד שבעה חברים נוספים, בכל מסלול ובכל רכב, ואף ליצור מיני-אליפויות משלכם.

ניסיתי את המשחק גם על ה-Xbox Live אצל חבר וגם על המקבילה שלה על המחשב האישי, ולא נתקלתי בשום לאגים מורגשים. זו הפתעה, כי בדרך כלל אני סובל קשות תודות לחיבור הישראלי המחורבן.

התלונה היחידה שלי היא מחסור במצב משחק על מסך מפוצל בגרסת הקונסולות, כך שגם אם יש לכם חברים ובקר נוסף לא תוכלו לשחק יחד על אותה ספה.

השורה התחתונה

אם חשבתי ש- Assassin's Creed II, המשחק הקודם שביקרתי, היה דוגמא מעולה לשיפור ממשחק למשחק, הרי ש- Colin McRae Dirt 2 הוא דוגמא טובה אף יותר.

המשחק החדש יפה יותר, מהנה יותר ומכיל יותר תוכן מהכותר הראשון: גם מרוצי ראלי Old-School, גם מרוצי ארקייד וגם אירועים מיוחדים, פסקול מעולה ופורס פידבק מצויין למי שיש הגה. אם אתם בקטע של משחקי מרוצים, במיוחד מרוצי Off-Road, זוהי בהחלט רכישה מומלצת בשבילכם.

משחקיות – מגוונת ומהנה, ככל שניתן במשחק מרוצי ראלי ושטח
גרפיקה –  שיפור ניכר מהמשחק הקודם, קצת כבד על הקונסולות
סאונד ופסקול – הלהקות לא רעות בכלל, כל השאר די סטנדרטי
טכני – מסכי טעינה תכופים לצד נפילות בקצב הפריימים בקונסולות
אורך חיים – קמפיין ארוך, משחק אונליין טובה
מולטיפלייר – מגוון ונטול לאגים, בדיוק כמו שאני מצפה ממשחק מרוצים

ציון סופי: 90

מה חושבים מבקרים אחרים?

Gamespot - ציון 9.0
GameSpy- ציון 4 מתוך 5 לגרסת ה- X360
IGN- ציון 8.4 לגרסת ה- X360
Eurogamer- ציון 8 לגרסת ה- PS3

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:26 18.12.2009 | אור אור (אורח)

    לגרפיקה לדעתי מגיע 10 גם בגרסת הקונסולות, לא הרגשתי שום כובד הוא רץ מעולה ב-360.
    וכן, המשחק אדיר !

  2. 2

    11:35 18.12.2009 | רותם רותם (אורח)

    הדמו היה פשוט מזעזע!
    אחרי ששיחקתי במלא בPC נדהמתי לגלות כמה המשחק מהנה.
    מישהו יודע איפה אני יכול לקנות ביותר זול מסטים?

  3. 3

    11:39 18.12.2009 | fantACT fantACT

    אין אחד המשחקים הכי טובים ששיחקתי
    בהרבה יותר טוב מ GRID וכו'
    אבל חבל שאחרי כמה זמן הוא משעמם

  4. 4

    11:54 18.12.2009 | רועי רועי (אורח)

  5. 5

    11:58 18.12.2009 | Dirt 2 Dirt 2 (אורח)

    Dirt 2 ביחד עם DirectX 11 זה המשחק שנראה הכי טוב שיש כיום ולפחות למחשב מגיע גרפיקה 10

  6. 6

    11:59 18.12.2009 | כן-כן כן-כן (אורח)

    אנני חושב משחק מגניב וזה כיף לכולם בעולם!!!אההה אה אההההם!!!

  7. 7

    12:09 18.12.2009 | פוקהונטס פוקהונטס (אורח)

    משחק מעולה... סוף סוף משחק מרוצים קשה שדורש ממך הרבה סבלנות
    שלא כמו סדרת NFS שניתן לבצע פניות חדות בקלות רבה..
    יכול להיות שעשו אותו קשה מידיי, אני לא השתמשתי פעם אחת בפלאשבק (האמת שלא התעמקתי בסמלי הברק האלה)
    איך טכני 8? ביקרת את המשחק למחשב אז הירידות בקצב הפריימים בקונסולות לא אמורות להשפיע על הציון.. כנ"ל בגראפיקה

  8. 8

    12:18 18.12.2009 | דודי דודי (אורח)

    משחק ענק!!!

