הרשמה

ביקורת: Medal of Honor

ואחרי זה מתפלאים שכוחות הברית באפגניסטן לא מתקדמים.

 מאת: CoreOxide

        

מפתחת: Danger Close \ DICE
מפיצה: Electronic Arts
תאריך יציאה: 12.10.10
פלטפורמות: PC, X360, PS3

בעולם FPS צפוף, המאוכלס בעשרות Shooters טובים, צריך לעשות משהו מיוחד כדי להתבלט. Medal of Honor מנסה לעשות בדיוק את זה, ולהחזיר לתמונה את מותג האקשן הצבאי שהוליד את CoD, בעזרת התבססות על קונפליקט אקטואלי שעדיין משתולל כמה אלפי קילומטרים מזרחה מאיתנו. אלא ששם בערך נגמרה ההשראה למפתחים, ונראה שכל מה שהם שאפו ליצור זה חיקוי CoD שסובל מתסרוט-יתר.

 

 

הטוב:
  • הרקע השאוב מהמציאות בת-ימינו יכול להיחשב נקודה לזכות המשחק
  • סאונד משכנע.
הרע:
  • עלילה גרועה
  • באגים כמו חול
  • משחקיות Shooter מסדרונות צרה ומגבילה
והשאלה:
  • EA, ככה עושים Reboot לשם מפואר?


הקדמה שהיא סיכום

MoH הוא הרבה דברים. מיעוטם טובים, רבים מהם רעים ואת חלקם אני עדיין מתקשה לקטלג.

תארו לעצמכם גבעות מושלגות, בסיס אויב חבוי אי-שם בתוך מבצר. אתם חלק מקבוצת לוחמים מצומצמת שתפקידה לחסל את אנשי הטאליבן המתבצרים שם. דמיינו הסתערות דרמטית לצד חברי AI, שיפלו בקרב לנגד עיניכם, אדרנלין גבוה בעודכם צדים את השורדים במסדרונות אפלים וקלסטרופוביים, בהם תתקלו, מלבד בלוחמי גרילה נואשים, גם בלא מעט קירות בלתי נראים, קטעי מעבר מתוסרטים שלוקחים את השליטה מידיכם, בעיות יציבות, אנומליות גראפיות ומשחקיות בסגנון Virtua Cop.

 

מלחמה מנוכרת

למרות שהמשחק מתוסרט עד אפס מקום, ותבלו כשעה וחצי טובות מסך כלל זמן המשחק שלכם בצפייה בסרטוני מעבר – העלילה של המשחק לא טובה במיוחד, להוציא את העובדה שהפעם לפחות היא רציפה. המוטיב החוזר הוא משימות שמשתבשות בדרך כזו או אחרת, ואתם, בתור החיילים בשטח, צריכים להילחם כל הדרך החוצה. במרכז - לוחמים שמנהלים את הקרבות על הקרקע, בעוד קצינים במרחק אלפי קילומטרים מקבלים החלטות בלי שרגלם נגעה באדמת המריבה.

לעתים קרובות מאוד יצא לכם לראות גיבורים אמריקאים חסרי שם נופלים בקרב לצידכם, בעוד אתם ממשיכים לרוץ קדימה. כנראה שלא יהיה אכפת לכם מהאמריקאים שימותו הרבה יותר משיזיזו לכם אנשי הטליבאן שתהרגו, פשוט כי אין יותר מדי אפיון אנושי לחברים שלכם. אין אפילו סצנות "בונדינג" מחוץ לקרבות, סיפורי חברות שנגמרים בפרידה כואבת ושאר מעשיות מלחמה מסורתיות. בעצם, אפשר לסכם את הסיפור ב"הרבה חיילים באו, הרגו עוד יותר הרבה לוחמי טאליבן, קצת פחות חיילים חזרו הביתה. סוף."

  

מלחמה על פסים

המשחק סובל מ-Dumbing Down רציני, כך שאולי יש בקמפיין הסינגל הרבה יריות, אבל מעט משחקיות ומלחמה אמיתית. באופן כללי התחושה היא של הרבה סצינות מעבר שחוברו יחד בעזרת כמה קטעי משחקיות מפוזרים. אלא אם לנהוג בטרקטורון לאורך מסלול צר במשך 5 דקות נחשב בעיניכם לשיא המשחקיות המודרנית, כנראה שתסכימו איתי שמבחינה משחקית מדובר בכותר שהולך אחורה, לא קדימה. השלבים מעוצבים כמו זירות "ירי מתוך מחסה" קטנות, כמו במשחק גלריית ירי, ודורש ממך מעט מאוד תנועה טקטית, עד בקלות ניתן היה לקרוא לו "סיור מודרך בשדה הקרב עם טים רוג'רס", מאחר וסוג הפעילות הזה יוצר הרגשה של פארק שעשועים יותר משל זירת מלחמה רצינית.

דווקא בתור סרט המשחק היה יכול להצליח, עם קצת שידרוגים לעלילה. סרטוני המעבר מרשימים ומלאי אקשן, קטעים מתוסרטים במהלך השלבים, כגון פריצת דלתות והסתערויות לתוך מבנים, נראים אותנטיים, וחיילי הטאליבן עושים עבודה טובה בלרוץ ממחסה למחסה, אם כי נראה שכל אותן תנועות הן חלק מתסריט ולא בינה מלאכותית מתקדמת. השלבים כולם ממילא מורכבים ממסדרונות ארוכים ומפותלים שיגרמו לכם להתקדם מצ'קפויינט אחד למשנהו על מנת להפעיל את הקטע העלילתי הבא, אז למה לא להסיע מצלמה לאורך המסלולים האלה, לצלם מזה סרט וגמרנו?

 

מלחמה היא בלגן

הסרט האינטראקטיבי גם נקטע פעמים רבות כתוצאה מבאגים. המשחק תוכנן כחוויה מאוד ליניארית, בסדר, קיבלתי את זה, אבל הייתם חושבים שהליניאריות שלו הפכה אותו לקל מאוד לבדיקה ולכן מושלם מבחינת QA, לא? אז לא. MoH הוא אחד מהמשחקים הכי לא יציבים שיצא לי לשחק לאחרונה, הן בגרסת המחשב והן בגרסת ה-X360. לא פעם נאלצתי לטעון מנקודת שמירה קודמת כי המשחק פשוט... התקלקל.

פעם פיספסתי קטע עלילתי כלשהו, והמשחק פשוט סירב להתקדם. פעם אחרת טקסטורות נעלמו מעולם המשחק, והופיעו שוב זמן מה לאחר מכן. גם אפקטים גראפיים, כגון עשן ואור מהתפוצצויות סובלים מתופעות היעלמות, וגם עם הקול זה קרה לי פעם, או שקצב עדכון המסך מתחיל לקרטע, וצריך לטעון שמירה קודמת כדי לסדר אותו. בלגן.

     

מלחמה היא בזבוז

אם הייתי שונא לגמרי את המשחק הייתי בסדר עם זה - אבל האכזבה העמוקה יותר היא שדווקא היה לו פוטנציאל. לנוכח כל הבעיות הטכניות והמשחקיות יש בו גם דברים טובים, במיוחד בכל הקשור לתחושת שדה קרב. המשחק מתהדר בעבודת תאורה יוצאת מן הכלל, עם צללים דינאמיים מדוייקים ויפים. עבודת הסאונד של המשחק תרעיד לכם את כל החדר. לנשקים יש אפקט רתע קולי מעולה, וכל פיצוץ משאיר אחריו רעמים מתגלגלים, אם כי ויזואלית הם נראים לא משהו בכלל.

חלק מהקטעים המתוסרטים משרתים את אווירת המשחק במקום רק להאט אותו - אם רק המפתחים היו בוחרים אותם יותר בקפידה. קטע אחד בו קפץ עלי לוחם טאליבן ממפלס גבוה יותר, ובדיוק מאית שנייה לפני שהוא מספיק ללחוץ על ההדק מחסל אותו אחד מחברי לצוות, הוא אחד מהקטעים שיכולים לטלטל אותך קצת, למשל.

  

בנוסף למצב מולטיפלייר (עליו אפרט ממש עוד מעט), קיים לצד הקמפיין גם מצב משחק ייחודי בשם Tier 1, בו תשחקו במשימות שונות מהקמפיין הראשי על רמת קושי גבוהה מהרגיל, ותקבלו ניקוד והערכה על ביצועיכם. למשל, ניקוד גבוה יותר על ביצוע מהיר, בונוס על חיסול מספר אויבים ברימון אחד וכו'. את הניקוד שלכם תוכלו להשוות אחר כך אונליין מול שאר השחקנים. בונוס נחמד, למרות שבהתחשב באורכו הקצר של הקמפיין, חבל שהמצב הזה לא מציע משימות חדשות משל עצמו.

