הרשמה

מהקופסה: קינקט מעופף

מאת: גדעון ברוט

קינקופטר

נדמה כאילו מצלמת הקינקט של מייקרוסופט מקבלת תשומת לב מוגברת מצד חובבי מודינג וטכנולוגיה שונים,כאשר כבר מספר שבועות אנו מדווחים לכם על שימושים שונים ומגוונים בטכנולוגית זיהוי העצמים של הקינקט.

הנה עוד אחד: במסגרת פרויקט מעבדה החליט סטודנט באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה לחבר את חיישן האינפרא אדום של הקינקט והמצלמה מזהת העצמים לרובוט טיסה. התוצאה,כפי שמודגמת בסרטון למטה, מבטיחה. הרובוט הקטן שומר על גובה קבוע בעזרת הקינקט, ויודע גם לעצור כשיש מכשול בדרכו ולהמשיך הלאה כשהמכשול מוסר. חישוב הנתונים מתבצע על גבי מחשב מבוסס לינוקס והקינקט עובד עליו בעזרת דרייברי קוד פתוח.

מה יהיה השימוש הבא בקינקט?לא יודע מה איתכם, אבל אני כבר התחלתי לעבוד על רובוט שיביא לי את הכפכפים בבוקר.

Quake בדרך ללייב

ב-2006 שחררה ID גרסה מחודשת של Doom, אבי ז'אנר הפעולה מגוף ראשון, ל-XBLA. מספר חודשים לאחר מכן הבטיחה החברה כי מותג נוסטלגי נוסף שלה, Quake,יזכה גם הוא לחידוש, אך לא הכריזה על תאריך יציאה.

חובבי Quake, הגיע תורכם! השבוע הכריזה חברת האם של האולפן, Bethesda, שחידוש ל-Quake 3: Arena משנת 1999 יגיע ללייב ב-15 בדצמבר שזה, ממממ... י"א בתמוז... להוציא שורש, להכפיל בפאי... היום!

הרימייק יכלול אתגרי זירה לשחקן יחיד, חלק שהיה די זניח ב-Quake Arena המקורי, וכמובן את המולטיפלייר הקלאסי ל-16 משתתפים, כולל שישה מצבי משחק על פני 42 מפות, 30 מהמשחק המקורי ו-12 בלעדיות לגרסת הארקייד החדשה. חדשות טובות למי שמתגעגע לקצת אקשן טהור בסגנון הישן, ומשום מה מעדיף לשחק אותו עם בקר קונסולה.

פינת הלייב השבועית

השבוע בלייב - מלבד Quake Arena - הבומרמן ושני משחקים חינמיים.

Bomberman Live: Battlefest

משחק חדש בסדרה הקלאסית של Hudson Soft, שמהווה מקור הנאה לשחקנים, בעיקר במולטיפלייר, כבר 27 שנה. המשחק החדש מוסיף מולטי לשמונה שחקנים, עם תמיכה במצבי משחק מתאימים.

מחיר:10  דולר.

Doritos Crash Course

משחק מירוץ-פלטפורמה שיווקי בהשראת החטיף המצליח, מציג משחקיות מהירה ומספר מסלולים מצחיקים.המשחק משתמש באווטאר של השחקן כדמות המתחרה וניתן להתמודד נגד חברים בסלון או דרך הרשת.

מחיר: חינם.

Harm's Way

משחק מירוצים קו-אופרטיבי: שחקן אחד בכל צוות נוהג ומנסה להגיע ראשון לקו הסיום, והשחקן השני שולט בצריח ירי ותפקידו לצלוף בנהגים היריבים ולעשות להם את החיים קשים.

מחיר: חינם.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:53 15.12.2010 | יש לי 360 יש לי 360 (אורח)

    למה אתה לא מודה בעובדות
    ה-360 הולך להפסיד בגדול לPS3 ב-2011,סוני יורה בתותחים הכבדים(uncharted3,killzone3,infamous2,last gurdian,ratched and clank ועוד) ולנו יש רק GOW3
    לא יודע אם הפינה הזו תהיה רלבנטית כבר....

  2. 2

    16:14 15.12.2010 | שדגכ שדגכ (אורח)

    עוד מישהו חוץ ממני שם לב ש-80% מהתוכן במשחקים של הPS3 הוא סינגל?

  3. 3

    17:36 15.12.2010 | roi.g roi.g

    זה נכון.
    כניראה שזה הדבר שמעניין בעיקר את רוכשי ה PS3 אלה אם הם אוהבים גם מולטי אז הם יקנו XB
    ואחד אין סיבה שפינה שמיועדת בשביל הרבה אנשים תיעלם כך סתם לקונסולה אחרת יש משחקים חדשים. צריכים להבין שלמי שיש XB זנ מעניין לו את התחת.

  4. 4

       | פורסם ע"י