הרשמה

אסטרטגיה: מתיישבים, חיילים וחייזרים

אייפד, מתיישבים, תיקונים, C&C 4 וסטארקראפט 2 מגיע לבאנגים

חדשות האסטרטגיה של השבוע: האייפד מגיע, Civ V מוצג, Settlers 7 זוכה להצלחה ופינת סטארקראפט השבועית

מאת אליאב סולומון

iPad: משחקים חדשים-ישנים

ה- iPad המדובר של אפל יצא השבוע וכך פותח חזית נוספת במלחמת הקונסולות הניידות. ארבעה משחקים מחודשים בז'אנר האסטרטגיה שיוצאים במקביל להשקה של המכשיר: Worms HD,Command & Conquer: Red Alert, Sid Meier's Civilization Revolution ו- Plants vs. Zombies. המשחקים יצאו בעבר בגרסאות מיני שונות לאייפון, לאייפוד ולקונסולות ניידות אחרות, ולכן הגרסאות הנוכחיות הם בעצם גרסאות רימייק לגרסאות המיני של המשחקים המקוריים.

Civilization V: הדמו בתערוכת EPAX

בביתן של המשחק בתערוכה הוצג דמו ייצוגי של המשחק. רשמים ראשונים מדווחים על מספר שינויים בסיסיים במשחקיות. על חלקם, כגון הפיכת הלוח מלוח משבצות רגיל ללוח משושים ידענו כבר, וחלקם חדשים לגמרי, כמו היכולת לשלוט על קבוצת חיילים אחת בלבד.

Empire: Total War – מחיר מקוצץ, עדכונים גם למשחק וגם להרחבה

כמו שדיווחנו מוקדם יותר השבוע, Empire: Total War וחבילת ההרחבה שלו Napoleon: Total War קיבלו שניהם עדכונים השבוע. העדכונים מוסיפים פיצ'רים שונים למשחקים, מעדכנים סקריפטים בתוכנה ובעיקר משפרים ומאזנים את ה-AI של יחידות שונות.

בנוסף, שוחררה חבילת ה-DLC הראשונה להרחבה Napoleon. החבילה, החינמית לחלוטין, כוללת שישה סוגי יחידות שונים, וקרבות צרפתים ואנגלים חדשים. את החבילה, הקרויה 'Imperial Guard' ניתן להוריד מהאתר הרשמי של הסדרה. יפה מצדם לשחרר תוכן נוסף לחבילת הרחבה. לפחות זה יפצה במקצת על המחיר הגבוה במיוחד שלה.

Heroes of Newerth – בטא פתוחה לכולם

כפי שפורסם באתר מוקדם יותר השבוע, הבטא של המשחק נפתחה השבוע לכולם. כל אחד יכול להיכנס לאתר, להירשם בחינם, להוריד קובץ התקנה ולהתחיל לשחק.
הורדתי את הבטא, ובינתיים המשחק מאוד מצא חן בעיני, אבל על זאת אפרט בפעם אחרת.

Command & Conquer 4 – הרבה תיקונים להמון המון באגים

הטלאי האחרון של המשחק החדש והמושמץ בסדרת C&C מתקן הרבה באגים. למרות שהמפתחים מודעים לתקלות רציניות רבות, בעיקר בתחום המולטיפלייר, הן לא נפתרו בטלאי הנוכחי ולפי ההודעה הזו לפחות, הם עובדים על תיקונם במרץ.

Settlers 7 – זמין למק, עדכון חדש

המשחק החדש והמוצלח של יוביסופט מקבל עדכון חדש ובנוסף זמין להורדה ולרכישה בחנויות. המשחק ממשיך בקו מכירות יציב ומופיע בטבלת המכירות של שרות הסטים במקום ה-7 בשבוע שעבר וה- 4 השבוע.

מעניין אם יש ביקוש למשחק בארץ. האמת, לא ראיתי את המשחק מוצע למכירה בשום מקום אצלנו. אני תוהה כמה שוק יש למשחק כזה בישראל, ואם ישנו שוק, כמה מתוכו הם עותקים פיזיים שנמכרים בצורה המסורתית בעותקים פיזיים בחנויות משחקים.