מלחמה יכולה להשתנות ברגע

כמו שיודע כל מי שעקב אחר פיתוח המשחק, מצב ריבוי המשתתפים של MOH הוא בכלל לא MOH. זהו משחק שונה לחלוטין שפותח על ידי חברה אחרת, עם מנוע משחק אחר. מצב האונליין רץ על מנוע ה-Frostbite 2.0 של חברה DICE, האחראית על סדרת Battlefield, ולאחרונה ל-Battlefield: Bad Company 2. בגלל זה הוא יהיה מוכר מאוד לשחקני BF, רק פחות טוב. המפות אמנם מאפשרות ל-24 שחקנים להתרוצץ בהן, אבל העיצוב המשעמם שלהן פשוט ממקם חצי מהשחקנים בצד אחד, את החצי השני בצד השני, וקדימה, רוצו לאמצע לירות זה בזה.

תוכלו לשחק בתור חייל רגיל, חייל Special Ops או צלף, אבל ההבדלים ביניהם כל-כך טריוויאליים שזה היה ממש כמו לשחק Unreal Tournament. תוכלו כמובן לעלות בדרגות ולפתוח נשקים חזקים יותר, אבל זה לא באמת משנה. דבר אחד שכן אהבתי הוא שנשקים לטווח ארוך, כגון רובה הצלפים, יכולים לשמש בתור נשקי Instant Kill מטווח קצר, מה שיפתיע את אלה שאוהבים להסתער.

מצבי המשחק כוללים את כל המוכרים, כגון Deathmatch ו-Sector Control, שהוא בעצם שם אחר ל-Capture the Flag, וגם כמה מעניינים יותר כגון Objective Raid ו-Combat Mission. אלה הם מצבים המבוססים על משימות, בהם תרוויחו ניקוד רב יותר על השלמת משימות מאשר על סתם הריגות. ניצחונות יקנו לכם בנוסף יכולת לקרוא לתמיכה ארטילרית, לאבזר את עצמכם במגן-גוף עמיד יותר או לחסום את המכ"ם של הקבוצה השנייה לפרק זמן מסויים במשחקים הבאים בהם תשתתפו, באותו שרת בלבד, כמובן. כל זה לא משנה יותר מדי את הסטנדרטיות של המולטיפלייר.

  

השורה התחתונה

MOH הוא לא משחק רע, אבל הוא לא המשחק שאני רוצה לקבל ממותג מוביל בתחום. המוני באגים, משחקיות שלא נותנת לי לעשות שום דבר מעבר למה שהמפתחים רוצים שאני אעשה, אנומליות בתצוגה ובצליל, ומצב אונליין שנלקח ממשחק אחר. הייתי משחק אותו בשביל לשרוף כמה שעות, אחרי שהמחיר שלו ירד - אבל במחיר מלא? בשביל המלחמה הזאת זה מחיר יקר מדי.
 

  משחקיות (6) - זה אמנם כיף להרוג אנשים, אבל לא כשהמשחק לוקח אתכם בידיים כל בזמן.
  גרפיקה (7) - יש למשחק את הרגעים שלו, אבל רוב הזמן הוא לא הרשים אותי במיוחד והיה ממוצע בתצוגתו.
  סאונד ופסקול (8) - אפקטים מצויינים, דיבוב מקצועי.
  טכני (4) - תאונת רכבת.
  אורך חיים (7) - שש שעות לקמפיין, כל השאר תלוי במולטיפלייר שגרתי למדי.
  מולטיפלייר (7) - יותר טוב מהקמפיין לשחקן יחיד, אבל עדיין לא מתקרב לשימוש הטוב יותר שעשו במנוע ב-Bad Company 2.

ציון סופי65

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:00 18.10.2010 | DoubleFusion DoubleFusion (אורח)

    ביקורת חובבנית משחקן שהוא ככל הנראה CoD Hammer Legion Member ואין לצפות למקצועיות, או לאובייקטיביות.
    הקמפיין של המשחק הוא בפירוש הטוב ביותר ששיחקתי בו, מרגש ומקצועי מאוד. פסקול של ראמין דג'אוואדי, שאי אפשר לבקש דבר טוב ממנו.

    מולטיפלייר שהוא הכלאה של COD ו-BC2.
    סלח לי מאוד, אני לא מתכוון אפילו לפרט במה שגית, כי אז אצטרך לכתוב ביקורת שלמה כאן. רק דבר אחד אני מבקש - תפסיק לכתוב ביקורות. חובבן בזיוני.

  2. 2

    11:02 18.10.2010 | רצון רצון (אורח)

    מסכים עם הציון , המשחק לא ענה בכלל על הציפיות ובוודאי שלא מתקרב ל COD.

  3. 3

    11:26 18.10.2010 | DrizziTx DrizziTx

    ל-1 , אני לא מכיר את המשחק מקרוב, אבל הקטילה על הביקורת לא במקום, הביקורת עניינית וכדרכה של ביקורת היא מושפעת ממה שהמבקר אוהב.
    אם תסתכל ימינה ושמאלה תקרא ביקורות נוספות ותקשיב לאנשים אחרים תראה שיש הסכמה כללית שזה אכן משחק שלא מהווה תחרות ל-COD ואכן מאכזב. אז לפחות תהיה קצת פחות מתלהם, תבוא תגיד את דעתך, אולי אפילו תציע ביקורת משלך (אני חושב שהם יפרסמו אותה בכיף אם היא תהיה טובה) ותירגע!
    אל תישכח, מהקולות שעולים מסביב אתה בדעת מיעוט (ולא זה לא אומר שאתה טועה, על טעם וריח אין מה להתווכח, אבל להתלהמות שלך וההתייחסות לכתב עצמו אין מקום בשיח תרבותי)

  4. 4

    11:31 18.10.2010 | blisf blisf

    לפי התגובה של 1, באמת נראה לי כאילו הוא הוציא את הביקורת מפרופורציה. אבל הלכתי להסתכל על ביקורות אחרות (gamespot/ign) והן אומרות בדיוק מה שהוא אומר.

  5. 5

    11:58 18.10.2010 | קובי קובי (אורח)

    עלילה גרועה? מה ציפית עלילה של אלאן וויק?
    זה משחק FPS, העלילה לא כזאת חשובה במשחקים כאלה... זה כמו לבקש עלילה לסרט פורנו

  6. 6

    12:13 18.10.2010 | Death_119 Death_119

    לא כל כך הבנתי אם כותב הכתבה שיחק במשחק. חווית המולטי שלו נשמעת כמו תיאור לקוני של פרטים יבשים שראה בPreviews שנעשו ברשת ולא חוויה של שחקן, אז לא כל כך הבנתי (בצירוף העובדה שביקורת לא אמורה לכלול בקושי פסקה על האלמנט החשוב ביותר במשחק).

  7. 7

    12:18 18.10.2010 | סלבה הבלרוסי סלבה הבלרוסי (אורח)

    ל-5:לא מסכים איתך.עלילה כן חשובה והדוגמא לכך היא COD.
    והמשחק באמת מאכזב-גם גראפית וגם עלילתית.לא נתקלתי בשום באגים כמו העורך...
    אין את הקטעי אקשן כמו ב-COD,ואין את הקשר הרגשי לדמויות-לא אכפת לי אם הם ימותו או לא-לעומת COD שהיו קטעים שרציתי לבכות או לצחוק מאושר.
    בקיצור-אכזבה.....

  8. 8

    12:33 18.10.2010 | 45 45 (אורח)

    אני מסכים עם ביקורת, הכוונת במשחק לא משהו, הFOV של גרפיקה דפוקה וצריכים להפוך את זה ל85 או 95 שהכל יראה כמו ב2 עיניים ולא בעין 1, האמניציה לא ריאלסטית ברמה של קוד, יותר מדי מזוייף, המשחק יותר מדי חיקוי גרוע משום שהמשחק היה מצליח יותר אם הם היו עושים משהו מקורי מאשר חיקוי של "קוד" כל האלו שיגידו שזה המשחק המתחרה של קוד.
    אני אגיד לכם, המתחרים לא מחקים את המתחרים ומי שמנצח זה האחד שהוא מקורי. נקודה.
    אם המשחק הוא חיקוי, הוא גרוע. וMOH הוא אחד מהם ואחד מהמשחקים הכי גרועים ויכולים לעשות ממנו הרבה יותר טוב אבל הם לא באמת ניסו להיות יצירתיים, לכן אנו לא צריכים להתאמץ לאהוב MOH.

  9. 9

    12:35 18.10.2010 | DrizziTx DrizziTx

    ל-7 הקשר לדמויות נכון ב-4 , ב-6 זה כבר סתם עלילה מטופשת וכול כך מוגזמת שכל קשר נשבר מהאי אמינות שהעלילה שידרה.

