הרשמה

לא רק מאריו: בונד, ג'יימס בונד

שמועות על שובה של קלאסיקה וההיסטוריה של מטרויד

מאת: אליפז

GoldenEye חוזר?

תמונה של עטיפת משחק ווי חדש מבית אקטיויז'ן, שכנראה תזהו אם הייתם גיימרים בשנות ה-90 המאוחרות, פורסמה ברשת - השאלה היחידה שנותרה היא האם מדובר בהדלפה או בפבריקציה.

המשחק המדובר, GoldenEye 007, המבוסס על סרטי ג'יימס בונד, היה משחק פעולה מגוף ראשון מתקדם לזמנו, ובשורה אמיתית עבור שחקני קונסולה כאשר יצא ב-97' לנינטנדו 64. הוא היווה הצלחה גדולה הן במכירות והן בביקורות, ולכן, למרות הזמן שעבר, שמועות על משחק המשך, או אולי רימייק, עושות גלים ברשת.

לאחרונה חיזקה אקטיויז'ן את אמינות השמועה כשרשמה לטובתה את הדומיין goldeneyegame.com. חיזוק נוסף לשמועה הגיע ממקור אנונימי ופורסם באתר GoNintendo, בו רואים שתי עטיפות נוספת למשחק ולכאורה בקר מוזהב שייוצר כחלק מחבילה מיוחדת.

אם אכן נמצא GoldenEye חדש בפיתוח, נדע זאת ועוד במהלך הימים הקרובים.


צמרת משחקי הפעולה מגוף ראשון לפני 13 שנה

סאמוס בבקבוק

זוכרים את הטריילר מלפני שבועיים, שהשווה בין Metroid: Other M המתקרב למשחק קלאסי בסדרה? מסתבר שהוא היה חלק מטריילר ארוך יותר שפורסם זה עתה.

הטריילר החדש מציג את עלילת סדרת מטרויד מהמשחק הראשון ועד ל-Other M שמגיע הקיץ, וכך ממקם את המשחק החדש כרונולוגית ביקום מטרויד.  עלילתו תתרחש בין אירועי Super Metroid ו-Metroid Fusion, וכנראה שסירטון הפתיחה של המשחק יציג את הקרב האחרון מ-Super Metroid.

במאי הסדרה, אדון יושיו שקאמוטו, גילה את הפרט הזה כבר לפני שנה למעשה, ובכל זאת נחמד להזכר בסיפורה של סאמוס או להכיר אותו, אם אתם חדשים לסדרה ובמקרה גם יודעים יפנית. כן, הטריילר ביפנית, תאשימו את נינטנדו שלא דואגת לכלל המעריצים, ואפילו העלתה אתר מחודש למשחק ביפנית בלבד בינתיים.

מלבד מספר תמונות מסך חדשות והטריילר לעיל, ניתן ללמוד מהאתר עוד על עלילת המשחק. Metroid: Other M מתחיל כשסאמוס בורחת מהכוכב המתפוצץ זבס (לכך גרמנו ב-Super Metroid), ומתעוררת בספינת החלל שלה. מייד לאחר מכן מקבלת סאמוס אותות מצוקה ממושבה חללית נטושה - "ספינה בבקבוק" (Bottle Ship), שם כנראה יערך המשחק כולו.
סרטון אילם בו סאמוס טסה ל"ספינה" תוכלו לראות כאן.

פינת ההורדות

לשירות ההורדות של הווי שוחרר לאחרונה השלישי בטרילוגית פיניקס רייט, Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations, לאחר ששני המשחקים הראשונים בסדרה הגיעו אליו מוקדם יותר השנה.

פיניקס רייט היא סדרת הרפתקאות "בית-משפט" בכיכובו של עורך הדין פיניקס (רייט), שעושה את דרכו מחובבן לא מוכר לעורך-דין אגדי במהלך הטרילוגיה. במקור יצאו המשחקים ל-GBA ביפן בלבד, אולם את שמם כמרכיבים את אחת מסדרות הקווסטים הטובות והמקוריות בעולם קיבלו לאחר שהופצו בעולם בגרסת ה-DS (קראו את ביקורת ויגיימס).

מאז הטרילוגיה יצאו עוד שני משחקים בסדרה ל-DS בכיכובן של דמויות אחרות, ומשחק נוסף הוכרז אך לא ידוע עליו דבר. גרסאות ה-WiiWare של הטרילוגיה הן לא יותר מפורט פשוט, ואפילו הגרפיקה, שמקורה במסך הקטן של הגיימבוי אדוונס, לא שופרה. עם זאת, אם אין לכם דרך אחרת לשחק במשחקים האלו ואתם חובבי הז'אנר או רוצים לנסות משהו חדש, שווה לשחק בכל זאת.

כל אחד מהמשחקים בטרילוגיה ידרוש מכם הוצאה בכלל לא נוראית של 1000 נקודות ווי (10 דולר בגרסה האמריקאית), ופרק בונוס של המשחק הראשון נמכר כתוכן נוסף בדולר בודד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:37 13.06.2010 | מאמא ציפקה מאמא ציפקה (אורח)

    ראשון

  2. 2

    13:58 13.06.2010 | mQm mQm

    ?

  3. 3

    14:42 13.06.2010 | ידיעה מעבר לים ידיעה מעבר לים (אורח)

    יש לי מידע מעבר לים שיכול אולי לעניין.

    באוסטרליה בתאריך ה17 לחודש יתקיים טורניר גולדן-איי במלבורן ע"י אקטיויזן ואיבי גיימס.

    אולי הם מעוררים את השוק לקראת ההכרזה?

  4. 4

    16:34 13.06.2010 | המממ המממ (אורח)

    "לשירות ההורדות של הווי שוחרר לאחרונה השלישי בטרילוגית פיניקס רייט"
    שוחרר לאחרונה מה?
    שלישי מה? היום יום ראשון O.ם
    אפילו פינה על WII אתם לא יכולים לעשות.

  5. 5

    19:50 13.06.2010 | barel20595 barel20595

    איזה גרפיקה מזוויעה היה לפני 13 שנה

  6. 6

    14:42 14.06.2010 | yoda yoda

    ל4 זה הבנת הנקרא בצורה הפשוטה ביותר, אבל אולי צריך להסביר לך את זה במילים פשוטות :
    המשחק השלישי בטרילוגית פיניקס רייט שוחרר לאחרונה לשירות ההורדות של הווי.
    קפיש?

  7. 7

    15:12 14.06.2010 | thesup thesup (אורח)

    ל5, זה משחק לדי אס שניתן לשחק בו בוי, באותה מידה אתה יכול להריץ DOS Box במחשב שלך ,לשחק dune 2 ולבכות שהכרטיס מסך שלך גרוע כי הגרפיקה בת 20

  8. 8

       | פורסם ע"י