הרשמה

חדשות התפקידים: הצד האפל

מאת: רונן אטיאס

The Old Repbulic: נפגשים שוב עם Darth Revan

סרטון עדכני מכותר התפקידים ההמוני מבית Bioware ו-Lucasarts מדגים משימה שחוזרת לבסיס הישן של אדון הסית' Revan, ששיחק חלק מרכזי ב-Knights of the Old Republic - גם הסית' וגם הבסיס.

הקשרים העלילתיים ראויים לציון. קטע הקרב, לעומת זאת, מוצג בצורה די משעממת. על פי דברי המפתחים הקרבות אמורים להיות אפיים כמו בסרטים - אבל זה לא משהו שחווינו באף סרטון עד עכשיו (אלא אם הכוונה שלהם הייתה לקרבות החלל, שבאמת נראים מרשימים הרבה יותר).

הכותר החדש, שהשקתו צפויה באביב-קיץ של השנה הבאה, מתרחש כ-300 שנה לאחר מאורעות משחקי KOTOR (ויותר מ-3,500 שנה לפני עלילת הסרטים), על רקע מלחמה מתחדשת בין כוחות הג'די והסית'. המפתחים מבטיחים שהמשחק ישים סוף לקווסטים ריקניים, ושלכל אחת מהמשימות תהיה עלילה ממשית כולל דיאלוגים מוקלטים ואפשרויות בחירה. מדובר ככל הנראה בהמוני היקר ורחב-היריעה ביותר בהיסטוריה - ואם הוא יקיים את כל הבטחותיו, אולי סוף סוף תהיה תחרות אמיתית לוורקראפט.

Gothic 4: דמו בסוף השבוע הבא

אם אתם כבר לא יכולים לחכות לשחק בכותר הגוט'יק החדש, שיצא למחשב ולאקס בוקס בעוד חודש (ול-PS3 בשנה הבאה), תשמחו לדעת שתוכלו לחוות את המשחק דרך הדמו שלו כבר ב-24 בספטמבר. הדמו יכיל את השעתיים הראשונות של המשחק, וייתן לנו להתנסות בשלב ההדרכה, כולל כמה קווסטים נבחרים. אפשר רק לברך על ההחלטה לשחרר דמו קדם-יציאה למשחק, דבר שבעבר היה שכיח מאוד והיום כבר כמעט ולא רואים. לנסות משחק לפני שרוכשים אותו זאת בהחלט בקשה הוגנת מחברות המשחקים.

הנה כמה נופים מהאי הקטן שעליו מתחילים את המשחק (והדמו), Feshyr:

נסיכה מורחבת

רגע לפני שהמשחק מגיע לחנויות, מחרתיים, שוחרר טריילר נוסף ל-King's Bounty: Crossworlds, כותר התפקידים\קרבות טקטיים שממשיך את The Legend ו-Armored Princess. המשחק, הרחבה שדורשת את Armored Princess (ממוצע ציונים טוב של 80%), מציע קמפיין המשך עלילתי לנסיכה, שתי מערכות "אתגר" מיוחדות, יצורים-קסמים-חפצים חדשים, וגם עורך מפות לחובבי המודינג שביניכם. וגיבורה עם מחשוף, כמובן.

דרגות גבוהות יותר ל-Borderlands

נכון, בקושי אפשר לקרוא ל-Borderlands "משחק תפקידים", אבל בכל זאת יש בו המון Loot ועליה בדרגות, ואם נפסול אותו, לאן נגיע בימינו עמוסי משחקי התפקידים-פעולה?

Gearbox, המפתחת, הודיעה בשבוע שעבר שלצד הוצאת ההרחבה החדשה, Claptrap's New Robot Revoution, ב-28 בחודש, כל השחקנים, גם אלה שלא ירכשו את ההרחבה, יוכלו ליהנות מהעלאת הדרגה המקסימלית אליה ניתן להגיע בו בשמונה: זה אומר שמי שרכש את ההרחבה הקודמת, General Knoxx, יוכל להגיע לדרגה 69, בעוד מי שמשחק בגרסה הבסיסית של המשחק יוכל להגיע ל-58.

 
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:39 15.09.2010 | 2pac 2pac (אורח)

    tor הולך ליהי8ת הmmo הכי טוב אי פעם

  2. 2

    17:41 15.09.2010 | GDI GDI

    ל-1.שחכת את GW2.חוץ מדיבוב מלא ומקצועי (לפי טריילרים הם נמצאים קרוב לדיבוב מלא) וקרבות חלל,GW2 מציע אותם דברים ועוד יותר (כמו מערכת מסחר הוגנת-מה ההגיון לשלם על מולטי שמשחק אחר יתן לי אותו בחינם?!ועוד לדרוש כסף על הקופסא בנוסף).

    אך אני לא מזלזל בTOR ואני מאמין שBIOWARE עושים עבודה מעולה כמו תמיד.הוא אכן ירשם בספרי ההיסטוריה (אם מישהו יכתוב ספר היסטוריה על גיימינג)

  3. 3

       | פורסם ע"י