  9. 9

    12:44 18.12.2009 | יניב יניב (אורח)

    לגרפיקה הייתי נותן 10
    המשחק מדהים זה משחק המרוצים הטוב ביותר השנה

  10. 10

    12:58 18.12.2009 | שד שד (אורח)

    אני חושב שזה משחק מעולה אבל Grid יותר הסיגנון שלי אני לא יודע למה.
    אני ההיתי נותן לו 90 גם כן. :)

  11. 11

    13:23 18.12.2009 | Sai Sai (אורח)

    כמו ש-7 אמר, ביקרת משחק למחשב אז תן ציון למחשב. תוכל לתת הערות שוליים בסוף הביקורת לגבי הקונסולות, אבל לדעתי למחשב מגיע לו 95 לפחות (10 בגרפיקה ובטכני).

  12. 12

    13:39 18.12.2009 | truejaz truejaz

    משחק מעולה בהחלט המשחק מרוצים הכי טוב ששחקתי בשנתיים שלוש האחרונות

  13. 13

    13:41 18.12.2009 | שניר שניר (אורח)

    משחק מעולה, והביקורת אף יותר :)

    קיבלתי את המשחק חינם עם הכרטיס מסך שקניתי שתומך ב DX11.. אחלה משחק, וגראפיקה עוצרת נשימה.

  14. 14

    13:53 18.12.2009 | גדי גדי (אורח)

    ביקורת טובה! ח"ח

  15. 15

    14:04 18.12.2009 | עומר עומר (אורח)

    מתי תבינו כבר שאין שום הבדל בין DX 10 ל- DX 11. אתם מתלהבים בגלל שזה יותר חדש אבל אין שום הבדל בגרפיקה, בין DX 9 ל- DX 10 יש הבדל ענק.. אבל בין 10 ל-11 אין שום דבר.
    אישית, גם בגרסת הקונסולות לבין גרסת המחשב לא ראיתי הבדל גדול.

  16. 16

    14:06 18.12.2009 | יונתן טפרברג יונתן טפרברג

    ידידי, אם יש דבר אחד ש-Dirt2 הוא לא, זה מגוון.
    אחרי שמסיימים את הקמפיין (זכיה בכל 3 תחרויות X-games), אין ממש מה לעשות חוץ מלסיים אירועים שלא סיימת עדיין, רובם חוזרים על עצמם או על אותו קונספט.
    כן, האונליין מגניב רצח וכיפי בטירוף, אבל המשחק לא מגוון, מבחינתי.

  17. 17

    14:11 18.12.2009 | DarkRay DarkRay

    אני חושב שעם כל כך הרבה בקשות לשינוי הציון בגרפיקה שווה לשקול את הקריטריון בשנית.

  18. 18

    14:31 18.12.2009 | DarkRay DarkRay

    15 בביצועים אין, אבל אם ראית את ההדגמות של מה שאפשר לעשות בלחיצת כפתור לסביבת המשחק אתה תחזור בך, ודווקא אין כל כך הרבה הבדל בין 9 ל-10, למרות שיש, אני מודה, אבל לא הבדל גדול כל כך.

  19. 19

    16:16 18.12.2009 | עומר עומר (אורח)

    ציפיתי לריאליזם. לא משהו

  20. 20

    16:19 18.12.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    מישהו כאן לא עומד להיתלונן על החיבר הישראלי המחורבן?

    גם אנחנו כאן בישראל רוצים 94 MB לשנייה >O

  21. 21

    16:45 18.12.2009 | סיימתי את המשחק סיימתי את המשחק (אורח)

    סיימתי את המשחק באקסבוקס 360 והגרפיקה הייתה מצוינת!!,הכי טובה שראיתי אי פעם !!,לאורך כל הקריירה לא נתקלתי בתקיעה אחת !!(ותאמינו לי שאני מאד רגיש לתקיעות )
    המשחק הטוב ביותר ששיחקתי בו אי פעם ולמעט המחסור במסך מפוצל ל2 שחקנים אין לו חסרונות מגיע לו ציון 95 גרפיקה- 10

  22. 22

    18:09 18.12.2009 | kmufc20 kmufc20 (אורח)

    אני לא מפסיק לחרוש אותו ! פשוט משחק מושלם עוד יותר מגריד...

  23. 23

    18:29 18.12.2009 | oridion oridion

    סיימתי ב PS3- משחק המירוצים הכי טוב שאי פעם שיחקתי בו :)

  24. 24

    18:49 18.12.2009 | DareDevil DareDevil

    15 - "אישית, גם בגרסת הקונסולות לבין גרסת המחשב לא ראיתי הבדל גדול."

