הרשמה

החתול במגפיים 2 הכניס יותר כסף מ-Antman ו-Shazam

עם תקציב פרסום דל יחסית לתחרות, החתול של שרק: משאלה אחת ודי מסיים את הריצה הקולנועית שלו עם הישג פשוט בלתי נתפס

עשינו את החלק שלנו, עכשיו איפה שרק 5

הסרט החדש של החתול במגפיים הדהים אותנו בדצמבר שעבר כאשר למרות הדחיות המרובות לתאריך יציאת הסרט, הוא הצליח להיות אחד הסרטים הטובים ביותר שראינו בשנים האחרונות. עכשיו, מתברר שלא רק אנחנו התלהבנו ממנו בקנה מידה לא פורפורציונלי - כי החתול הקטן הזה הרוויח יותר משני סרטי גיבורי העל שבאו אחריו.

החתול של שרק 2: משאלה אחת ודי (Puss in Boots: The Last Wish) סיים את הריצה הקולנועית שלו עם הכנסות של 480,740,650 מיליון דולר, שהם לא הרבה יחסית לסדרת הסרטים של שרק, אבל בהתחשב בתקופה הנוכחית והתחרות מדובר בנתון מרשים. לצורך השוואה, מדובר בסרט המרוויח ביותר של סטודיו האנימציה DreamWorks מאז הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר שיצא ב-2019. גם בהשוואה לסרט מצוייר אחר שיצא באותה תקופה שנה לפני כן - לשיר 2, החתול במגפיים הכניס יותר. הנתון נהפך להיות עוד יותר הזוי כאשר משווים לסרטים שיצאו אחריו, שם הצליח לעקוף את מה שהיו אמורים להיות שוברי קופות כמו Ant-Man and the Wasp: Quantumania שהכניס 475,829,871 דולר ו-Shazam! Fury of the Gods שהכניס רק 133,438,006 דולר.

צריך להגיד שזה ממש לא מעיד על סופו של ג'אנר גיבורי העל, שכן שומרי הגלקסיה חלק 3 שרק יצא כבר עומד על נתנון מרשים של מעל 542 מיליון דולר. זה כן מעיד על העובדה שהעולם עדיין מתעניין בסרטים בסדרת שרק, ואף אחד לא יופתע אם השמועות על שרק 5 נכונות והסרט באמת ייצא בשנים הקרובות. אהבתם את החתול במגפיים 2 כמונו? חושבים שנתוני ההכנסות של הסרטים מוצדקים? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י