    ל-5 עלילה חשובה בכל (לטעמי), זו הסיבה למה אני שם ולמה אני חותר למטרה מסויימת

  10. 10

    12:36 18.10.2010 | 45 45 (אורח)

    קובי ועוד אתה אומר שמשחקי FPS עם עלילה גרועה?
    שיחקת בכלל HALF LIFE 2 עד EPISODE 2? לא. אז העלילה גרועה, סורי, כי הכל מדובר על עלילה לא משנה איך השחקן מסתכל בדרך עיניו או בדרך למעלה, בכל צורה כלשהי.

  11. 11

    12:38 18.10.2010 | shalom_23 shalom_23

    חושב שגם פה הביקורת הגזימה עם הציונים השלילים
    תסתכלו טוב בתגובות של אנשים ברחבי הרשת ותראו
    שהמשחק שווה 8.5 לפחות
    הסינגל שלו מדהים וגם העלילה
    הגרפיקה שלו מרשימה ביותר ברוב המשחק
    יש פה ושם קטעים של WTF
    אבל זה יש בכל משחק
    אני משחק ב-PS3 על טלויזיה איכותית ביותר
    ועם מערכת סאונד של 5.1 דולבי דיגיטל
    הסאונד במשחק הוא הטוב ביותר שנתקלתי בו
    עד היום בכל FPS ששיחקתי
    ואני זונת FPS
    במשחק הזה יש דברים מדהימים
    סופות חול,התאורת לילה ממש נראית מציאותית בניגוד ל-COD
    ששם המסך סתם נהיה ירוק,
    הרים שמכוסים עפר באמצע ושאתה מטפס למעלה השלג מצטבר לאט לאט
    בפסגות
    אני יכול עוד לומר על המשחק הזה שאת באטלפילד למשל לא אהבתי
    לא ת'סינגל ולא ת'רשת
    ואת זה לעומת זאת אני ממש אוהב
    שילוב יפה בין באטלפילד ל-COD
    אישית אני חושב שווה קניה ואחד ה-FPS הטובים ביותר שיש
    תנו ל-EA עוד קצת ללטש אותו ואני מאמין שהוא יהיה הצלחה גדולה

  12. 12

    12:40 18.10.2010 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    למה, 10 ל 2half life יש עלילה מאוד מעניינת וטובה, הרבה יותר מהמשחקים הקודמים שלהם, ויש שם עניין.

  13. 13

    12:45 18.10.2010 | moti77 moti77

    אני לא יודע מה איתכם!!
    אני משחק במשחק. Medal of Honor
    גרפיקה עוצרת נשימה .יש עלילה למשחק משחקיות שלא ניראתה
    בשום משחק.בתור אחד שמשחק בהמון משחקי פעולה! אני לא רואה שום באגים שקימים .משחק סוחף עם אקשן ראליסטי ..אני מעריך את הביקורת יש השקעה אני לא מסכים איתך שהמשחק בינוני!!
    עם ציון כזה {זכותך}..בכל מיקרא אין מה להשוות עם COD
    המשחק מצוין מבחינתי!!

  14. 14

    12:46 18.10.2010 | Silent Dawn Silent Dawn

    מה לינארי?? זה FPS, למה ציפית, עולם פתוח??
    וחוץ מזה, נראה לי שהנאה מהחוויה מתחלקת לשני סוגי סוגי שחקנים, אלו שהיו להם באגים - ואלו שלא.
    אני לא נתקלתי בדברים שאתה מתאר ובגלל זה אני חושב שלמשחק מגיע ציון גבוה יותר (אי שם במרומיי ה-75).
    שלא לדבר על אפקט ה-SWAT כשאתה נלחם במבנה סגור (ולא מנסה לרוץ כמו טמבל למרכז החדר). לא יודע מה איתך, אבל תמיד כשנכנסתי למבנה הייתי מחליף לאקדח - תענוג צרוף! D:

  15. 15

    12:47 18.10.2010 | רועי רועי (אורח)

    מתי יוצאת הגירסה למחשב ? יתן קצת מה לשחק עד שיצא COD :)

  16. 16

    13:06 18.10.2010 | מיכ מיכ (אורח)

    זה באמת עד כדי כך גרוע טוב אבל בכל זאת אקנה את זה

  17. 17

    13:16 18.10.2010 | גג גג (אורח)

    תעשו בבקשה ביקורת על המשחק FORMULA F1 2010

  18. 18

    13:20 18.10.2010 | gkjh gkjh (אורח)

    מה הרעיון להעתיק תמיד את הציון של ign?

  19. 19

    13:29 18.10.2010 | My_T My_T

    ביקורת גרועה וציון לא מתאים.
    פעם הבאה שאתה כותב ביקורת, תשתדל לא לקרוא ביקורות אחרות *אהם*IGN*אהם*, ככה תוכל לקבל דעה אמיתית על המשחק ולא תושפע מכל חרטא שמפרסמים באינטרנט.
    גועל נפש של ביקורת.

  20. 20

    13:37 18.10.2010 | מחזק את 19 מחזק את 19 (אורח)

    אני Double Fusion, כתבתי את התגובה הראשונה ואני עדיין עומד מאחורי מה שכתבתי ומחזק את 19. הביקורת גועל נפש, מושפעת מאתרים אחרים שדי ברור שידה של Activision נעוצה להם עמוק בכיס. פשוט בושה - המשחק פשוט מדהים בעיניי.

  21. 21

    13:41 18.10.2010 | אפיפית אפיפית

    עוד לא שיחקתי, אבל המשחק אמור להגיע אלי.
    אבל הגראפיקה שלו פשוט נראת מדהימה, איך קיבל 7?

  22. 22

    14:18 18.10.2010 | יואב יואב (אורח)

    ל- 21

    כי המבקר הוא פאנבוי של COD

  23. 23

    14:21 18.10.2010 | ori96 ori96

    חייב להגיד כמה דברים, לא שיחקתי במשחק אבל הביקורות בכללי מאוד מושפעות מדברים שאנשים אחרים אוהבים או במקרה של IGN כמה כסף אקטי נתנה להם אבל המשחק הזה מאנשים שאשכרה שיחקו בו ולא סתם באו במצב של בואו נשווה אותו לאליל משחקי הFPS(שלדעתי פשוט זוועה)וזהו אז מה אתם מצפים אתם צריכים גם לבוא במצב של ביקורת וגם בכללי במצב של לשחק את המשחק בשביל להנות ממנו עד הסוף ולא במצב של לבקר אותו אני יכול לבוא לכל משחק בשתי הצורות ואתה תראה שאני יכול להביא גם לCOD שכמו שהזכרתי קודם אני לא סובל ציון נורמלי לחלוטין, לדעתי כולם פה קצת כולל המגיבים וכולל המבקר וכולל כל שאר המבקרים למינהם שכתבו ביקורת על המשחק די הגזימו, לא יכול להיות משחק שנראה כל כך טוב בסרטוני גיימפליי ובטריילרים ובבטא ואחרי זה באמיתי הוא גרוע.
    ובקשר למפות משעממות במולטי שהמבקר הזכיר, להזכיר לך שהמפות בMW2 גורמות לאנשים להתקמפר ולהשתמש בצ'יטים, אי אפשר לשחק במשחק הזה בגלל שחלק מהזירות פשוט זוועתיות..

  24. 24

    14:24 18.10.2010 | ori96 ori96

    דבר נוסף איך הגעת ממוצע של ציוני 7.5 בכללי ל6.5? הטכני ארבע נכון אבל פאקינג לא מגיע לו ארבע הייתי נותן למולטי של COD ארבע רק עלזה שתוקעים ישראלים עם ישראלים כי זה לא תאונת רכבת זה תאונת שרשרת של משאיות שמובילות חומרים כימיים מסוכנים

  25. 25

    14:26 18.10.2010 | ניצן ניצן (אורח)

    ישר שראיתי את ממוצע הציונים ידעתי שהאתר הזה לא יהיה שונה וילך יד ביד עם ציר הרשע (Blizzard-Activision)שמבקרי האתר נוהגים בדרך כלל לבקר ולשנוא, אולי אתם בעצמכם לא כל כך שונים?
    MOH הוא בהחלט משחק מדהים ששווה שלפחות בן אדם שלא מנסה ללקק לאתרי הביקורות הגדולים יבקר אותו.
    אני נותן למשחק 9.

  26. 26

    14:34 18.10.2010 | loler loler (אורח)

    רמת הטמטום בישראל מרקיעה שחקים אה?
    אנשים, ביקורת, במילים אחרות, זו דעה של הכותבה, הוא לא כותב את הביקורת בשביל לרצות את הראשים הריקים שלכם, תפנימו.
    אה וכן, אני אישית מסכים, גועל נפש של משחק, למה לעזאזל לעשות חיקוי כל כך בוטה של משהו? אה כן.. כי יש פאנבויס שיקנו שקית פיפי אם תדביקו עליה את התווית הנכונה.

