הרשמה

חדשות האסטרטגיה: הגנת הארץ התיכונה

מאת: אליאב סולומון 

היעד הבא בהשתלטות הזומבית

לאחר שקיבל גרסאות ל-Mac, XBLA, iPhone, iPad, iPod Touch, ושתי גרסאות (ויש הטוענים שלוש) ל-PC, משחק האסטרטגיה הפופולארי ברמות שקשה לתפוס Plants vs. Zombies של PopCap Games מקבל אחת גם לניידת של נינטנדו. בהודעה הרשמית פורט כי המשחק יכיל, בנוסף לתוכן הקלאסי, גם מיני משחקונים חדשים ותוכן מיוחד ומותאם ל-DS.
הוא צפוי לצאת, לשוק האמריקאי לכל הפחות, בינואר 2011 בתג מחיר של כ-20$.

League Of Legends מועמד לפרס(ים)

השבוע הכריזה הנהלת GDC Online (ועידת המפתחים השנתית המוקדשת למשחקים המוניים ומקוונים) על המועמדים בקטגוריות החשובות בטקס. מוביל את הרשימה League of Legends של Riot Games עם לא פחות מחמש מועמדויות (מתוך שמונה מרכזיות): עיצוב משחקיות, גרפיקה, טכנולוגיית רשת, המשחק החדש הטוב ביותר והמשחק הפעיל הטוב ביותר.
זוהי גושפנקא רצינית למשחק ותמריץ ראוי למפתחי משחקים חינמיים, אסטרטגיים או לא.

רק אציין שאם כבר, בקטגוריה של הגרפיקה הייתי מכניס דווקא את המתחרה – Heroes of Newerth, שאומנם העיצוב האמנותי שלו שגרתי יותר, אבל גם הרבה יותר מושך לטעמי.

המתחרים על פרס המשחק הפעיל הטוב ביותר, מלבד League of Legends, הם Eve Online, World of Warcraft, Dungeon Fighter Online ו... Farmville. חבורה מוזרה.

Stronghold 3 זורח

מסכים חדשים, כמעט ראשונים, של Stronghold 3 פורסמו באתר הרשמי. נראה לא רע, ואם תצפו בהם באתר תוכלו לראות את אותו מסך עם תאורה משתנה במהלך מחזור היום-לילה של המשחק.

שר הטבעות: הגנת צריחים

מתקפת שר טבעות מחודשת בכל הערוצים, אולי לקראת סרט ההוביט המתוכנן ואולי סתם ככה, כי מותג זה מותג. בנוסף ל-War in the North, משחק התפקידים הבתר-שספי שמגיע לקונסולות\מחשב בשנה הבאה, הוכרז משחק אסטרטגיה\Tower Defense ל-iPhone, שיכלול קמפיין העוקב אחר קרבות מסרטי שר הטבעות. לכותר יקראו LotR: Middle-Earth Defense והוא מפותח ע"י Glu Mobile – מפתחת בריטית ותיקה של משחקים לפלטפורמות ניידות\טלפונים.

בנוסף להקמת מבני הגנה יוכל השחקן להשתמש בכישוריהם של גיבורי הסיפור, בראשם כמובן חברי אחוות הטבעת, שלכל אחד מהם יהיו כוחות יחודיים שיעזרו לעצור את גלי האורקים שבאים מאיזנגארד ומורדור.

המשחק צפוי לצאת באוקטובר.

Worms: Reloaded מושק

המשחק ה-האמת-אין-לי-מושג-כמה בסדרת Worms החביבה והפופולארית יצא לפני מספר ימים, ומקבל ציונים מעוררי קנאה בשביל כותרים שאפתניים ויקרים הרבה יותר כמו Kane & Lynch 2 ו-Mafia 2. הוא זמין להורדה ב-Steam ועולה כ-20$. גרסת ה-4 Pack, הכוללת 4 עותקים של המשחק הנשלחים כל אחד אל חשבון ה-steam המבוקש, עולה כ-60$.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:04 31.08.2010 | אני אני (אורח)

    worms reloaded הוא המשחק ה17 בסידרה
    אבל מי סופר?

  2. 2

    21:07 31.08.2010 | ל1 ל1 (אורח)

    אתה

  3. 3

    00:05 01.09.2010 | LeNyx LeNyx (אורח)

    אם יש מישהו שמחשק LoL שיבוא ישחק איתי :) הכינוי שלי הוא LeNyX
    משחק מעולה מקווה שיקבל יותר מודעות בארץ

  4. 4

    16:34 01.09.2010 | InterAl InterAl

    1 - ויותר עצוב מזה הוא שהוא *בדיוק* כמו worms 2 שיצא לפני 12 שנה. אפילו הגרפיקה לא השתפרה כמעט.

  5. 5

    17:29 01.09.2010 | swym swym

    InterAl, הוא לא באמת זהה. יש בכל זאת הבדלים ואני מוצא את המשחק החדש מוצלח יותר

  6. 6

       | פורסם ע"י