הרשמה

שהחיינו: סדרת Avatar מצוירת חדשה בפיתוח, תעקוב אחרי הגלגול הבא בשושלת

הסדרה שואפת לצאת בצמוד לסרט העוקב אחרי אנג המבוגר

זמן לפתוח את השמפניות

ההשפעה התרבותית של אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender) וסדרת ההמשך האגדה של קורה (The Legend of Korra), לא ניתנת לשום ערעור. שתי הסדרות גידלו דור שלם של ילדים ואין יום שההשפעה שלהן לא מורגשת. במידה והדיווח מהאתר Avatar news נכון, ואנחנו מאמינים שכן כי הוא חשף בעבר כבר מידע אמין על עתיד הסדרה, לשתי הסדרות האלה עומדת להצטרף סדרה חדשה - ואיתה גם דור חדש של מעריצים.

לפי הדיווח, Paramount ו-Avatar Studios, הסטודיו שהופקד על עתידה של הסדרה ובניהול היצוריים המקוריים, עובדים על סדרה מצויירת חדשה ביקום של הסדרה שתהווה המשך ישיר לאנג וקורה. הסדרה צפויה לעקוב אחרי הגלגול הבא בשושלת האווטאר, שכעת אמורה להגיע למישהו או מישהי מאומת האדמה. מידע נוסף על הסדרה עדיין לא נחשף, אך היא צפויה להגיע לשירות הסטרימינג + Paramount בשנת 2025 בצמוד או קרוב לסרט האנימציה החדש שנמצא בפיתוח. הסרט אמור לצאת לבתי הקולנוע ב-10 באוקטובר 2025, כך שאפשר לצפות שהסדרה תעלה ברבע האחרון של השנה. הכוונה היא להשתמש בבוסט הפרסום שהפרנצ'ייז תקבל מהסרט והסדרה כדי לתמוך אחד בשניה ולהחזיר את העולם של אווטאר למרכז ההתעסקות.

עם סדרת הלייב אקשן בנטפליקס שקיבלה ליהוקים מוצלחים, השמועות על משחק וכמובן כל הפרוייקטים של Avatar Studios, מדובר בזמנים נהדרים להיות מעריץ של הסדרה. אמנם יש עוד הרבה זמן עד שהסדרה תצא, אך אנחנו מאמינים שאווטאר יכולה (שוב) לכבוש את העולם. וברצינות - מדובר באחת הסדרות האהובות אי פעם, וכולנו רוצים שהסדרה החדשה תעמוד ברף של הסדרות הישנות. שמחים שהיוצרים לוקחים את הזמן? הימורים על באיזה שלב בחיים נפגוש את האווטאר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:21 25.12.2022 | אבינר אבינר

    וואלה לא מתלהב.. "כשף האוויר האחרון" הוא מאסטר-פיס בקנה מידה היסטורי, שאחריו "האגדה של קורה" היה נראה כמו חיקוי עלוב ולא מוצלח. ועכשיו עם כל הפרוגרסיבים והפוליטיקלי-קורקט מסביב שדוחפים לנו לגרון תכנים חרא על חשבון איכות, אני ממש לא מצפה לא לסרט ולא לסדרה טובים.. אם הם לא יהיו נוראיים ברמת "טבעת הכח", העונה האחרונה של הWitcher, ובערך כל סרט שדיסני הוציאו בעשור האחרון - אולי יהיה שווה לצפות בזה פעם אחת.. ואני בספק גדול שזה יהיה המצב

  2. 2

    21:52 25.12.2022 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    לדעתי האגדה של קורה נתן טון בוגר מאד (במיוחד עונה 3) לדעתי עוד סדרת המשך זה חובה

  3. 3

    20:29 11.03.2023 | עירד רנן עירד רנן (אורח)

    הפרוייקט שאני הכי מצפה לו מסטודיו אווטאר זה לשכתב את האגדה של קורה. כי אני מרגיש שהיא יכלה להיות הרבה יותר טובה מימה שהייתה.
    בפועל.
    נ.ב: האמת שעד שזה יקרה אני, לא רואה טעם להוציא סדרה עם אווטאר של אווטאר שבאה אחרייה. כי האמת שכל רעיון אפשרי כבר חושה בהאגדה של קורה. בנוסף קורה הייתה אווטאר כל כך מאכזבת, שאין לה מה להוריש לאווטאר שיבוא אחרייה.

  4. 4

    22:15 18.07.2023 | עירד רנן עירד רנן (אורח)

    עד שלט ישכתבו את האגדה של קורה, אני לא רואה טעם לעשות סדרה על אווטאר חדש. כל רעיון שאני יכול לחשוב עליו כבר חוסה בהאגדה של קורה, בנוסף אני לא רואה מה קורה הנוחכית יכולה לתת לאווטאר שיבואר אחריה במיוחד אחרי שאיבדה את הקשר לאווטארים הקודמים.

  5. 5

       | פורסם ע"י