    לך תעשה בדיקת ראייה.. דחוף !
    סיימתי את המשחק על ה PS3, הוא נחות בהרבה מהמחשב.
    ולא רק שהוא נחות, גם קצב הפריימים זוועתי ויש נפילות פריימים.
    בכללי, דירט 2 על הקונסולות לא מרשים בעליל מבחינה גרפית.

    כרטיס מסך לפני שנתיים עושה עבודה טובה יותר.
    בלי DX11 כמובן.

  25. 25

    19:46 18.12.2009 | nimce nimce

    המשחק פשוט מעולה!
    הגרפיקה מדהימה, רץ מעולה, כיפי מאוד והנופים מקסימים!
    10\10 בשבילי!!

  26. 26

    20:20 18.12.2009 | holtex holtex

    תודה!

  27. 27

    21:47 18.12.2009 | hotlex2 hotlex2 (אורח)

    בבקשה!

  28. 28

    01:42 19.12.2009 | סיימתי את המשחק סיימתי את המשחק (אורח)

    כל המתוסכלים מגרסת ה ps3 אל תאשימו את "כל הקונסולות" כי זה לא נכון ,ב PS3 יש נפילות פריימים ואיכות ירודה אך באקסבוקס הוא פשוט נראה מצוין ללא הבדל כלל מגרסת המחשב עם הכרטיסים החדשים תומכים DX11

    הפערים בין ה PS3 לבין ה xbox 360 ימשיכו לגדול במהלך השנים ,כבר היום אף אחד לא עושה ביקורות כלל על PS3 ,כולם עושים ביקורות רק על האקבוקס כי הPS3 פשוט חלשה מידי

  29. 29

    03:26 19.12.2009 | kmufc20 kmufc20 (אורח)

    ל-28, ה-PS3 לא חלשה אלא שהמפתחים לא יוצרים את המשחק בתאימות לרמה הגבוהה של הרכיבים החזקים של הקונסולה.

    המשחקים לא יוצאים מותאמים ממש ולכן אתה חושב שהסוני 3 פחותה מהאקס בוקס.. בינתיים זה יישאר ככה לפחות עוד שנה-שנה וחצי.

    כאשר המפתחים יעשו תאימות מלאה ובאמת ינצלו את כוחות הקונסולה של סוני, אז תראה הבדל משמעותי שישאיר עשן מאחור לקונסולה של מייקרוסופט.. בכל אופן יש לי רק מחשב ואני מרוצה.

  30. 30

    12:46 19.12.2009 | PLAYIL PLAYIL (אורח)

    הדבר היחיד שאני רואה לנכון להוריד ציון עליו
    זה החוסר בספליט סקרין...
    זהו

  31. 31

    13:12 19.12.2009 | מישהו חמוד :] מישהו חמוד :] (אורח)

    יש לי את המשחק לPs3 וזה משחק מעולה. :]
    הגרפיקה מדהימה והמשחקיות מעולה
    בקיצור משחק פצצה... D:

  32. 32

    16:18 19.12.2009 | ע ע (אורח)

    סתם משחק מנגו...

  33. 33

    18:40 19.12.2009 | MB7 MB7

    לא התרשמתי.

  34. 34

    20:50 19.12.2009 | The who The who (אורח)

    מה הקשר בכלל להשוות אותו עם NFSS ??
    זה בכלל כיונים שונים לחלוטין בג'אנר .
    אני לא אוהב מרותי שטח . לכן אני עדיין מעדיף את NFS /

  35. 35

    11:09 20.12.2009 | shaby shaby

    חחח Fag

  36. 36

    22:21 20.12.2009 | sagi sagi (אורח)

    יש לי 2 שאלות:
    1: האם ניתן לשחק במשחק הזה ברשת?
    2: יש לי כרטיס מסך gforce 7600gt האם אני יוכל לשחק במשחק?

  37. 37

    17:19 21.12.2009 | hikeabike hikeabike

    לזה שמעליי^^ ,תבדוק פה http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/
    אני חושב שלא- הדרישות של המשחק לא ממש נמוכות

    אני אם 9800gtx לא מריץ על high

    משחק כל כך טוב... לזה שאמר שהוא לא מגוון- מה ציפית ממשחק מירוצים? לעלילה מפגרת כמו NFS? שפתאום האוטו יתחיל לטוס? משחק מגוון יחסית למשחקי מירוצים

  38. 38

    00:31 26.12.2009 | VV VV (אורח)

    משחק מצויין אני אפילו התרשמתי מהדמו למרות שהוא היה קצר בטירוף המשחק עצמו יותר טוב לטעמי מNFSS
    אבל בעמצע המרוץ אין מוזיקה רק שרואים את המרוץ בPLAYBAK

  39. 39

       | פורסם ע"י