  27. 27

    14:36 18.10.2010 | טדי טדי (אורח)

    ואני נותן לזה 96

  28. 28

    14:44 18.10.2010 | eliya45 eliya45

    ביקורת טובה ובונה ולצערי נכונה לגבי כימעת הכל...
    את האמת היתאכזבתי... בתור אחד שיש לו את כל המישחקים בסידרת MOH (מקורים כמובן)המישחק הזה מכה אני האיתי נותן לטכני 1.5 בלי להגזים...מישחק גרוע ובאיכר מעכזב בימיוחד... ושוב מדבר פה "מעריץ" MOH...

  29. 29

    14:45 18.10.2010 | eliya45 eliya45

    27 האיתה מת!!!

  30. 30

    14:47 18.10.2010 | א א (אורח)

    ביקורת צודקת אבל מגיעה למשחק ציון קצת יותר גבוה
    הסינגלפלייר באמת מאכזב הוא אחד הקצרים ששיחקתי סיימתי אותו ב4 שעות
    ולגבי הלאגים שיש בין המשימות אתה צודק לגמרי במשימה שאתה צריך לחפות על אחד החיילים כדי שיסמן את המקום של המכונת ירי אני עמדתי במקום שבוא החייל שאמור לסמן את המקום וביגלל זה הוא לא היתקדם והייתי צריך להתחיל את כול המשימה מההתחלה זה באמת ביאס ואיכזב אותי

  31. 31

    14:51 18.10.2010 | לא מסכים לא מסכים (אורח)

    עשו עוול למשחק בושה
    המשחק מגיע 85 לפחות, מה ציפו שזה יהיה ? שנקבל רובה אמיתי אני לא מבין משחק איכותי ומדהים

  32. 32

    14:52 18.10.2010 | shtiNa shtiNa

    יש לך טעות, המולטיפלייר של המשחק הוא על FROSTBITE 1.5
    את 2.0 נזכה לראות רק בBF3

  33. 33

    14:52 18.10.2010 | ? ? (אורח)

    המון כתבות ברשת קטלו את המשחק הזה, אלו שלא כנראה היו משוחדים.

    הבעיה שלו היא שהוא פשוט משעמם, צפוי, ולא נותן שום דבר שלא נראה במשחקים אחרים. המשחקיות בינונית, הגרפיקה מאכזבת, ובגדול הכל חוזר על עצמו.
    בתור סטודנט גיימר שצריך לבחור בקפידה משחק להשקיע בו זמן מחופשת סמסטר, אני פשוט מאוכזב שבזבזתי עליו כסף וזמן, בשלב מסויים פשוט שיעמם אותי להמשיך לשחק בו והחלטתי שיש לי דברים יותר נחמדים לעשות עם הזמן שלי.

    אכזבה.

  34. 34

    14:53 18.10.2010 | רועי רועי (אורח)

    המשחק מדהים ממליץ לכולם!
    המבקרים כל כך מושפעי COD שזה לא להאמין,
    נכון יש לי את כל ה-COD'ים מהראשון!
    אבל המשחק הזה הוא ענק נותן חוויה קולנועית, משחקיות מדהימה
    ומולטיפלייר מגוון שמוסיף לכם עוד בחירה בין בד קומפני ל-COD

  35. 35

    14:57 18.10.2010 | MOO MOO (אורח)

    ביקורות זה לא הכל!
    גם פרו אבולושן מקבל כל שנה 20 בציון מכל אתר
    וכל ישראל משחקים בוא..!
    תנסו את המשחק ועל תקשבו לכל המבקרים המושפעים האלה!
    ------
    ביקורות זה לא הכל!
    גם פרו אבולושן מקבל כל שנה 20 בציון מכל אתר
    וכל ישראל משחקים בוא..!
    תנסו את המשחק ועל תקשבו לכל המבקרים המושפעים האלה!
    ------
    ביקורות זה לא הכל!
    גם פרו אבולושן מקבל כל שנה 20 בציון מכל אתר
    וכל ישראל משחקים בוא..!
    תנסו את המשחק ועל תקשבו לכל המבקרים המושפעים האלה!
    ------
    ביקורות זה לא הכל!
    גם פרו אבולושן מקבל כל שנה 20 בציון מכל אתר
    וכל ישראל משחקים בוא..!
    תנסו את המשחק ועל תקשבו לכל המבקרים המושפעים האלה!
    ------
    ביקורות זה לא הכל!
    גם פרו אבולושן מקבל כל שנה 20 בציון מכל אתר
    וכל ישראל משחקים בוא..!
    תנסו את המשחק ועל תקשבו לכל המבקרים המושפעים האלה!
    ------
    ביקורות זה לא הכל!
    גם פרו אבולושן מקבל כל שנה 20 בציון מכל אתר
    וכל ישראל משחקים בוא..!
    תנסו את המשחק ועל תקשבו לכל המבקרים המושפעים האלה!
    ------

  36. 36

    15:02 18.10.2010 | מבין עניין מבין עניין (אורח)

    CoreOxide תפסיק כבר לכתוב ביקורות אתה מביש את האתר

  37. 37

    15:31 18.10.2010 | asd asd (אורח)

    מזה הביקורת החובבנית הזאת חארטה דבר איה באגים יש במשחק כמה שטויות תסריט גרוע על מה אתה מדבר סינגל הכי טוב ששיחקתי בו מולטי אחלה בקיצור תפסיק לכתוב ביקורות אתה מבייש את האתר אתרים גדולים מ vgames נתנו לו ציון גבוהה יותר נימאס שנותנים לכל אחד שחושב שהוא מבין גדול לבקר משחקים

  38. 38

    15:44 18.10.2010 | FoXie FoXie

    אני חייב להגיד שהביקורות באתר פה ממש גרועות

    אני כבר לא יכול לספור את המשחקים שפספתי בגלל שקראתי ביקורות פה ואז כששיחקתי במשחק בסופו של דבר הוא היה דיי טוב ולפעמים אפילו ממש טובואני הולך לשים כסף שהמשחק הזה דיי טוב וסתם הבאתם לו ציון ממש נמוך

    תאמת
    אני דיי משוכנע שאם יש ביקורת של IGN או כל אתר מוכר אחר הציון יהיה ב15 נקודות יותר לפחות

  39. 39

    15:49 18.10.2010 | ל- 5 ל- 5 (אורח)

    ל- 5 לך שלק קונטר ימשועמם

  40. 40

    16:02 18.10.2010 | tomer1114 tomer1114

    אני לא יודע מה יש לכל הבקרים מה זה חרם על EA נתנו לכם מישחק לא מעולה אבל טוב עד טוב מאוד מה אתם עוד רוצים חייל אים מנוע בתחת מה???
    בקיצור מישחק טוב והציון שנתתם לו ממש לא מגיע לו אני הייתי נותן 75 80 ותאמין לי שיחקתי בו היום קניתי שום בעיה לא היתה לי זה שהמכשיר שלך דפוק זה לא אומר שהמשיחק דפוק
    ואני לא אומר את זה כדי לא לצאת פראייר שזה שקניתי אלה שזו האמת.

  41. 41

    16:02 18.10.2010 | אני 10 אני 10 (אורח)

    לא התכוונתי שHALF LIFE 2 עם עלילה גרועה, התכוונתי שהיא אחת מהמשחקים שיש להם עלילה טובה והמשחק הזה FIRST PERSON SHOOTER.

  42. 42

    16:05 18.10.2010 | אני גיימר אני גיימר (אורח)

    אני גיימר אחד שמשחק במלא משחקים ואני אי פעם לא מקשיב לביקורת אני לא מבין אותכם אתם כאילו חבורת מטומטמים שלא יכולים להחליט אם משחק טוב או לא ואתם צריכים להקשיב לביקורת LOL, אתם כאלו רובוטים מוגבלים.
    קשה לכם להחליט בעצמכם חחחח

  43. 43

    16:12 18.10.2010 | scruffy scruffy

    לכותב הכתבה:אתה כתבתה כל דבר שרציתי להגיד עבודה טובה!!
    ל1 ופאנבויז של המשחק:הוא כתב את זה זה הדעה שלו לא שלכם
    ובנוסף אם הוא חווה בעיות טכניות אז כנראה שלהוא לא משקר
    (גם לי היו בעיות טכניות) בנוסף אם אתם חושבים שהמולטי מאוזן אתם חיים בסרט, הפמה העיקרית במשחק היא מפה עם עמק באמצע ושני הרים כאשר אין טקטיקה ואתה באמת צריך סתם להסתער ולקוות לטוב,
    תהנו פאנבויז עם המשחק הגרוע שלכם וכותב הביקורת עשיתה עבודה מצוינת נהנתי לקרוא

  44. 44

    16:49 18.10.2010 | [] [] (אורח)

    נראה לי תרגמתה את הביקורת של ign

  45. 45

    17:02 18.10.2010 | איתי איתי (אורח)

    זה אותו אחד שהביא לגרפיקה של היילו ריץ' 10? אם כן, אז אף אחד לא אמור לקחת אותך ברצינות.

