הרשמה

חדשות האסטרטגיה: בטא ל-CoH Online

מאת: אליאב סולומון

Starcraft 2 יצא בשבוע שעבר, ובעקבות זאת..

 

  • מציפים את הרשת דיווחים על מגוון ביצי הפתעה כאלה ואחרות בתוך המשחק.
  • ישנן הערכות ראשוניות לגבי נתוני מכירות ביום שאחרי, שמסכמות את המכירות בקרוב ל-2 מיליון עותקים, נתונים מאוד מרשימים, במיוחד כשזוכרים שמדובר במשחק אסטרטגיה, ושהנתונים הללו לא כוללים את מכירות דרום קוריאה, שצפויות להיות מאסיביות.
  • ביקורות למשחק כבר יש יותר מחמישים, כרגע המשחק מחזיק בממוצע ציונים 94, כולל 95 מגיימספוט ו-90 מ-IGN.
  • ב-Ynet פרסמו סרטון העוקב אחר השקות חצות של המשחק כאן בישראל. אמנם נאמר בכתבה כי לא הייתה נהירה המונית לקניית המשחק, אבל בתכלס גם כמה מאות גיימרים שבאים במיוחד להשקת משחק ב-12 בלילה, מעל 10 חנויות שנפתחות במיוחד ומכירות של כאלף עותקים פיזיים בליל ההשקה הם לא רעים, כשמתחשבים במצב ובמימדי השוק בארץ. על הדרך הם גם פרסמו כתבה הסוקרת את ההייפ סביב המשחק ואת מאורעות יום ההשקה.
  • יש גם דיווח אחד על באג די טיפשי הגורם לחימום המחשב בזמן הרצת המשחק. בבליזארד כבר מטפלים בבעיה ומציעים תיקון ידני עד שהיא תטופל כחלק מהטלאי הבא.

 

דמו ל-Conquest of the Americas

Paradox שיחררה השבוע דמו למשחק המצופה Conquest of the Americas. האמת שכבר זמן רב לא ראיתי חברה שמשחררת דמו למשחק האסטרטגיה שלה עוד לפני שהוא יצא. מה שבטוח הוא שאנחנו רק מרוויחים מכך, אפילו לאור העובדה שלא פורט מה הדמו כולל. נצטרך לבדוק בעצמנו, אני מניח.

Shogun 2 – טריילר אחד שווה אלף תמונות

ב-Creative Assembly ממשיכים לזרוק לנו עצמות ושלחרר עוד תוכן מהמשחק הבא בסדרת Total War. הפעם זהו טריילר המוצג כולו בתוך מנוע המשחק, שבא להשוויץ ביכולות הויזואליות שלו; ועושה זאת בהצלחה מרובה.

Plants vs. Zombies – הזומבי החי-מת של מייקל ג'קסון מצטרף לג'קסון האמיתי

PopCap תוציא את הדיסקו-זומבי דמוי המייקל-ג'קסון מלהיט הטקטיקה שלה. זאת בעקבות תביעה של יורשי מייקל ג'קסון, שלא אהבו את ניחוח הפרודיה העולה מהדמות. לחדשה המלאה אצלנו.

Paradox תחשוף לא פחות מארבעה כותרים חדשים

היא תעשה זאת כחלק ממסיבת עיתונאים שתערוך ב-18 לאוגוסט בתערוכת GamesCon הקרובה. הכותרים הם Magika, Lionheart: King's Crusaders, Sword of the Stars II ו-Pride of Nations, שעל כולם כבר הרחבנו ופירטנו בעבר. החשיפה תכלול דמו של כל אחד מהמשחקים ופרטים נוספים חדשים. נראה כי Paradox מבססת את מעמדה כמעצמה בתחום ההארדקור של משחקי האסטרטגיה.

Conflict Of Nations מקבל C

המשחק הנישתי Reign: Conflict Of Nations יצא השבוע, וחטף ביקורת די שלילית מהאתר Gaming Nexus. על פי הביקורת, המשחק זורק אותך למים עמוקים וסוערים מדי, כך שרוב המשחק אתה מבלה בתחושת טביעה, בעודך מנסה לשרוד ולהבין בו זמנית את מערכות המשחק. כמו כן הוא מציין כי המשחק מיושן במספר תחומים כמו הגראפיקה, רמת הידידותיות למשתמש, מערכת הסחר ועוד.

מעניין אם אי שם יושבים גיימרי אסטרטגיה רציניים וממש מתאכזבים מהביקורת הזאת.

Company of Heroes Online – בטא פתוחה החלה

משחק ההמשך המקוון ל-Company of Heroes נכנס לשלבי בטא פתוחה, לאחר שבוע וחצי בלבד של בטא סגורה - אבל שימו לב שאתם צריכים להיות רשומים לאתר ההורדות FilePlanet. למשחק יש באזזז רציני יותר מזה של משחק האסטרטגיה הממוצע מאחר והוא מפותח ע"י Relic, אחד מאולפני הפיתוח הנחשבים בעולם, עובד עליו אותו צוות שפיתח את Company of Heroes המקורי (והמוצלח מאוד), והוא יהיה MMO חופשי מתשלום.

הגישו מועמדות להשתתפות בבטא בדף זה.


מרילנד מכריזה על תאריך ההשקה של Civ V יום חג לאומי

סיד מאייר, שמוצאו ממדינת מרילנד שבדרום ארצות הברית, בה פיתח את משחקי Civilization ובילה את רוב חייו וחייו המקצועיים, זכה ליום לאומי שיקרא על שמו. תאריכו של יום זה - ה-21 בספטמבר - היום בו יצא הכותר החמישי בסדרה לאוויר העולם.

על פי הודעתו הרשמית של מושל המדינה בנימוק להחלטה זו - "סיד מאייר ידוע במרילנד ובעולם כולו כחלוץ בתחום המשחקים האלקטרוניים, בייסדו את האולפן הראשון שלו (Microprose) ליד באלטימור, מרילנד, ב-1982".

מפיצת המשחק, 2K Games, שחררה השבוע את העטיפה הרשמית והשמרנית בעיצובה למשחק. טוב, בקלאסיקות כנראה שלא נוגעים.


 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:01 06.08.2010 | vGaMeR_360 vGaMeR_360

    אני עדיין לא מבין למה מתלהבים מStarcraft בכלל...

  2. 2

    10:45 06.08.2010 | AirZone AirZone

    הטריילר של Shogun העיף לי את הפוני..

  3. 3

    10:46 06.08.2010 | veet veet

    נרשמתי לבטא , תודה!

  4. 4

    11:41 06.08.2010 | אני אני (אורח)

    כבר נרשמתי לבטא של coh אבל לא הספקתי להוריד 6gb למשחק רשת בימים הראשונים של הלחץ

    עם כבר מדברים על בטא יצא בשבוע האחרון בטא למשחק פארקור ברשת (הגיע הזמן) freejack משחק חביב וקליל אבל רואים שהוא עדיין בבטא ...

  5. 5

    14:20 06.08.2010 | DK1995 DK1995 (אורח)

    אני ממש מצפה כבר לשוגון ^^

  6. 6

    15:34 06.08.2010 | DANIK107 DANIK107 (אורח)

    יופי....עכשיו ביום-ההולדת שלי אני יצתרך גם לחגוג את היום הCIV V הביולאומי...
    הקטע הדפוק הוא שזה גם בין המשחקים האוהובים עליי XD

  7. 7

       | פורסם ע"י