הרשמה

אל תצפו לקבל את העונה השנייה של "ארקיין" ב-2023

למרות שההייפ סביב הסדרה מסרב להעלם, יקח עוד זמן עד שהמעריצים יקבלו את העונה הבאה

לא הפעם

כש"ארקיין" יצאה לראשונה לשירות הסטרימינג Netflix בסוף שנת 2021, אף אחד לא ציפה שהיא תהיה כל כך טובה, כל כך מוצלחת ותתחיל גל של סדרות וסרטים מעולים המבוססים על משחקי מחשב. הסדרה שעקבה אחרי דמויות מהמשחק האולטרה פופולארי League of Legends, זכתה לתשומת לב של הרבה מעבר לקהל המעריצים - והובילה לאישור כמעט מיידי של עונה שניה עם ההצלחה של העונה הראשונה. אחרי ששנת 2023 הסתמנה כשנת היצאה, אנחנו מקבלים מידע קצת מאכזב.

מנכ"ל Riot Games ניקולו לורן (Nicolo Laurent), אשר פיתחה את המשחק ואף קנתה חלק מהסטודיו שפיתח את הסדרה, אמר בראיון לאתר הסיני bilibili שהעונה השניה לא תצא בשנה הנוכחית. הוא הוסיף שראה את הפרק השלישי לעונה כבר בטיסה לראיון בסין, וציין שהעונה רחוקה מלהיות גמורה. הוא ציין לטובה שהקבוצה האחראית על פיתוח העונה שואפת לאיכות, ומעדיפה לא להאיץ בתהליך. "הסיבה השנייה היא, שלא ידענו אם העונה הראשונה תהיה הצלחה. אם הייתי יודע את זה, היינו מתחילים את העבודה על העונה השנייה מוקדם יותר, אבל לא ידענו אז חיכינו קצת ועכשיו אנחנו משלמים את המחיר, אז לצערי היא לא תצא השנה."

אמנם תאריך יציאה לא יצא מהראיון הזה, אך לפי הלך הדברים ניכר ששנת 2024, ואפילו בתחילתה, היא הימור די בטוח. ציפיתם בכלל שהעונה תצא השנה? מצפים לראות בה עוד דמויות מהמשחק? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:29 31.10.2023 | שירז שירז (אורח)

    חכם מאוד. המפיקים צודקים בכל מילה

  2. 2

       | פורסם ע"י