הרשמה

חדשות האסטרטגיה: מהפכה ב-Newerth

מאת: אליאב סולומון

מהפכה ב-Heroes of Newerth 2.0

כשיצא, הדעה הנפוצה על Heroes Of Newerth הייתה שהוא מצוין, אבל מאוד אליטיסטי. המשחקיות דורשת תקופת השתפשפות ארוכה, הקהילה סגורה ולא מקבלת, ואם אין לך כמה עשרות משחקים ברזומה, כנראה שעוד לא ניצחת אפילו באחד מהם.

גרסה 2.0 החדשה באה לשנות בדיוק את זה, ועוד המון מסביב. התוספות למשחק כוללות מערכת Matchmaking מדוייקת, עורך מפות, מוד חדש לשחקני קז'ואל ועוד.

מוד הקז'ואל עושה כמה שינויים מעניינים במשחקיות, המאפשרים כניסה הרבה יותר מהירה לעניינים: הורדת 'מס' הזהב בכל פעם שמתים, הגדלת הטווח שבו צוברים ניסיון מהריגת מפלצות, והורדת קצב המשחק ברמות גבוהות, על מנת לתת יותר משקל לשלב האמצע של המשחק.

מלבד זאת מתווספת מפה המותאמת לסגנון משחק פשוט יותר, חנות בתוך המשחק, שיפוצים ושיפורים לממשק ותיקוני באגים.

Under Siege – משחק אינדי בעולם יחודי

בגזרת המשחקים שיוצאים החודש יש לנו את Under Siege – משחק אינדי מעניין של Seed Studios, כותר אסטרטגיה זמן-אמת שתומך בבקר ה-Move. המשחק יעלה, עם צאתו בהמשך החודש, כ-20$.

במשחק יהיה מובנה מנגנון העלאת סרטים ו-Replays ל-YouTube, עורך מפות, משחק קו-אופ ומה לא.

אקסקלוסיבי ל-PS3 בינתיים.

- לאתר הרשמי של המשחק

WarSoup - אינדים שוב משלבים FPS ו-RTS

המפתחים העצמאיים ב-Moon Studios רוצים להכיר ביניכם לבין Warsoup, שילוב אסטרטגיה\פעולה מגוף ראשון שהם יוצרים. הז'אנר הזה היה פופולרי כמעט כמיינסטרים באמצע שנות התשעים, כניסיון לחדש את נוסחת האסטרטגיה זמן אמת מתחילת אותו עשור, ובעשור האחרון חודש על ידי מודים פופולריים למשחקים כמו Half-Life 2 ו-Unreal.

המשחק מפותח ל-PC/Mac/Xbox360/PS3.

Starfare – משחק RTS מצוין... בחינם!

ואוו, לא ראיתי משחק RTS רציני בחינם כבר אנלויודע כמה זמן. ותודה ל-DIYGamer.com, שחושפים אותנו ליופי של משחקים עצמאיים.

Starfare מציג קרבות שליטה על משאבים בחלל, כאשר הקץ' - אותו ראינו בכמה משחקי אסטרטגיית-חלל בתחילת העשור - הוא שהמשאבים עצמם זזים ממקום למקום. הוא כולל קמפיין עלילתי קצר ועורך מפות, 30 סוגי יחידות ואפילו אפשרות ליצור צדדים לוחמים חדשים. המולטיפלייר, שיתמוך ב-64 שחקנים לצד, עדיין בפיתוח.

- הורידו את המשחק דרך האתר הרשמי

עוד DLC ל-Civ V

היום יגיע למשחק שבנה אימפריות DLC חדש, שיכיל לא פחות משתי ציביליזציות חדשות ותסריט שסובב את גילויה של אמריקה וכיבושה על ידי האירופאים.

ה-DLC יהיה זמין לרכישה במחיר 7.5$ דרך חנויות דיגיטליות למיניהן.

- לפרטים נוספים באתר הרשמי

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י