הרשמה

לא רק מאריו: מיני מיקי

מאת: ערן שבי

שתוק, מר מה שמו

ה-Conduit 2, המשך לאחד המשחקים הידועים יותר וגם המאכזבים יותר של הווי, מקבל שבחים עוד לפני שיצא - דבר שצפוי להתרחש בפברואר. הפעם, במקום להשקיע כל כך הרבה במנוע של המשחק, שגם ככה נראה פחות טוב מכמה משחקי דור קודם, המשחק ישתמש באותו מנוע ולחברה המפתחת, HIGH VOLTAGE, לא נותר אלה להשקיע בדברים החשובים באמת.

אז שיפרו את המולטיפלייר, והפעם יש מצב רב משתתפים מקומי עם מסך מפוצל לעד ארבעה, שזה אולי קצת יותר מדי פיצול בשביל הרזולוציה של הווי לכל משחק מלבד פונג. גם את העלילה שיפרו, אפילו החליפו את המדובב של הדמות הראשית, שאף אחד לא זוכר איך קוראים לה, למישהו שיודע לדובב.

העלילה ממשיכה בדיוק מסוף המשחק הראשון, שנגמר בכך שמה-שמו מפוצץ את המפקדה של הארגון שלו, שהתברר שנשלט על ידי חייזר שנמצא על כדור הארץ כבר 280 שנה וניסה לארגן פלישת חייזרים מסיבית לארצות הברית (אלא לאיפה?). אז הדמות הראשית מתעוררת על ספינה, ומיד שני עובדים עושים לו אמבוש. אחר כך הוא נלחם בלווייתן, שזו המפלצת הימית ההיא מהתנ"ך, ואחרי שהוא הורג אותו הוא מבין שהוא צריך להשתמש ב"אטלנטיס", הספינה של הבוס שלו לשעבר, כדי לטייל בעולם ולהרוג חייזרים שהשתלטו בסודיות על חלקים מהגלובוס. לא שכל זה משנה, כי העלילה ברוב המשחקים מהסוג הזה היא רק תירוץ לכך שמשהו מתפוצץ כל כמה שניות, אז אל תתנו לטריילר מלא הדיבורים הבא להטעות אתכם (אחריו יש טריילר נוסף, ישן יותר אבל מציג קצת יותר מהמשחק).

איך נפלו עכברים

אחד המשחקים המצופים יותר לווי, אפיק מיקי, יצא, ומסתבר שהוא פחות אפיק ויותר ככה-ככה-מיקי. הוא סובל מבעיות טכניות, וגם הגיימפליי, כך אומרים, לא משהו.

"כמו שניתן לצפות מוורן ספקטור, אפיק מיקי מבוסס על בחירות השחקן. כל משימה יכולה להתבצע בדרכים שונות, עם תוצאות שונות. חבל שחלק מזה בא על חשבון הגיימפליי. פוטנציאל אבוד" - CVG ו-7.5 מתוך 10

"אפיק מיקי שווה משחק בזכות כל הצדדים החיוביים שלו. רק אל תצפו ליותר מדי" - IGN ו-8 מתוך 10

"המשחק לא מצליח לרוב להפוך יצירות אהובות של דיסני לקטעי משחק מרגשים. המצלמה תבלבל אתכם כל כך עד שלא תבינו מה קורה במשחק. ההגדרה של "שעמום" יכולה לתאר את רוב המשימות. ממש כמו בפייבל, לכל פעולה שתעשו יכולה להיות השפעה רעה או טובה. אם תתרכזו בטוב מיקי יראה כמו אביר גברי, ואם תעשו כל מה שתוכלו כדי להרוס את העולם, צבע ינזל מהגוף שלו כמו ברז דולף." - Game Informer עם 7/10

"מברשת הקסם שיכולה למחוק וליצור חלקים בעולם היא הדבר המיוחד היחיד במשחקיות, את השאר כבר עברתם אינספור פעמים לפני זה. המשימות משעממות בטירוף. לדוגמא כדי לעזור לפיראט למצוא אהבה, תצטרכו לטייל מארץ ההרפתקאות לארץ עוץ, ומשם לרחובות הרשע, ואז חזרה לארץ עוץ לפני שאתם חוזרים לארץ ההרפתקאות כדי לגמור את הקווסט. בכל הדרך הזאת אין קטעי פלטפורמה כיפים או קרבות מעניינים, אתם סתם הולכים עד שאתם מוצאים את החפץ הנכון ואז חוזרים. חוויה חסרת חיים" - גיימספוט עם 6 מתוך 10

לא נורא, אולי עוד נראה גרסא משופרת שמנצלת את הפוטנציאל לקונסולות ה-HD.

הביט.טריפ האחרון

לסדרת ביט.טריפ יש את המשחקים היותר מוצלחים בשירות ה-WiiWare, וזו לא בדיוק מחמאה לשירות. המשחק השישי והאחרון המתוכנן לסדרה נחשף כש-Gaijin, המפתחים, נאלצו לשתף פעולה עם שירות דירוג המשחקים הגרמני. מזה למדנו ששם המשחק יהיה Bit.Trip Flux.

המפתחים חגגו את המאורע בשיר קצר אותו פרסמו בבלוג שלהם, תחת הכותרת Flux:

"לקח נלמד. החיים הם. פשוט. אין מוות. אין לפני. אין אחרי. הכל FLUX. פשוט". עמוק.

הסרטון הבא הוא של המשחק הרביעי בסדרה, Runner.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:36 05.12.2010 | Ranger7 Ranger7

    'וראים למה-שמו מ-the conduit הראשון (והשני) michael ford! תתבייש! אז מה אם המשחק הוא כשלון, לא זוכרים ממנו כלום?!

  2. 2

    00:41 06.12.2010 | פדופיל פדופיל (אורח)

    אני מגניב

  3. 3

       | פורסם ע"י