הרשמה

חדשות האסטרטגיה: סימס עם חרבות

מאת: אליאב סולומון

Civilization V – דמו מוקדם

באתר הרשמי של Civ נמסר כי דמו יגיע כמה ימים לפני יציאתו הרשמית של המשחק לשוק ב-21 לספטמבר. לא פורט מה יכיל הדמו, אבל בימינו נדיר לקבל דמו לפני ההשקה, בעיקר למשחק בעל הייפ שכזה.

בנוסף פורסם סרטון ההקדמה לגרסת ה-Wii של Pirates, גם הוא כותר מצליח של סיד מאייר האגדי. גרסת ה-Wii נראית זהה לחידוש של המשחק שיצא למחשב ב-2004 ול-Xbox ב-2005. נראה קצת מיושן לימינו, אבל נדע רק כאשר יצא המשחק המלא לקראת סוף השנה.

שוחרר Battlefield Academy

נחשון כותרי האסטרטגיה במבחר הפיתוחים החדש של Matrix-Slitherine הושלם וזמין לרכישה דיגיטלית דרך האתר הרשמי.

Battlefield Academy הוא משחק אסטרטגיה לפי תור המתאפיין במערכת קרב ריאליסטית והתומך בעליה בדרגות לכוחות הלוחמים.

Ancient Trader: הפתעת אינדי

השבוע יצאה גרסת ה-360 של משחק אינדי מסטודיו פיתוח גרמני קטן. המשחק, שקיים בשוק ה-PC כבר מספר חודשים, הוא שילוב ייחודי של משחק לוח לעד ארבעה משתתפים עם אלמנטים של סחר\אסטרטגיה\תפקידים ומיני משחקונים.

יורוגיימר התרשמו מספיק מגרסת ה-Xbox Live כדי לזכות אותה בציון 8 מתוך 10.

הגיהינום קפא, חידוש בסימס!

EA הכריזה על משחק חדש בסדרת Sims, וזה, באופן יצירתי להפליא בעבור המותג מרובה ההרחבות, יתרחש דווקא בימי הביניים ויהיה מונחה עלילה. אלו שני שינויים מהותיים לסדרה שמתאפיינת בעצמאות השחקן וחיקוי אורח חיים בורגני מודרני.

לאחר שלב ראשוני שבו יעצב השחקן את דמותו וטירתו, עיקר העשייה במשחק יהפוך מכוון-משימה, כאשר רובן של המשימות מעוצבות בעבור מספר דמויות שישתפו פעולה דרך הרשת.

המשחק מיועד לצאת באביב 2011 ל-PC (ולמק).

גרסת ה-360 של Plants vs Zombies ב-9 בספטמבר

בשבוע שעבר הוכרז שמשחק האסטרטגיה\הגנה הקז'ואלי של PopCap יגיע ל-360 עם ים מאפיינים חדשים, כולל מצב מולטי פלייר, תמיכת HD, רשימת הישגים נכבדת ועוד. עכשיו נתגלה שתאריך היציאה הרשמי לגרסה המשודרגת שירות הוא ה-9 בספטמבר.

הטריילר החדש לכבוד הגעת המשחק לבית המקדש המיקרוסופטי משעשע.

 

Victoria 2 מגיע

זה יומיים שמשחק האסטרטגיה החדש מ-Paradox, שנותן לכם לנהל כל מדינה בעולם במאה ה-19 ולנסות להשתלט על כמה שיותר ממשאביו, זמין בחנויות דיגיטליות. הדבר המעניין זה שמי שרוכש את המשחק עד ה-20 בחודש מסטים מקבל את המשחק הקודם בסדרה על כל הרחבותיו; ודווקא בגיימרסגייט, חנות הבית של Paradox, אין עסקה שכזאת. מצד שני - אם יש לך את Victoria 2, אני לא משוכנע שיש סיבה טובה לשחק ב-Victoria I.

כחלק מחגיגות ההזדהבות שוחרר, איך לא, טריילר חדש ודי משכנע - ז"א משכנע אם אתם בקטע של כותרי אסטרטגיה היסטוריים להארדקור.

סרטון ראשון ל-Patrician IV

Kalypso Media שחררה השבוע סרטון ראשון מתוך סדרה מתוכננת שבאה להציג פיצ'רים שונים בכותר הבא בסדרת האסטרטגיה הכלכלית הותיקה Patrician. הסרטון הראשון מפרט את מנגנון הסחר והסחורה במשחק, והוא מומלץ לבעלי נדודי שינה חמורים, או למי שממש ממש אוהב את Patrician.

  

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:10 16.08.2010 | lio543 lio543

    חחחחחחח...... הסימס ימי הביניים.

  2. 2

    19:19 16.08.2010 | EazyEMan EazyEMan

    אני לא מבין למה לאקס בוקס הם עשו את PLANTS VS. ZOMBIES עם מולטי וקאו-אופ וכל מיני פיצ'רים חדשים ולמחשב סתם סינגל של 5 שעות לפחות שיוציאו UPDATE או במקרה הגרוע יוציאו משחק חדש עם 2 בסוף השם אבל משהו..... פשוט פוטנציאל מפוספס

  3. 3

    19:30 16.08.2010 | MAN MAN (אורח)

    סימס ימי הביינים חשבתי שעובדים על סימס ,4 טוב נראה מה יצא כי סימס 3 ו2 היו רק קצת שונים למרות שאבתי סימס 3

  4. 4

    20:09 16.08.2010 | סס סס (אורח)

    לא אכפת לי יותר :D יש לי סטארקראפט 3> (ואני גרוע XD)

  5. 5

       | פורסם ע"י