הרשמה

מהקופסה: Case Zero כוכב עליון

מאת: גדעון ברוט

חדשות קינקט (רק בגלל שאני חייב)

פחות מחודשיים ליציאתה של הקינקט ומייקרוסופט חושפת באנדל נוסף. כזכור, ה-MS כבר הכריזה על באנדל הכולל קונסולת סלים עם זיכרון פלאש של 4 ג'יגה פלוס מצלמת הקינקט במחיר של 200 דולר.

הבאנדל החדש שיהיה זמין בעת ההשקה מורכב מקונסולה עם דיסק קשיח של 250 ג'יגה, מצלמת הקינקט כמובן ואוסף המשחקונים Kinect Adventures. מיקרוסופט ממתגת את הבאנדל בתור "מהדורה מיוחדת", שתהיה זמינה רק עד גמר המלאי.

עוד מבחינת הקינקט הודיעה החברה שבתערוכת טוקיו - שנפתחת מחר -  היא צפויה החברה להכריז על מספר משחקי השקה לקינקט שעדיין לא שזפה עין אדם, ביניהם הפעם משחקים אשר פותחו על ידי מפתחות צד שלישי. יהיה מעניין לראות אילו חברות כבר קפצו על רכבת הקינקט (Ubisoft היא הימור די בטוח) ואיזה סוג של מוצרים הן יציגו.

אפס אפס, אבל מצליח

בפינת הלייב של השבוע שעבר סיפרנו לכם על הפרולוג (מישהו מעז לומר "דמו בתשלום"?) ל-Dead Rising 2, הלוא הוא Case Zero.

השבוע הודיעה קאפקום שהפרולוג שבר את שיאי הלייב במכירות. לטענתה, Case Zero הפך למשחק שנמכר הכי מהר בהיסטורייה של הרשת ה-Xbox-ית, אך נמנעה מלמסור מספרים מדויקים.

השיאן הקודם היה Battlefield 1943, שבשבועיים הראשונים לצאתו, יולי של שנה שעברה, מכר כ-600,000 עותקים דיגיטליים. ההערכה היא ש-Case Zero מכר כ-400,000 עותקים בשבוע הראשון שלו - הכנסות של שני מיליון דולר שמתחלקות בין מיקרוסופט וקאפקום. לא פלא שקאפקום שמחה להכריז היום על Case West, פרק נוסף להורדה, שהפעם יתרחש לאחר אירועי Dead Rising 2 - גם הוא יגיע בלעדית ל-360.

חודש אוגוסט באמריקה: ה-360 בראש

תוצאות מכירות המשחקים והחומרה של הקונסולות לחודש אוגוסט בארה"ב מבהירות: ה-360 עדיין בראש, זה החודש השני ברציפות, עם מכירות של 357,000 יחידות. הפלייסטיישן 3 ממוקמת במקום הרביעי עם מכירות של 226,000 יחידות.

המשחק הכי נמכר לקונסולות בחודש זה הוא כצפוי Madden 2011, אשר גרסת האקס בוקס שלו מובילה את טבלת המכירות עם 920,000 יחידות. ארבעה מתוך עשרת המשחקים הנמכרים ביותר הם גרסאות אקס בוקס של משחקי מולטי פלטפורם.

מה שכן אמור להדאיג מעט את התעשייה היא העובדה שגם החודש ראינו ירידה נוספת במכירות, נתון המסכם ירידה של שמונה אחוז במכירות משחקים ביחס לשמונת החודשים הראשונים של שנה שעברה וירידה של שנים-עשר אחוזים במכירות החומרה. גם מיקרוסופט וגם סוני מקוות שבקרי התנועה החדשים שלהן יפצו על הירידה הזו ויגרמו לחודשים האחרונים של 2010 לתקן את הגרפים השנתיים כלפי מעלה, כדי שהן יוכלו בתחילת השנה הבאה לחגוג שנה של צמיחה.

פינת הלייב השבועית

כפי שסיפרנו לכם בכתבה של השבוע שעבר, השבוע החל לו ה-Gamefest של מיקרוסופט, מספר שבועות רצופים של השקות משחקי אינדי. ובשבוע הראשון: זומבים וריקודים.

Dance!Its Your Stage

משחק ריקודים בו ניתן לבחור אחת מתוך שש דמויות,לעצב אותה ולהשתתף במופעים על פני 8 במות שונות ברחבי העולם. ניתן לרקוד באמצעות השלט או באמצעות שטיח ריקודים.אין לו כל כך ביקורות רשמיות אבל הדירוג שלו בין הגולשים בחנות הלייב הוא 1 וחצי כוכבים מתוך חמש, מה שלא נשמע מעודד כלל. מחיר:10 דולר.

Plants Vs Zombies

משחק אסטרטגיה קז'ואלי ממכר ומשעשע מבית היוצר של Pop Cap. הגנו על הדשא המטופח של גינת הפרברים שלכם כנגד פלישה זומבית בעזרת חומה טקטית של צמחי התקפה\מגננה מסוגים שונים. עשרות שלבים ומספר מצבי מולטיפלייר בלעדיים לגרסת האקס בוקס הופכים אותה למובילה כרגע בביקורות, עם ממוצע ציונים של 89 מול 87 לגרסת ה-PC. מחיר:15 דולר.

ואל תגידו לי שסוכנת הנדל"ן בטריילר הזה לגרסת ה-Box של המשחק לא מבוססת על גלאדוס של פורטל:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:08 15.09.2010 | אחלה פינה אחלה פינה (אורח)

    וברור שיש ירידה במכירות. הרי בכל קנייה וקנייה ליותר ויותר אנשים יש XBOX, אז אין עוד אנשים שיקנו.
    אבל אני מסתכל על המספרים ולא מאמין... 350 אלף....
    זה כפול 250....
    החברות האלה מרוויחות הון מהחרא הזה.

  2. 2

    22:14 15.09.2010 | ET2k ET2k

    1- זו דרך מאוד מקורית להסתכל על זה, אבל אני לא חושב שהיא הגיונית במיוחד ...

  3. 3

    22:19 15.09.2010 | היי היי (אורח)

    מה זאת אומרת חדשות קינקט רק בגלל שאתה חייב מה הקטע אני חושב שמערכת vgames נגד הקינקט אתם כפופים לסוני במקרה?

  4. 4

    22:37 15.09.2010 | danik107 danik107

    3...אתה לא קשור XD
    לנושא: שמח שיש פינה לXBOX! מת כבר לשחק במצלמה הדיבילית הדיבילית הזאת P:
    ורגע.....למה לעזזל המשחק האפי PLANETS VS ZOMBIES מגיע לXBOX? היה עדיף שישאירו אותו למחשב

  5. 5

       | פורסם ע"י