הרשמה

דיווח: Netflix יפסיקו את האפשרות לשתף סיסמאות בארה"ב 2023, מה זה אומר?

חכו שניה עם הדמעות, זה לא סוף העולם

באנו להרגיע

נפתח עם הפיל שבחדר - אם נכנסתם לכתבה הזאת, כנראה שאתם משתמשים בנטפליקס (Netflix) שמישהו אחר משלם עליו. בין אם זה האקס, החבר מהצוות בצבא שבא פעם לביקור או הדוד שפשוט היה חייב להראות לכם את "דירק ג'נטלי" - כולנו נתקלנו במצב בו ראינו נטפליקס מחשבון של מישהו אחר. לפי דיווח של מגזין החדשות האמריקאי והמאוד אמין "Wall Street Journal" - בשירות הסטרימינג מתכוונים לסיים את האופציה לשיתוף ססמאות בתחילת 2023. קחו שניה לעכל, ותצטרפו בפסקה השניה להרגע.

דבר ראשון - כרגע לפחות מדובר בתוכנית רק לארצות הברית.

גם התוכנית עצמה פחות מפחידה ממה שהיא נשמעת, עם כוונה מרכזית לא להגביל את כמות המכשירים בהם ניתן להשתמש בחשבון אלא להגביל את החשבון למכשירים שבבעלות אנשים הגרים באותו בית בו משלמים על החשבון. מדובר במודל מעט מסורבל שעדיין לא הוסבר באופן רשמי כמו שצריך, אז יתכן שהסבר יותר הגיוני יגיע בקרוב. מקורבים לעניין טוענים שחלק מהבעיות המרכזיות היא טלפונים ומחשבים ניידים - מה עושים כאשר הילדים עוזבים את הבית לקולג' (עדיין, מדובר באמריקה בלבד כרגע) ומשתמשים בסיסמא וכמובן מה לעשות במקרה של הורים גרושים. לשאלות אלו אמנם אין תשובות כרגע, אך ניסיונות למודל תשלום לשיתוף סיסמאות רצים כרגע באמריקה הלטינית לפי הדיווח, והם כוללים שיתוף לעד שני אנשים בתשלום נוסף. בנוסף, הזמינות לחשבון לא נפסקת מיד באותו ניסיון, אלא ממשיכה לזמן מסויים עם קוד שנשלח למייל של בעל החשבון איתו החשבונות האחרים יכולים בנתיים לצפות בשירות עד למועד בו בעל החשבון חייב כבר לשלם.

בקיצור, אל תתנו לכותרות להטעות אתכם. לא מדובר בסוף העולם וכרגע אפילו לא מדובר בישראל. למי שרוצה להתעמק עוד, ממליץ לקרוא את כל הדיווח, הוא מכיל בתוכו מידע מאוד מעניין על שרשרת הניהול של החברה. רגועים יותר? רגועים פחות? שיהיה לכולנו סוף שבוע נעים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י