  46. 46

    17:07 18.10.2010 | עידו עידו (אורח)

    אני לא מבין מה כ"כ רע בגרפיקה? המשחק נראה ממש טוב ברוב הזמן... יש לו קטעים שהוא נראה לא טוב (בעיקר בקטעים של הצלף)

  47. 47

    17:20 18.10.2010 | שמיל שמיל (אורח)

    מסכים עם 1, ביקורת חובבית וכנראה מתוגרמת.
    הסינגלפלייר של המשחק הזה מרגיש כל כך אמיתי כאילו אתה באמת שם וסיפור חלש? אתה חלש בנאדם, זה מה שבאמת קורה שם גם על השואה אתה חושב סיפור חלש אה?
    פשוט פטתי שאנשים שלא יודעים לכתוב ביקורת כמו שצריך כותבים ביקורות

  48. 48

    17:24 18.10.2010 | menas menas

    היה צריך לקבל F אם אתה שואל אותי.

  49. 49

    17:29 18.10.2010 | ] ] (אורח)

    אל תקשיבו לו יש לי את זה על הps3 וזה נראה מדהים ובלי אף באגים ומולטיפלייר עובד מצויין בניגוד לbad company 2 כל שנייה מתנתק

  50. 50

    17:30 18.10.2010 | kjljkl kjljkl (אורח)

    46 צודק לגמרי,זה אותו אחד שנתן להיילו 10 בגראפיקה, CoreOxide אתה צריך משקפיים דחוף

  51. 51

    17:36 18.10.2010 | LoPoO LoPoO

    נראה כאילו התעסקת בעיקר בגרפיקה ובמנוע
    שכמובן לא מה שחשוב פה
    עלילה ממש טובה וכל הסירטונים בהחלט הוסיפו לאווירת המלחמה
    היו שלבים שממש נכנסתי למשחק לדוגמה,המשימה במדבר שהייתי בצוות של 4 קראו לשחקן אדם אם אני לא טועה
    וממש הרגשתי נואש איך שהקיפו אותנו מכל מקום ולא הייה כבר לאן לברוח
    ומתיי שהגיע האפצ'י לסיוע באמת הרגשתי כאילו הייתי שם והצילו לי הרגע תנשמה
    בקיצור,אהבתי את הסינגלפלייר מאוד!
    והמולטי עשויי בצורה מושלמת

  52. 52

    17:37 18.10.2010 | הביתה הביתה (אורח)

    CoreOxide הביתה

  53. 53

    17:42 18.10.2010 | דעה דעה (אורח)

    תראו את הביקורות שלו-
    http://www.vgames.co.il/article/12528.html - Dead Rising 2
    הוא נתן 68 ?
    ---
    הלו ריץ' 10 בגרפיקה "גרפיקה - אחד המשחקים היפים הקיימים על כל פלטפורמה."!!
    ---
    מאפיה 2 ציון 81!!!!
    http://www.vgames.co.il/article/12126.html
    ---
    טום קלנסקי הוקס 55!!
    http://www.vgames.co.il/article/12295.html
    תראו ביקרות נורמאלית בגיימר שיצאה היום
    ---
    ספיידרמן 75 :|
    http://www.vgames.co.il/article/12280.html
    ---
    ציווליזיישן 87 שממוצע בסביבות ה-90
    http://www.vgames.co.il/article/12499.html

    בושה!!!!

  54. 54

    17:42 18.10.2010 | דעה דעה (אורח)

    תראו את הביקורות שלו-
    http://www.vgames.co.il/article/12528.html - Dead Rising 2
    הוא נתן 68 ?
    ---
    הלו ריץ' 10 בגרפיקה "גרפיקה - אחד המשחקים היפים הקיימים על כל פלטפורמה."!!
    ---
    מאפיה 2 ציון 81!!!!
    http://www.vgames.co.il/article/12126.html
    ---
    טום קלנסקי הוקס 55!!
    http://www.vgames.co.il/article/12295.html
    תראו ביקרות נורמאלית בגיימר שיצאה היום
    ---
    ספיידרמן 75 :|
    http://www.vgames.co.il/article/12280.html
    ---
    ציווליזיישן 87 שממוצע בסביבות ה-90
    http://www.vgames.co.il/article/12499.html

    בושה!!!!

  55. 55

    17:47 18.10.2010 | Remember Remember

    אין מה לעשות. אני מסכים עם כל מילה למרות ששילמתי מחיר מלא לפני כבר 3 חודשים...

  56. 56

    18:22 18.10.2010 | apache apache

    משחק נוראי, והקמפיין לשחקן היחיד? חרפה אפילו יותר מהמולטי.
    שנים כבר לא ראיתי שתוחמים אותך כ"כ בברור, עדיף כבר היה שהיו סוללים שטיח אדום, כי אין לאן ללכת פרט ישר

  57. 57

    18:25 18.10.2010 | apache apache

    נ.ב למבקר, אין לך שום סיבה להתרגש מהפוצים פה שמעבירים ביקורת, אתה כותב ביקורות מעניינות, ענייניות, ועד כמה שהראפ של האנשים פה נמוך, גם נכונות. MAFIA 2 היה חלש, במיוחד בהשוואה לMAFIA 1, ושלא נדבר בכלל על הוקס, שה55 היה שם רק כי להכשיל משחק זה לא מנומס.

  58. 58

    18:38 18.10.2010 | Dark Side Dark Side

    כתבת פה המון דברים שטותיים, דבר ראשון, בסינגל של משחקי CoD כשמתים חיילים אתה רץ להציל אותם? לא
    למה אתה מצפה כשאתה רושם: " פשוט ממקם חצי מהשחקנים בצד אחד, את החצי השני בצד השני, וקדימה, רוצו לאמצע לירות זה בזה."
    וואלה, שכחתי שבמשחקי FPS, כל שחקן יוצא במקום אחר במפה ולא עם הקבוצה שלו.
    בנוסף בכל משחק יש באגים, אז גם זה מופרך למדי.
    אני מצטער לומר אבל אתה נראה כאחד שלא אוהב שיש מותג שמנסה להתחרות בCoD ואתה בוחר לקטול אותו כדי שקוד יצליח יותר כביכול.

  59. 59

    18:39 18.10.2010 | eliya45 eliya45

    54? אימא שלך היא בושה!!!
    כי ישראלים דפוקים!!!
    הילו ריץ באמת אחת הגראפיקות היחידים שהרשימו אותי יותר\אותה כמוהו ME2 וGOW3...
    מאפיה אחד המאכזבים בימיוחד אים להשוות אותו למאפיה 1 ואים אתה לא יודע את זה סימן שלא שיחקתה!
    על המישחק הזה אין מה לדבר חרה!
    ולספידרמן האיתי נותן 8.2 אבל שהיה...
    אז תרגיע יפוץ אינטיליקטואל!!!
    CoreOxide על תקשיב לפוצים פה אחלה ביקורת...

  60. 60

    18:40 18.10.2010 | Dark Side Dark Side

    אה ועוד משהו ששכחתי, אתה אומר שהעלילה גרועה, כנראה שאתה רוצה עוד משחק של רוסים משתלטים על העולם צא לבד ותציל אותם.
    אליי הכי מדברת עלילה שמבוססת על משהו שבאמת קורה, לדעתי זאת העלילה הכי טובה שיכולה להיות.

  61. 61

    18:59 18.10.2010 | kakikwaski kakikwaski

    איזה בעסה כל העניין הזה, דווקא התחיל לשמעמם אותי BC 2 אז חשבתי לקנות את המשחק הזה. אבל אם אתה אומר שהוא ככה, אז אולי עדיף לחכות לחגים של הנוצרים (קריסמס שבד"כ בזמן חנוכה) ואז אולי תיהיה הנחה בSteam.

  62. 62

    19:04 18.10.2010 | דודי דודי (אורח)

    אחד המשחקים!

  63. 63

    19:06 18.10.2010 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    יש ל Gilbk נקודה, וגם לDoubleFusion, אני חושב שהם צודקים.

  64. 64

    19:13 18.10.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    אחחח... איפה הימים של Half Life?

  65. 65

    19:20 18.10.2010 | melach melach

    תמיד יהיו את האלה שמתלוננים על הביקורת, לדעתי היא מוצדקת וטובה. וזה לא שלא ראינו את זה מגיע.

