הרשמה

חדשות התפקידים: עוד גותיקה

מאת: רונן אטיאס

עוד גותיקה

השבוע הוכרזה חבילת הרחבה ל-Arcania: Gothic 4, שתענה לשם "נפילתה של סטריף". ההרחבה, על פי המידע שנמסר בינתיים, תציע כ-10 שעות גיימפליי עם קווסטים חדשים, אויבים מסוגים שלא נראו במשחק המקורי, אזורים וחפצים חדשים, ואפשרות לשחק דמויות אחרות מלבד הדמות הראשית, אותה תוכלו לייבא ממשחק טעון עם כל התכונות והחפצים שצברתם לה.

הכותר, שיצא לפני חודשיים למחשב ולאקס בוקס (ויצא לפלייסטיישן במהלך השנה הבאה), לא הצליח במיוחד בביקורות, עם ציון ממוצע של 65 (הציון שלנו: 75), אך ככל הנראה הצליח מספיק כלכלית כדי להצדיק פיתוח חבילת הרחבה. לא ברור מתי החבילה תשתחרר, אך היא קרוב לוודאי תגיע לפני או ביחד עם גרסת הפלייסטיישן, כך שהשחקנים המקופחים של סוני יוכלו לקבלה במתנה.

זו לא ונציה של אציו

טריילר חדש למשחק התפקידים-פעולה Venetica, שיצא בגרמניה לפני שנה (ציון ממוצע 64), הגיע בשבועות האחרונים לבריטניה בגרסה אנגלית, ובינואר יוצא ל-PC/Xbox360/PS3 גם באמריקה.

מהסרטון אפשר לראות, שהכותר, שנוצר על ידי החבר'ה שמאחורי טרילוגיית הפעולה-הרפתקה החביבה Ankh, אמנם לא מאוד מרשים מבחינה גרפית, אבל יש חן בסגנון שלו, שמזכיר קצת את משחקי אי הקופים החדשים.

סיפור המשחק מתרחש בעולם שבו המוות הוא ישות פיזית, שמתחלפת מדי שנה בשנה. יום אחד נבחר לתפקיד בחור לא נחמד, שרוצה להשתמש בכוחותיו החדשים כדי להרוג את כולם. אנחנו נשחק את סקרלט, בתו של המוות, שנשלחת לעצור אותו. נראה מסקרן, למרות הציונים הבינוניים. 

המיתוס של הבתר-שסף

עוד סרטון שיצא השבוע הוא טיזר שמכין אותנו לבטא הקרבה של כותר התפקידים ההמוני דמוי הדיאבלו "מיתוס".

הטריילר משדר אווירה קלילה במיוחד עם רוק ברקע, מפלצות חמודות וגרפיקה צבעונית - והוא לא מתיימר להיות יותר מכותר האק אנד סלאש כייפי, שזה שינוי מרענן לעומת כמעט כל שאר המשחקים בז'אנר, שמנסים להיות הדבר הבא. מיתוס פותח בראשיתו על ידי Flagship, פורשי בליזארד שיצרו את Hellgate: London; כשהחברה נסגרה, המשך הפיתוח עבר לידי החברה הקוריאנית Hanbit Soft. עוד פרט מעניין הוא שבראש פיתוח המשחק עמד אחד מיוצרי Torchlight, לפני שהוא פרש כדי לייסד עם רעיו את Runic Games.

יומן פיתוח Dragon Age 2 

השבוע פורסם גם החלק הראשון של סרטון מאחורי הקלעים של כותר התפקידים המצופה "דראגון אייג' 2". הסרטון מציג את שלבי הפיתוח של המשחק, החל מאנימציה פשוטה שמתארת את העלילה, ועד למשחק המשוכלל שיתקוף את מסכינו ב-8 במרץ על המחשב וקונסולות ה-HD.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:04 14.12.2010 | D.O.R D.O.R

    רק שיוציאו כבר את fallout אונליין!

  2. 2

    19:26 14.12.2010 | אילן אילן (אורח)

    הקבוצה הכי טובה בפייסבוק!!!
    http://www.facebook.com/pages/yk-lswt-ksp-byntrnt/148565885193233

  3. 3

    19:50 14.12.2010 | ל-1 ל-1 (אורח)

    רק ב 2016 חח

  4. 4

       | פורסם ע"י