הרשמה

חדשות התפקידים: Tales of חדש

מאת: רונן אטיאס

האוצר האבוד של New Vegas

השבוע פורסם טריילר ל-Dead Money, ה-DLC הראשון של Fallout: New Vegas, שישוחרר באופן אקסקלוסיבי לאקסבוקס מחר, במחיר 10 דולרים.

 במהלך עלילת ההרחבה נשתף פעולה עם עוד שלושה מחפשים בעל-כורחם במטרה למצוא את האוצר האבוד של "עיר ההימורים" סיירה מאדרה, אזור חדש במשחק. ההרחבה כוללת גם עוד אצ'יוומנטים להשגה, אויבים חדשים, רמה מקסימאלית של 35 במקום 30 ועוד כמה החלטות גורליות יותר או פחות לשחקן.

- ביקורת Fallout New Vegas

הסיפור שלא נגמר

עוד טריילר שפורסם השבוע הוא ל-Tales of Xillia, הכותר החדש בסדרת Tales של Namco, הרצה מאז 1995 וזה לה הכותר ה-13.

מלבד הרבה דיבורים ביפנית, אפשר לראות שהמשחק יכיל גרפיקה צבעונית בסגנון האנימה המסורתי עם קרבות שנראים לא רע בכלל. בתחילת המשחק נוכל לבחור, לראשונה בסדרה, בין שתי דמויות, מירה מאקסוואל וג'וד מאת'יאס, ובחירת הדמות תשפיע לא רק על המשחקיות אלא גם על הסיפור שנחווה.

 לא ברור עדיין אם המשחק, הבלעדי ל-PS3, יגיע למערב, אבל מה שכן ברור, זה שהיפנים יחטפו אותו מהמדפים כשהוא יצא שם במהלך 2011.

צילומי שחר

השבוע שוחררו תצלומי מסך חדשים מתוך Grim Dawn, המשחק הבא של יוצרי Titan Quest באולפנם החדש.

המשחק, לצד סגנונו האפל, שישלב פנטזיה עם קצת מערב פרוע, צפוי להכיל גיימפליי בתר ושסף סטנדרטי, כולל מערכת קראפטינג "דמויית Warcraft 3" וצדדים שונים שניתן למלא בעבורם משימות. אין עוד תאריך יציאה, אך ידוע שהמשחק יכיל גם מצבי מולטיפלייר וגם סינגל פלייר, וישוחרר למחשב האישי בהורדה בלבד מתישהו במהלך השנה הבאה. מתחרה ל-Torchlight 2?

טריילר חדש נוסף הוא לכותר תפקידים עצמאי בשם Telepath RPG: Servants of God, המשך מסחרי לסדרת משחקי תפקידים בפלאש. הוא אמנם לא נראה טוב, אבל איך אומרים - אל תסתכל בקנקן (או: ראה ערך מיינקראפט). המשחק צפוי להשתחרר להורדה בתשלום בסביבות אמצע 2011, אך ניתן להזמינו כבר עכשיו באתר הרשמי, במחיר המעט מוגזם לאיכות ההפקה של 20 דולר. 


 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:28 20.12.2010 | אליאור דגמי אליאור דגמי (אורח)

    וואו, האחרון ממש גרוע ..
    מעניין כמה הוא ימכור :/

  2. 2

       | פורסם ע"י