  66. 66

    19:32 18.10.2010 | gilmeiri1 gilmeiri1

    משחק מאכזב
    בכלל לא גרם לי להתרגש
    בסרטון האחרון בקטע שאמור להיות הכי מרגש בהיתי במסך ואמרתי "איזה שיעמום"

  67. 67

    19:54 18.10.2010 | tfgfz tfgfz (אורח)

    אני ממש לא יודע על מה אתה מדבר עם ההעלמויות של הדברים לי לא קרה דבר אחד כזה כששיחקתי אני הייתי נותן ציון 90 וזה מתחרה טוב מאוד לcod לדעתי

  68. 68

    20:01 18.10.2010 | Pele2007 Pele2007

    אפשר להגיד משהו לכל אלו שמדברים על העלילה?...
    זה סיפור אמיתי...איזו קטילה אהה?
    זה סיפור אמיתי, הכל באמת קרה. לא היו לי באגים, לא בעיות גראפיות, העלילה הייתה סוחפת ומהנה. חבל שיש יותר מדי פאנבויס של COD שמצד אחד כל מה שקורה שם (לפחות בMW2) זה ירי מטווח אפס, וסרטוני מעבר בין כל 2 הריגות שגורמות לזה להפוך לסיפור...
    אני חולק על דעתך על MOH, אמנם לא אהבתי את המולטי אבל לפי דעתי אין משחק שעולה על הסינגל פלייר של MOH בז'אנר. זה משחק אימית, מרגש, באמת מעביר את התחושה של חייל מסכן בשטח של האוייב שבאמת צריך לחכות לסיוע אווירי ולא כמו MW2 רץ כמו רמבו ומחסל 2250 אויבים עם סכין ברצף.

  69. 69

    20:44 18.10.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    Look at your favorite game, now back to mine, now back at your game, now back to mine. Sadly, isnt the same as mine, but if you stopped playing gay "realistic" war shooters and switched to Old School FPSs, it could look like its my favorite game. Look down, back up, where are you? You are in City 17, playing the game your favorite game could look like. Whats in your hand, back at me. I have it, its a crowbar and an overpowered minigun. Look again, the crowbar is now a gravity gun. Anything is possible when you play games like Half Life and Duke Nukem and not another CoD ripoff. Im on a airboat.

  70. 70

    20:51 18.10.2010 | סמואל סמי סמואל סמי

    70 יש סיכוי ללינק לפרסומת ביוטוב?
    :)

  71. 71

    21:04 18.10.2010 | לורץ 2 הראשון לורץ 2 הראשון

    הביקורת הזאת נראת כמו תרגום של הביקורת וידאו של גיימספוט... אפילו המשפט פתיחה זהה.
    מה יש? אין לכם כוח להשקיע בביקורות אז אתם מתרגמים כמה ביקורות ומוציאים משהו?

    אגב, המולטי הוא העיקר של המשחק, איך ולמה אתם לא מתייחסים אליו (אני לא יודע איזה ביקורות בדיוק תרגמתם, אבל אני בטוח שבכולם יש התייחסות למולטי, קשה לתרגם את הכל?)

  72. 72

    21:09 18.10.2010 | memoryflip memoryflip

    אם יש ביקורת שאני כרגע מתעב אצל VGAMES זאת הביקורת הזאת ורק מסיבה אחת.
    איך אתה מעז בכלל להגיד עלילה גרועה ?, אתה יודע שבכלל הסיפור של העלילה מבוסס על סיפור אמיתי ?.
    אני מסכים עם הציון ושהמשחק הוא די ממוצע אבל עלילה גרועה ?.
    Vgames הפעם איכזבתם.

  73. 73

    21:29 18.10.2010 | v v (אורח)

    למשחק מגיע 75 אבל לא נקודה יותר המשחק מזכיר לי משחקים של לפני 6 שנים

  74. 74

    21:34 18.10.2010 | גיא גיא (אורח)

    70-gravity gun ftw!

  75. 75

    21:40 18.10.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    ביקורת מעולה. הם פשוט הרסו את השם של המשחק. שיחקתי בAIRBORNE, היה פשוט מעולה. אבל זה, פשוט זבל.

  76. 76

    21:42 18.10.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    חחחחחחח 43 הוא חתיכת ילד חש...תראו את התגובה
    ולמי אכפת מהזבל הזה כשיוצא מחר FO?!?!

  77. 77

    21:46 18.10.2010 | WarFox89 WarFox89 (אורח)

    פשוט מגעיל עד כמה הכתבים בויי גיימס חסרי דעה אישית ואבייקטיבית ! כל משחק שמקבל ציון מסויים באתרים בח"ל בכל בממוצע את אותו הציון בדיוק כאן !
    COD FANBOYS ! אומנם המותג של COD שפותח ( ואני מדגיש )
    ע"י IW השאיר צל כבד איך FPS מודרני אמור להיות , אבל אין צורך להשוות כל משחק לקול אוף דותי .חוסר מקצועיות של כתב ואתר . באמת די ! תסגרו את האתר ותהפכו אותו ללוח מודעות עם פרסומות !

  78. 78

    21:53 18.10.2010 | Dark Side Dark Side

    77-ממש מחר...
    אה ודרך אגב, טכנית CoD זה חיקוי של MoH, כי הצוות שפיתח את משחקי מדאל אוף הונור הראשונים עבר לאקטיויז'ן תמורת כסף והפך לIW.
    :)

  79. 79

    22:05 18.10.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    דווקא אני מאוד אוהב את המולטי שלו.
    אין לו תספות מפגרות והמטול שלו ממש חלש לא כמו בMW2 שהפאבליק חרא.
    אני נהנה יותר לשחק בפאבליק של MOH מאשר של MW2.

  80. 80

    22:09 18.10.2010 | blisf blisf

    למבקר המשחק(ים):
    אל תיקח את מה שרושמים ללב. אבל תיקח בתור ביקורת. תבין איפה הטעות שלך בביקורות שאתה עושה (אף אחד לא מושלם), ופשוט תכתוב מה שאתה מאמין בו.

    אני אישית נהניתי לקרוא את הביקורות שלך למשחקים השונים.

  81. 81

    23:00 18.10.2010 | 1337Din 1337Din

    בושה של מבקר... הכול הולך סביב ההייפ. הרי אם המשחק היה מקבל 9 בכל אתרי הביקורות לא היו לו את הביצים לבוא ולקטול את המשחק בציון כזה אבל הוא החליט ללכת עם העדר - למרות שבתכלס זה משחק מושקע שמגיע לו ציון סביר של שמונה

  82. 82

    00:02 19.10.2010 | ערן ערן (אורח)

    כל כך קיוויתי שהמשחק יצליח, המיקום העלילתי שלו במלחמה באפגניסטאן נותן לו יתרון אקטואלי מזמין. המוליטפלייר נראה נחמד מאוד בסרטונים, אבל אני חושש שהכל קם ונופל על הסינגל-פלייר, ובעבור 4-5 שעות של משחק בינוני צריך שזירת המולטי תהיה חסרת תחרות - האם זה באמת כך? הביקורות טוענות שלא, אז קטונתי מלנחש אחרת.

    ממש בא לי לרכוש את המשחק, אבל השכל שלי מתעקש שעשרות ביקורות לא טועות.

  83. 83

    02:29 19.10.2010 | 83 83 (אורח)

    אני מקווה שאתה חכם מספיק, אל תרכוש את המשחק הזה משום שהוא לא ממש מושקע.
    הוא לא, פשוט לא.

  84. 84

    02:52 19.10.2010 | קובי קובי (אורח)

    79- אתה קורא לסדרה שתמיד היתה בקרשים ואף פעם לא התעלתה לרמות גבוהות חיקוי של COD?

    אני מציע שתפתח את העיניים שלך ותצא מהעולם שאתה חי בו.

  85. 85

    06:12 19.10.2010 | פיני פיני (אורח)

    ביקורת לא נכונה בכלל, באגים? אין שום באגים במשחק לא מבין על מה אתה מדבר.. משחק מצויין.. יותר טוב מ BFBC2!

  86. 86

    07:22 19.10.2010 | אני אני (אורח)

    מה זה האתר המפחיד הזה?? תגידו אתם בסדר פה? זה משחק גדול !! אני חורש אותו ב xbox360 שלי. מה נסגר איתכם? מי זה המבקר של האתר הזה?

  87. 87

    09:00 19.10.2010 | tomer1114 tomer1114

    איזה מוזר זה כל מי שיש לו אקב בוקס והוא קנה את המישחק או הוריד כמו תמיד מגלה שיש באגים מלא באגים אותו דבר בעלי הPC גם אומרים זה חרא של מישחק ביגלל באגים ובעית אחרות חחח רק בעלי הPS3!!! הרוויחו מישחק שהוא שילוב של MW2 וBC2
    המולטפייר שלו וואו ניתוק אחד לא היה לי ניתוק אחד!!!!

