הרשמה

ג'יימס גאן יכתוב את הסרט הבא של סופרמן, הנרי קאביל לא יחזור לתפקיד

הסרט יתמקד בסופרמן צעיר יותר, ולכן הנרי קאביל לא יחזור לתפקיד האייקוני אחרי הכל

זה היה לא צפוי

עברו חודשיים שלמים מאז שקיבלנו את אחת הידיעות היותר מעניינות של השנה, ובה הוכרז כי ג'יימס גאן ופיטר זפרן יובילו את העתיד של DC, כשכבר באותו מועד הוכרז על חזרתו של הנרי קאביל (Henry Cavill) לתפקידו האייקוני בתור סופרמן. סצינת פוסט קרדיט ב"בלאק אדם" וכמה פרסומים מרגשים מצידו של קאביל מאוחר יותר, והיום אנחנו מתעוררים לידיעה שלמרות הכל, השחקן האהוב לא יחזור לתפקיד ובמקום זאת יוחלף בשחקן אחר, רק לנו יש דז'ה וו?

בפרסום בעמוד האינסטגרם הרשמי שלו, קאביל סיפר: "הרגע הייתי לי פגישה עם ג'יימס גאן ופיטר זפרן ויש לי חדשות רעות. אחרי הכל, אני לא אחזור בתור סופרמן. אחרי שנאמר לי ע"י הסטודיו להכריז על חזרתי באוקטובר, החדשות האלו לא קלות בכלל, אבל אלה החיים. העברת המשמר הוא משהו שקורה, ואני מכבד את זה." קאביל המשיך את הפוסט והודה למעריציו על התמיכה, וסיים את הפוסט עם המילים החמות "זאת הייתה נסיעה כיפית עם כולכם, גם בעליות וגם בירידות."

ההכרזה על עזיבתו של קאביל הגיעה כמה שעות בלבד אחרי ציוץ של ג'יימס גאן בו הוא הודיע שהוא כותב את הסרט הבא של סופרמן שיתמקד בקלארק קנט צעיר יותר. "הסיפור שלנו יתמקד בחלקים המוקדמים יותר של חייו של סופרמן, אז הדמות לא תגולם ע"י הנרי קאביל. אבל הרגע הייתה לנו ישיבה עם הנרי, אנחנו מעריצים גדולים ודיברנו על כמה אפשרויות מרגשות לגבי עבודה משותפת בעתיד.", כך נאמר בציוץ של גאן. האם מדובר במשהו זמני, ואכן נזכה לראות את הנרי עוטה את הגלימה פעם נוספת? סופרמן תמיד היה סמל של תקווה, ולנו נשאר ממש טיפה ממנה כדי לראות אותו לפחות עוד פעם אחת על המסך הגדול כמו שצריך.

מה אתם חושבים על ההכרזה? חושבים שליאם המסוורת' יגיע לתפקיד של סופרמן אחרי גיחה קצרה לעולם של The Witcher? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:42 15.12.2022 | flamefist flamefist (אורח)

    נקווה שזה אומר שהוא יחזור לWITCHER

  2. 2

       | פורסם ע"י