בנוסף הגיעו מספר תלונות השבוע מצד שחקנים שמערכת ה- DRM הכושלת של יוביסופט לא אפשרה להם להתחבר למשחק. עוד מקרה המעיד על כשלון המערכת.

פינת הבאזז של Starcraft

השבוע יצא עדכון נוסף לבטא. העדכון מתמקד באיזון יחידות בלבד. קצב העדכונים לבטא הוא בערך עדכון אחד לשבועיים- ממש לא הרבה יחסית לעדכוני בטא במשחקים אחרים של בליזארד, כמו WoW.

על פי ראיון שנתן אחד המפתחים, בקרוב תשוחרר האופציה לשחק מול ה-AI של המשחק, הן בתור Skirmish והן בתור שילוב של Bot בתוך משחק מולטיפלייר. זאת אומרת שאפשר יהיה לשלב במשחק אחד מספר שחקנים אמיתיים ומספר בוטים שישחקו אחד עם ונגד השני.

Starcraft 2 לכולם – בקוריאה בלבד. בקוריאה, כל מי שתחפץ נפשו יוכל להיכנס לאחד מה-PC Bangs שברחוב, ולהתחיל לשחק בבטא, כמו אחרון הטסטרים. אי אפשר, כנראה, לקחת ארץ שבה סטארקרפט מוכר כספורט רשמי לכל דבר ולא לתת לה להשתתף באופן מלא בתהליך עיצוב המשחק החדש. לכן, בקרוב יוכלו שחקנים ברחבי קוריאה לשחק בבטא דרך חשבונות אשר ייפתחו בPC Bangs- בלבד.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם "מה לעזאזל הוא פיסי באנג?!". ובכן, התשובה לא קשורה למים עכורים, בקבוקים מעופשים וצינור מזגן מאולתר. למען האמת, הפיסי באנג הוא מין אינטרנט קפה המיועד כולו למשחקים, שכמותו יש בקוריאה (כמו ברוב מדינות דרום-מזרח אסיה) בכל פינת רחוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:25 06.04.2010 | reyreymoo reyreymoo

    אני לא מבין למה צריך לעשות עדכון בשביל לשחק נגד המחשב.... עשיתי את זה כמה פעמים...

  2. 2

    16:56 06.04.2010 | גל גל (אורח)

    עשית את זה על very easy.

  3. 3

    17:03 06.04.2010 | MBoomer MBoomer

    רגע אז אי אפשר לקנות את המתיישבים 7 בשום מקום בארץ? אני שונא כשלא מביאים משחקים טובים לארץ

  4. 4

    17:21 06.04.2010 | reyreymoo reyreymoo

    כן על very easy...

  5. 5

    18:07 06.04.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    הזוי לחלוטין שאין לכל האתרים הגדולים אין קשר להד ארצי ואטארי ישראל או איך שהם נקראים היום.
    עוד אנשים שמו לב לעניין הזה?

  6. 6

    18:13 06.04.2010 | אור אור (אורח)

    לא יצא שום טלאי לC

  7. 7

    10:21 07.04.2010 | ad ad (אורח)

    ;D

  8. 8

    10:21 07.04.2010 | ad ad (אורח)

    D;

  9. 9

    21:13 07.04.2010 | Syrkilmn Syrkilmn (אורח)

    ישנה טעות בכתבה. Napoleon Total War אינה חבילת הרחבה לEMPRIE, אלא משחק מלא.
    לכן ההתייחסות שלה אל כזו היא מוטעית..

  10. 10

    02:20 08.04.2010 | mele mele

    אללה יובל! עוד אחד לHON ! אחד המשחקים החזקים, אבל לצערי נראה כי השיווק של AVALON HEROES עושה את שלו והשחקנים הכבדים עוברים לשמה בעקבות הפרסים הכספיים.

  11. 11

    15:08 08.04.2010 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 9:
    אתה טועה. מדובר בחבילת הרחבה Stand-Alone. זה שהיא נמכרת במחיר של משחק מלא זו שערוריה.

  12. 12

    03:06 10.04.2010 | The-Shark The-Shark

    בקשר למתיישבים 7
    המשחק כן ניתן לקניה בארץ...
    החנות פריק מוכרת אותו ב 229 שקלים

  13. 13

       | פורסם ע"י