  88. 88

    10:38 19.10.2010 | Oferikola Oferikola

    על PC המשחק נראה מצויין, והסאונד מדהים (בטוח יותר מCOD)
    אבל אני משתמש בכרטיס קול של SOUNDBLASTER ואולי זו הסיבה.
    לעומת BF BFII אין מה לאמר, מולטי פלייר הכי טוב שיש יש בBFBCII.
    ואת זה יהיה קשה לנצח, כנראה שהם רוצים שהמשחק יעבוד בקלות על כל מחשב ולכן הסביבה לא ניתנת להריסה.
    הביקורת לא מדברת אלי כלכך.
    אבל אני לא מוצא סיבה לרדת על המבקר...
    תודה על הביקורת.

  89. 89

    11:58 19.10.2010 | עופר ש עופר ש (אורח)

    נראה כמו IGI ו DELTA FORCE 1
    מתי יבינו שצריך ליצור משחקים כמו GTA , חלאס עם הזבל הזה שנקרא FPS

  90. 90

    13:57 19.10.2010 | סתם אחד סתם אחד (אורח)

    אני יתחיל ואומר שבגדול זה נכון להגיד שהמחשק לא עמד במה שציפו ממנו לפני ולפי הטריילרים שלו אבל!!!......המשחק הזה עדין מצויין.....אני חושב שאלו שלא אהבו את המשחק אלו אנשים שיותר אוהבים משחקים ארקיידים ולא ראליסטים....בדיוק כמו ההבדל בין גראנד טוריסמו לניד פור ספיד....אנשים שעשו צבא וביחדיות קרביות ממש יזדהו עם המשחקיות ואיך שמשימות והמשחק בנוי ב MOH. אז לבוא ולהגיד וכמו שהכתב אומר שהמשימות לא לעניין והמשחק מגביל את עצמו זה לא מקצועי ולא לעניין. מי שחושב שהמשימות צריכות להראות כמו במולטי שזה פשוט לקחת רובה ולהסער קדימה ולהתחיל לתפור אנשים לא באמת מבין איך מתנהל קרב אמיתי....אבל שוב זה רק עניין של טעם אני חושב שיש מה לשפר כמובן, כמו העניין שאין לך את החיבור וההזדהות עם הדמויות והסניגל ממש ממש קצר אבל בגדול המשחק הוא טוב ומפה אפשר רק להשתפר במשחק הבא בסדרה

  91. 91

    15:03 19.10.2010 | fd fd (אורח)

    אני מסכים עם הרוב אבל זה משחק פיביאס אני לא מבקש עלילה של קול אוף 4 או6 שהם לא משהו אבל הקשר הרגשי לדמות הסינגל לא רע אבל יש קטע אחד מצמרר שגרם לי לבכות הסוף כשרבביט מיואפאו מת תקשיבו טוב לסוף למילים ותבינו למה ככה שיחקתי בבטאה המלטי לא מאוזן ובעייתי אני מעדיף קול אוף והסינגל נחמד אבל לא מומש הפוטנציאל האדיר שלו שאם היו נותנים לפורשים מאינפני וורד לעשות את זה הוא היה יוצא מצוין אבל קול אוף ישאר שליט מה לעשות הכסף שולט בתעשיה הזאת ובכלל במשחקים וזה מה שעצוב

  92. 92

    15:08 19.10.2010 | אני fd אני fd (אורח)

    לא התחברתי לדמות אבל עדין זימרר אותי הסוף זה היה הקטע הטוב שלו למרות שלא היה לי מה להיתחבר לדמות כי הוא לא אמר כלום כל המשחק נחמד אבל חסר ליטוש אבל ככה לשרוף זמן עד שקול אוף דיוטי מודרן ווארפר 3 יגיע נקווה שהפרישה של40 העובדים לא תשפיע על המחשק אמן וגם לחכות למשחק של הפורשים {גם אני לא חושב שבלאק אופס יהיה משהו אבל מי יודע קורים ניסים}

  93. 93

    16:19 19.10.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    71

  94. 94

    18:58 19.10.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    79 - כן ממש היום...אני פיראט מסריח, אז לא אכפת לי מהגירסא האמריקאית\אירופיאית

  95. 95

    11:38 20.10.2010 | truejaz truejaz

    אני לא יודע מה כולם יורדים על על המבקר המשחק הזה באמת חרא
    למען האמת אני מתפלה שהוא קיבל ציון שעבר את ה5
    הסינגל שלו יותר קצר מזה שלMW2 שלא נדבר שהאובים במשחק לא מפסיקים לבוא אם אתה לא מתקדם או עושה מה שאתה צריך שזה חרא כי זה כמו המשחקים הישנים והמעפנים
    חוץ מזה הגרפיקה פשוט נוראית מאוד כבד ובלי סיבה טובה כי הדרפיקה לא בשמים וזה אותו מנוע גרפי שיש בBC2
    רק שבBC2 עשו אותו יותר מוצלח
    בנוסף יש מלא בגים כמו מריחות של הגרפיקה ועצמים נעלמים
    וגם המולטי של המשחק ממש גרוע מפות משעממות וקטנות
    ובאופן כללי זה נראה כאילו EA לקחו את BC2 הפליצו עלילה חדשה והדביקו MOH על האריזה
    לצערנו נראה שהיום לחברות עם מותגים מוצלחים כבל לא משקים במשק ורק מנסים לרכב על השם של המותג וזה מה שעשו עם המשחק הזה וחבל כי אני באמת ציפתי למשחק טוב

  96. 96

    14:44 20.10.2010 | ??? ??? (אורח)

    לדעתי?, על ה Xbox360 זה פשוט חרא משחק.
    בגרסאת המחשב זה משחק מעולה.

    יש לי Xbox360, ודפקו אותנו עם גירסא של גראפיקה גרועה, מלאה בבאגים ובעיות טכניות, הרסו משחק שיכול היה להיות שמחק השנה.

  97. 97

    16:27 20.10.2010 | predtor predtor (אורח)

    medel of honor ש לי אותו משחק מדהים לאללה המשחק כמו אמתי
    השורה התחתונה

    MOH הוא לא משחק רע, אבל הוא לא המשחק שאני רוצה לקבל ממותג מוביל בתחום. המוני באגים, משחקיות שלא נותנת לי לעשות שום דבר מעבר למה שהמפתחים רוצים שאני אעשה, אנומליות בתצוגה ובצליל, ומצב אונליין שנלקח ממשחק אחר. הייתי משחק אותו בשביל לשרוף כמה שעות, אחרי שהמחיר שלו ירד - אבל במחיר מלא? בשביל המלחמה הזאת זה מחיר יקר מדי.

    משחקיות (6) - זה אמנם כיף להרוג אנשים, אבל לא כשהמשחק לוקח אתכם בידיים כל בזמן.
    גרפיקה (7) - יש למשחק את הרגעים שלו, אבל רוב הזמן הוא לא הרשים אותי במיוחד והיה ממוצע בתצוגתו.
    סאונד ופסקול (8) - אפקטים מצויינים, דיבוב מקצועי.
    טכני (4) - תאונת רכבת.
    אורך חיים (7) - שש שעות לקמפיין, כל השאר תלוי במולטיפלייר שגרתי למדי.
    מולטיפלייר (7) - יותר טוב מהקמפיין לשחקן יחיד, אבל עדיין לא מתקרב לשימוש הטוב יותר שעשו במנוע ב-Bad Company 2.

    ציון סופי: 65

  98. 98

    16:10 21.10.2010 | GuyAteYourSandvich GuyAteYourSandvich

    100 =]

  99. 99

    16:21 21.10.2010 | me me (אורח)

    גמרתי את המשחק עכשיו על המחשב לדעתי מגיע לו 85

  100. 100

    17:08 21.10.2010 | Dark Side Dark Side

    85- אלה העובדות, כשעוד לא היה CoD, היה MoH, הצוות שפיתח אותו עבר בשלב מסוים לActi תמורת כסף ופתח את IW, ויצר את CoD1, אז לפני שאתה יוצא ככה על מישהו, תפתח אתה את העיניים ותבין שהעובדות מוכיחות את זה, אל תצא עלוב כמו שאתה עכשיו.
    הסדרה הזאת לא הייתה כל הזמן בקרשים, פשוט יש פאנבוים שהחליטו את זה.

  101. 101

    19:43 21.10.2010 | yuval yuval (אורח)

    13 צודק. אני מעוד אהבתי את המשחק

  102. 102

    20:21 21.10.2010 | *** *** (אורח)

    ומה שטוב שיש את השיר של לינקין פארק חחחח סתם,נראה משחק חזק ברמות,הקרב בין COD ו MOH צמוד מאוד,אני אישית מעדיף את COD אבל המשחק הזה נראה מבטיח

  103. 103

    22:03 21.10.2010 | אחד המשחקים! אחד המשחקים! (אורח)

    אחי תפסיק לכתוב ביקורות!!
    זה משחק מעולה ובגלל שאתה אוהב את cod יותר אז אתה כותב שחרא משחק כי הוא משחק מעולה!

