הרשמה

הצבע והקלק: אל החלל ומעבר לו

חלק גדול מן המשחקים אשר הוצגו בפינת ההרפתקאות בזמן האחרון היו משחקי אימה או מתח בעלי גוון קודר. למרות זאת, מסתבר שיש חיים להומור גם אחרי סאם ומקס: בחודשים הקרובים אמורים לצאת לא מעט משחקים עם אישיות קלילה יותר שיעשו את מיטבם כדי לשמח אותנו. הנה כמה מהם.

עבר מתקדם

Kaptain Brawe אמנם לא עוסק במסעות בזמן, אבל בהיסטוריה האלטרנטיבית המעט ז'ול וורנית שהוא מציג מסתבר כי כבר במאה ה-19 בני האדם יצאו לחלל ואפילו נלחמו בפיראטים בינגלקטיים. לחובבי הקווסטים הקלאסיים מצפה חוויה דו ממדית והומוריסטית כמיטב המסורת עם קפטן Brawe, שיוצא לחקור את היעלמם של שני מדענים חוצניים. ניתן יהיה להזמין את המשחק בהזמנה מוקדמת כבר מאמצע ספטמבר, ובצאתו בנובמבר הוא יהיה זמין גם לאייפון ולאייפד.

גן עדן לשני שחקנים?!

ב-Heaven's Hope נגלם מלאך מתלמד בשם טלאורל, הנופל מהשמיים וחוצה בטעות את מחסום העננים. אם טלאורל לא יחזור כמה שיותר מהר למימד השמימי, הוא עלול למצוא את עצמו מחוץ לאקדמיית התעופה המלאכית - ואז טייס הוא כבר לא יהיה.

מעבר להבטחות הרגילות על מספר גדול מאוד של אזורים מצוירים ביד ודמויות שונות, המשחק אמור להציע גם מצב מעניין במיוחד שבו שני שחקנים ישתפו פעולה. לא מדובר בדבר של מה בכך - עד כמה שידוע לי, המשחק היחיד בז'אנר שניסה לעשות דבר דומה היה לארי 4, אשר מעולם לא עבר את שלב הקדם-הפקה. נכון לעכשיו לא נחשפו פרטים נוספים או מסכים, כך שנצטרך להיעזר בסבלנות ולראות האם אכן מדובר בסוג של מהפכה. כמו Kaptain Brawe, גם Heaven מתוכנן לצאת למכשירים הניידים ואולי גם ל-Wii.

שובם של ראשי התיבות

J.U.L.I.A היא הרפתקת מדע בדיוני חדשה נוספת. בניגוד לשמו של המשחק, לגיבורה שלו קוראים דווקא רייצ'ל. רייצ'ל היא אסטרוביולוגית שמתעוררת משינה של מאות שנים בתוך גשושית חלל (פוד) ומגלה כי היא הניצולה היחידה מכל חללית המחקר שלה. מסתבר כי היא ושאר חברי צוות המשימה היו אמורים לגלות צורות חיים סינתטיות הרחק ממערכת השמש שלנו, אבל כמו תמיד, משהוא בדרך השתבש לחלוטין...

אוקי, אז אולי זה לא נשמע מאוד קליל, אבל הכוכבים הזרים שנחקור, כפי שניתן להיווכח בתמונה הבאה, יהיו רחוקים מאוד מצבעי האפור-שחור הקודרים של משחקי האימה-תעלומה מהפינות הקודמות.

כל הידוע כרגע הוא שמעבר לשליטה ברייצ'ל, ניתן יהיה לשלוט גם ברובוט נייד ולתקשר עם האינטליגנציה המלאכותית של הגשושית. תמונות נוספות מהמשחק, שמפותח על ידי צוות מיניאטורי של שניים בלבד ואמור להגיע למחשב בתחילת השנה הבאה, תוכלו לראות באתר הרשמי.

אי הקופים 3: הדימייק

ולסיום, באמת שאין גבול למה שאנשים מוכנים לעשות בשביל המשחקים האהובים עליהם. אחרי החידושים הרשמיים לשני משחקי אי הקופים הראשונים, מסתבר שמישהו החליט ללכת בכיוון ההפוך וליצור מחדש את Curse of Monkey Island (השלישי בסדרה) בסגנון אי הקופים 2 הישן. כידוע, לוקאסארטס לא נוטה להתלהב מפרויקטים כאלה, אבל הבחור בהחלט נראה רציני וחדור אמביציות.

הנה לכם סצנת הפגישה המפורסמת מתחילת המשחק עם מוריי, הגולגולת הדמונית; ראשית בגרסה המקורית ואז בגרסת הדימייק.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:10 12.09.2010 | meathook meathook

    הרימייק לאי הקופים נראה חמוד ולא מזיק, וכמעריץ של הסדרה אשמח אם יעשו אותו דבר למשחק הרביעי (התלת מימדי) בסדרה.

  2. 2

    16:14 12.09.2010 | מיסטר חומוס מיסטר חומוס (אורח)

    הכתבה הזאת הזכירה לי עכשיו את פיפוש...איזה נוסטלגיה
    יאללה אולי מישהו ירים את הכפפה וייתן ברימייק? אולי אפילו יעשה אול-אין וילך על משחק חדש?
    יאללה חבר'ה לעבודה ^^

  3. 3

    16:22 12.09.2010 | ET2k ET2k

    יש פרויקט של פיפוש 2.5 , אבל לא שמעתי משהו חדש בנוגע אליו מאז השנה שעברה...

  4. 4

    05:22 13.09.2010 | י' י' (אורח)

    משחק בפעם הראשונה בסאם ומקס המקורי, איזה משחק מטורף, רק מקווה שלא ייגמר לי מהר מדי.

  5. 5

       | פורסם ע"י