הרשמה

מהקופסה: Gun Loco

מאת: גדעון ברוט

לאן אתה רוצה לקנקט היום?

בכנס גיימקום בשבוע שעבר הציגה מיקרוסופט, כמנהגה בחצי שנה האחרונה, בעיקר את הקינקט האהוב עלינו, אז כולם לקום ולהראות למצלמה כמה אנחנו אוהבים את ההשקעה של MS בהארדקור שלה לאחרונה.

אנליסט בשם קולין סבסטיאן מעריך שהקינקט תמכור עם השקתה כ-4 מיליון יחידות עד סוף 2010, למרות המחיר הגבוה (150 דולר) ולמרות שכמעט כל מה שהקינקט עושה בדור הראשון של המשחקים שלה הם דברים שה-Wii עשתה מזמן. הטיעון שלו מתבסס על אמונתו ביעילותו של קמפיין השיווק מסיבי המתוכנן, שימשוך לדעתו הרבה שחקני קז'ואל חדשים ל-360.

הקינקט, שהוצגה בתערוכה יחד עם מספר משחקים, זכתה לתשומת לב רבה מהמדיה. כתב גיימספוט תיאר את משחקוני קינקט ספורטס כ"דורשים מאמץ פיזי ניכר אבל כיפיים מאוד". הוא סיכם בכך שמבחר המשחקים מיועד כרגע בבירור לקהל הקז'ואלי. תודה, שרלוק.

אינדי להצלה

הרבה משחקי אינדי קטנים אבל מעניינים יוצאים לרשת ה-Live, ורובם לא זוכים לתשומת הלב הראויה. אחד כזה שיצא לאחרונה הוא Lumi, הזוכה בתחרות האינדי היוקרתית Dream, Build, Play לשנת 2010.

המטרה במשחק הפלטפורמה, שבמרכזו יצור אור קטן ובודד מול כל החשיכה שמסביב, היא לאסוף גחליליות ובכך להחזיר את האור לעולם אפל. בנוסף לפרזנטציה המצויינת, המשחקיות מעשירה את מרכיבי הפלטפורמה הקלאסיים עליהם בנוי המשחק בכוחות המגנטיות של לומי, שיכול להפוך את קיטובו ובכך להימשך\להידחות מעצמים מתכתיים במשחק.

רשמי משחק מתארים חוויה קצרה אך קסומה, ששווה בקלות את חמשת הדולרים שמבקשים עליה.

משחק נוסף שכדאי לשים לב אליו בגזרת האינדי-בוקס הוא אלפא סקאווד, שנחשף רק בימים האחרונים. מדובר במשחק פעולה קו-אופ לעד ארבעה שחקנים, שמספר את סיפורה של יחידת שכירי חרב שמנסה לגלות מי שם מחיר על ראשי חבריה ולמה, תוך חקירה ולחימה דרך עולם לא ליניארי ממבט על. הוא צפוי להגיע לשירות ה-Live לקראת סוף השנה.

כוכב המשוגעים של Square Enix

Gun Loco הוא כותר להורדה בלבד ש-Square תביא בשנה הבאה בלעדית ל-360, ומתרכז בקרבות מולטיפלייר בתוך חבורה של טיפוסים משוגעים שנשלחו לכוכב כלא מרוחק כדי לבודד אותם מהחלקים השפויים יותר של הגלקסיה. שם, בעולם שכולו שלהם, ללא חוקים ושוטרים אבל עם הרבה רובים, הלוקואים יכולים להתפנות לפעילות החביבה עליהם: להרוג אלו את אלו.

הכותר, שמשחקיות ה-Shooter גוף שלישי בעיצוב מצוייר שלו (לא ממש דומה ל-TF2, אבל ניתן לשער שמשם הגיעה חלק מההשראה) תשולב במעט במרכיבי פארקור\ריצה חופשית דמויי Mirror's Edge/Assassin's Creed, יתמוך בקרבות מקוונים לעד 12 שחקנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:36 26.08.2010 | קול קול (אורח)

    קול

  2. 2

    21:39 26.08.2010 | idanro idanro

    gun loco ניראה נחמד

  3. 3

    23:02 26.08.2010 | ררר ררר (אורח)

    אבל נראה לפי הסרטון שלא יהיה רק קזואל לקינקט לא?

  4. 4

    01:20 27.08.2010 | היי היי (אורח)

    לוקו הזה נראה טוב

  5. 5

    01:46 27.08.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    יש לי שאלה חברה???!!!?
    אם אני קונה קינקט כמובן מתי שיגיע ויש לו דשבורד חדש אז איך צריך להוריד מהלייב או מדיסק שיגיע איתו מישהו יכול להגיד לי אם זה כמו שעשו מיקרוסופט שהגיע לאקס בוקס דשבורד חדש אז איך חידשו דרך הלייב או דיסק שעולה כסף או בקיצור איך מחדשים דשבורד באקס בוקס מחכה לתשובה???.

  6. 6

    13:04 27.08.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    זה אני או שהוא ירה באישה ?

  7. 7

       | פורסם ע"י