  104. 104

    14:14 25.10.2010 | גיימר נטו גיימר נטו (אורח)

    טוב לגבי המשחק:
    סינגל(כולל משחקיות גרפיקה סאונד וכו')= 8.5
    מולטי(אחרי שקצת מתרגלים למכניקה)=9 יכל להיות יותר אבל המפות קטנות. וזה שאין killcam זה מעולה!
    הכל מתייחס לקונסולה היחידה שעושה את העבודה PS3 כמובן.
    אל תקשיבו למבקרים לרובם ובמיוחד באתרים הגדולים האינטרס שלהם שונה משלכם, למי שיש פלייסטיישן אל תוותרו על המשחק הזה!ובמיוחד על המולטי(אבל שימו לב בניגוד ל COD כדי להצליח במולטי אתם אשכרה צריכים לדעת לשחק)

    חבל שאין:
    סביבה שניתן לפוצץ ומסלול כדור כמו ב BC2(המולטי הכי המדהים שנעשה אי פעם ב FPS)

  105. 105

    17:47 25.10.2010 | יואב יואב (אורח)

    סיימתי הרגע ואהבתי נורא

  106. 106

    18:25 25.10.2010 | א א (אורח)

    ביקורת למשחק אחר נראה לי... לא MoH

    fail.

  107. 107

    22:11 26.10.2010 | MOH משחק גדול MOH משחק גדול (אורח)

    1 (DoubleFusion) צודק ובגדול ..
    משחק ענק ואל תנסה להשוות אותו בכלל לסדרת COD..

  108. 108

    07:46 29.10.2010 | xeno xeno (אורח)

    בקורת מטופשת. נכון זה עדיין לא COD אך עדיין משחק מעולה. משחקיות טובה. איזה באגים??? (אולי המחשב של המבקר דפוק)נהנתי ועדיין נהנה מכל רגע.

  109. 109

    04:46 30.10.2010 | Edge?! Edge?!

    לא יודע לגביי באגים.. לא קרו לי דברים חוץ מזה שיש קיר בלתי נראה בכל מקום שרציתי ללכת אליו. אבל המשחק באמת מאכזב.

    לא יודע אם זה ספויילר, אבל הכל סובב אותו דבר (מהו שוב?)
    מצילים בהתחלה מישהו בשם טאריק (TARIQ) והוא מבקש מאיתנו ללכת לאיזשהו הר ולהרוג משהו כמו 500 לוחמים, וכשמסרבים לו, הוא אומר "אבל יש לי ילדה" וואללה.. מרתק ייאללה עולים להר והורגים 500 אנשים? למה? וואללה לא זוכר... ו... זהו. כל המשחק אנחנו על ההר הזה. נגד כל ה500 איש האלו... שהם... פשוט שם. למה? נוף אוליי..

    אז אנחנו עולים.. מסתבכים.. קוראים לעזרה.. שמסתבכת.. וקוראת לעוד עזרה... שמסתבכת... עד ש.. מגיע עוד עזרה שגם מסתבכת (כי כבר אור יום?) ואז היחידה שהסתבכה מלחתחילה עוזרת לאחת הקבוצות שעוזרות כרגע? בסדר... יחי צה"ל...
    אההה וכשסיימנו, אז מה קרה? חיסלנו את ההר? וואללה כבר לא זוכר. פשוט לא היה מעניין.

    לגביי זה שהעלילה אמיתית.. בסדר.. ו? למה שזה יעניין אותי? רוצה לראות מה צה"ל עושה? מעניין יותר...

    ולא נראה לי ש4 אנשים על ההר הזה היו שורדים... פוגעים בבית הזה, הורסים אותו. מקיפים אותכם. אבל לא פוגעים.. כמו הסוף של COD4 רק... שכולם בסדר והמשחק ממשיך בכיף... טוב...

    אין שום TWIST או משהו אינטרקטי, אין מעצורים בנשק (מה שקורה במצאיות וב FARCRY2). והשלב פשוט, מנקודה A לנקודה B ולהרוג כל מה שבדרך (חוץ מכמה שלבים ששם זה אותו קונספט בלי החלק השני) לעומת COD שפתאום קופץ עליך מישהו לדוגמה או סתם לעשות סוף יפה שתזכור לעוד קצת זמן.

    ולגביי TARIQ... הוא מופיע שוב מתישהו? איפשהו? או שרק אני פספסתי?

  110. 110

    18:43 30.10.2010 | Edge?! Edge?!

    אההה ועוד דברים ששכחתי...
    למה צריכים לבקש מחברים AMMO ומקבלים FULL אולי מחסנית...
    למה ה HP עולה לבד אחריי פגיעה? למה אין MEDIC PACKS? זה עצבן אותי גם בCOD ובכל משחק חדש שיוצא. "נפצעת? עמוד, תנשום עמוק, ספור עד 10. ואתה כמו חדש!"
    ובCAMPAIGN צריכים לחכות כל הזמן שמישהו יביא לך יד לעלות לאיזשהו מקום, אבל לרוב הוא עושה את זה בלי בעיה.. סתם חרטא דיי נו..

  111. 111

    22:24 31.10.2010 | נועם נועם (אורח)

    זה אכזבה קשה מאוד עני אני חשבתי ש ea הולחת לידפוק מישחק אבל זה ממש אכזבה טוב עכשוו כלנו יודעים שהמישחק לא הולך להיות טוב התך ובתך שלא ימכור כולכך הרבה עותרים איים המחיר שלו לא ירד

  112. 112

    16:46 01.04.2011 | גיימר. גיימר. (אורח)

    לפי דעתי המשחק חצי טוב חצי רע ,
    אני ממש אוהב את הרעיון שאתה יכול לבקש מחברים שלך נשק :)
    ושיחקתי בזה וסיימתי אבל קודם כל ניסתי להריץ את הגראפיקה על הכי גבוהה הצלחתי עם תקיעות ז"א שאתה חייב מסך ענקי בשביל להריץ על הגראפיקה הכי גבוהה,
    ב' ל-110 אתה ממש מטומטם אני לא סובל כבר את המשחקים שאתה צריך לעבוד מעל ריבוע לבן ולקבל חיים מלאיםםםם ישש איזה כיף.
    אני מודה, לא זה לא הגיוני אבל לפחות אתה לא עובר על ריבוע לבן -.- וגם אני ציפתי הרבה.. וזה נראה אדיר ביוטיוב על איכות גבוהה [HD] אבל לצערי הכל זה רנדור מפוברק ועלוב -.-

  113. 113

    22:42 10.05.2011 | CoolyGamer CoolyGamer

    CoD בכלל לא מתקרב לזה בגלל ש-CoD הוא משחק שכבר כמה שנים טובות נמצא בשוק.

    המשחק הראשון של CoD לא היה מושלם וכולכם מבינים ויודעים את זה.

    בתור גיימר שמאוהב במשחקי יריות צבאיים אוהב את המשחק והייתי אישית נותן לו ציון הרבה יותר גבוהה.

    גרפיקה מדהימה, סאונד מפוצץ ומשחקיות פשוט מעולה!
    זה שאתה שחקת את המשחק הזה למחשב סוג ז' זו בעיה שלך, קנה מבאג מחשב חדש בעל יכולת לאכיל משחקים כאלה.

    המשחק הוא מאוד קל לשליטה ואם תנסה ותשים את זה על דרגה טיפה יותר קשה, אתה תבין שהמשחק הזה מאוד מאתגר.

    החברה אשר משיקה את המשחק הזה היא חברה אדירה בגודלה ומלאה במשחקים מעולים, חוץ ממשחקי הספורט.

    אני מזכיר לך ש-Electronic Arts משיקים גם את המשחק Barrlefield אשר נחשב לאחד המשחקים הכי האהובים בעולם הגיימינג.

    אתה בתור גיימר ומבקר משחקים אמור להבין שאף משחק ראשון לא מצליח ותמיד הגרסא הבאה היא יותר טובה.

    פשוט אכזבה...

  114. 114

    17:30 01.08.2011 | brendy brendy (אורח)

    יא קקה! מה אתה מבין?!
    זה משחק מצויין, אני שיחקתי ומאוד אהבתי!
    אז תסתום את הפה ותחשוב פעמיים לפני שאתה כותב משהו!
    אני יודע איפה אתה גר והביקורת הרעה והניבזית הבאה שלך תהיה האחרונה!!!

  115. 115

    15:08 21.02.2012 | צביקה גל צביקה גל (אורח)

    אחד ממשחקי הפעולה הטובים ביותר שקיימים.

  116. 116

       | פורסם ע"י