הרשמה

רואים כפול: פאזל קווסט 2

משחק התפקידים-Bejeweled יצא, גרסה מחודשת של פאנג בדרך.

מאת: רונן אטיאס

תערוכת E3 אומנם הסתיימה, אך הפרטים על הניידת התלת ממדית החדשה של נינטנדו לא מפסיקים לזרום. רג'י, נשיא נינטנדו אמריקה, סיפר בראיון לאתר IndustryGamers שדבר אחד בטוח, והוא שהקונסולה תושק בכל השווקים המרכזיים (יפן, אמריקה ואירופה) כבר עד ה-31 במרץ 2011.

אם לא יהיו דחיות בלתי צפויות, הווה אומר, נזכה לראות את התלת מימד החדשני בפעולה תוך שמונה חודשים. באותה הזדמנות הדגיש רג'י שעיצוב המכשיר עדיין לא סופי.למען האמת אני אישית מאוד התרשמתי מהעיצוב שהוצג, שנראה נקי, אלגנטי ונוח למשחק, בעיקר עם הסטיק שייחלנו לו כל כך בכמה משחקים לדיאס המקורית.

משחק תפקידים בשלישיה

השבוע שוחרר ל-3D..אה, ל-DS, משחק חדש בסדרת "פאזל קווסט", שילוב ממכר בין תפקידים לפאזל בסגנון ה"פופקאפי". חקירת עולם פנטזיה, פיתוח הדמות, אינטראקציה עם דמויות וקבלת משימות מצד אחד, עם קרבות שמבוססים על מפת משבצות בה צריך להחליף מיקומם של חפצים שונים ליצירת שלישיות זהות מצד שני.

בנוסף לקמפיין, המשחק החדש צפוי להוסיף על הקודם עוד חפצים ונשקים, דמויות, מיני משחקים ואפילו מצבי מולטיפלייר. בינתיים לא פורסמו עליו ביקורות רבות, אך הממוצע שלהן עומד על 82, כולל תואר בחירת העורך מ-IGN. נראה כמו משחק ששווה בדיקה.

עוד כותר המשך שיצא השבוע הוא Dragon Ball Origins 2, משחק הרפתקאות-פעולה בעולם האנימה של דרגון בול. לפי הטריילר הוא נראה כמו כותר אנימה סטנדרטי באווירת שטות יפנית, כך שאם אתם חובבים את הז'אנר או את הסדרה, אולי יש לכם מה לחפש בו. Dragon Ball Origins המקורי, בכל אופן, קיבל ציונים לא רעים שסביב ה-75.

בועות סתיו רעות

לחובבי רטרו נחשף השבוע Pang: Magical Michael, גרסה חדשה לקלאסיקת פיצוץ הבועות שאז מתפצלות לבועות קטנות יותר של Capcom. לפי הטריילר, המשחק גם יציע מצבי אונליין, והוא צפוי להגיע בסתיו בלעדית ל-DS.
 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:27 28.06.2010 | דני דני (אורח)

    ראשון!! בוז לכל אלה שלא ראשונים!!!

  2. 2

    12:42 28.06.2010 | Novril Novril

    שבוע טוב לDS

  3. 3

    15:18 28.06.2010 | חכם חכם (אורח)

    אני לא מבין, זה שמועות או אמיתי?
    יובל בירב עזב?! אם לא אז שיודיעו שלא כדי שיפסיקו לכתוב שטויות ואם כן אז שיודיעו שנוכל להיפרד באופן נאות מבן אדם שהעניק זוית שונה והעשיר את עולמינו בכל מה שקשור למשחקים.
    אנא... עשו עימנו חסד זה... למען המשחקים...

  4. 4

       | פורסם ע"י