הרשמה

רואים כפול: כמעט מעולה לפרופסור

מאת: רונן אטיאס

השמש חוזרת לזרוח

לאחרונה שוחרר טריילר יפני חדש לכותר התפקידים Golden Sun: Dark Dawn, נצר למשפחת משחקי תפקידים מוערכת שהחלה על ה-GBA.

הסרטון מציג משחקיות תפקידים קונסולית סטנדרטית למדי, אבל בשילוב קטעי חידות פלטפורמה שמנצלות את מסך המגע. המשחק החדש, הראשון על ה-DS ובגרפיקה תלת-ממדית ששומרת פחות או יותר על המראה המצויר של משחקי ה-GBA,  מתרחש 30 שנה לאחר אירועי קודמיו, וממקם אותנו במגפי ילדיהם של הגיבורים הותיקים, במלחמתם כנגד רוע חדש בעולם.

הסדרה נחשבת למעולה בתחומה (ממוצעי ציונים של 87 ו-90 לשני המשחקים הקודמים), והדבר היפה הוא תאריך היציאה האמריקאי של המשחק - ה-29 בנובמבר, חודש בלבד לאחר צאת המשחק ביפן. אם הכותר ימשיך במסורת, מצפה לחובבי הז'אנר משחק תפקידים יפני משובח.

הסולידי והקצר

באטמן: היפים והאמיצים, סליחה, האמיצים והנועזים, יצא ל-DS בשבוע שעבר, והביקורות... פחות גרועות ממה שהיה יכול להיות. זה לא ארקהם אסיילום, ואף אחד לא חשב או כיוון שזה יהיה, אבל גיימספוט העניקו למשחק 7.5 מתוך 10, סיכמו: "גרפיקה עם סגנון ואקשן מלהיב הופכים את The Brave and The Bold לשחזור נאמן למקור של הסדרה המצויירת", אבל הוסיפו שהבעיה העיקרית היא שהמשחק קל מדי. IGN זיכו אותו בציון דומה, וקראו לו "סולידי" אבל גם "קצר", והביעו אכזבה מכך שלדמויות האורח, גיבורי העל שלא ניתן לשלוט בהם ישירות במשחק ובמקום זאת רק לקרוא לעזרתם, המתבצעת אוטומטית, אין שימושים מעניינים יותר.

עתיד מזהיר

Professor Layton and The Unwound Future, שיצא גם הוא בימים האחרונים, הוא כבר סיפור אחר לגמרי. הכותר, שלישי מתוך חמישה שיצאו כבר ביפן, מגולל את המשך סיפורם של לייטון ולוק, שנוסעים הפעם ללונדון כדי לראות המצאה חדשה - מכונת הזמן. כמובן שאז מתחיל מסע בזמן ובו נקבל בין היתר גם עוד מידע על העבר של לייטון.

למי שלא מכיר, פרופסור לייטון היא אחת הסדרות האהובות ביותר על ה-DS, ובנויה ממגוון של חידות משובצות בעלילה, שמוצגת בגרפיקה מצויינת וכתובה לא רע בכלל. שמונה הביקורות שהתפרסמו עד כה על הגרסה המערבית החמה מהתנור משבחות כולן, עם ממוצע 88 ואמירות כמו "שילוב של סגנון גרפי יפהפה עם פאזלים ממכרים ועלילה מרתקת שקושרת את הכל יחדיו הופך את The Unwound Future לתוספת נאה לסדרה".

צלצלו 999 למוות

השבוע שוחרר דמו פלאש לכותר הרפתקאות\אימה שבוודאי לא שמעתם עליו ונקרא "999". בדמו, נערה בשם גו'נפי מוצאת את עצמה בתא של ספינה שאין לה מושג כיצד הגיעה אליו, ביחד עם חברה מהלימודים, ונאלצת לברוח מהמקום לפני מוות אכזרי בסגנון הסאדיסטי של The Saw. מהדמו ניתן להתרשם שהפאזלים נחמדים, גם אם מעט שחוקים, ויהיה מעניין לראות איך הם והעלילה יתפתחו במשחק המלא, שינחת על המדפים במערב בלי לזכור איך הוא הגיע לשם ב-16 בנובמבר. 

ה-999, דרך אגב, מייצג "תשע דמויות, תשע שעות, תשע דלתות נעולות".
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:57 14.09.2010 | rtaui rtaui (אורח)

    ראשוןם

  2. 2

       | פורסם ע"י