הרשמה

רואים כפול: כמה ג'יגה?

מאת: רונן אטיאס

Okamiden

השבוע פורסמו לא אחד, אלא ארבעה סרטונים חדשים מתוך כותר הפעולה-הרפתקה המצופה Okamiden. למרות המספר המבטיח, הסרטונים לא מי-יודע-מה מעניינים, והרבה פחות מרשימים מהקודמים, ולא ברור למה דווקא קטעי השיחה הלא ברורים האלה נבחרו להצגת המשחק.

הכותר, למי שדורש רענון, הוא המשך של Okami, שיצא ל-PS2 ואחר-כך הוסב ל-Wii, שזכה לשבחים רבים (וממוצע ציונים של 93%) הן בגלל גיימפליי משובח, הן בגלל מכניקת משחק מעניינת והן בזכות גרפיקה ציורית ומקסימה.

 השחק החדש צפוי להמשיך באותו קו, עם גרפיקה שלמרות המגבלות של הפלטפורמה נראית כאילו נלקחה מספר אמנות יפנית, ומשחקיות שמשתמשת במברשת ציור קסומה, איתה אפשר לצייר בתוך עולם המשחק, כדי להתגבר על אויבים ומכשולים .

 הבן של הזאבה מגיע ב-15 במרץ.

פרופסור לייטון בתלת-מימד

טריילר לכותר החדש בסדרת פרופסור לייטון, Mask of Miracle, שיצא לדור ההמשך התלת-מימדי של ה-DS. מלבד החלק הסינמטי, הסרטון מציג קטע משחקיות קצר שנראה פחות או יותר כמו קודמיו, אבל מה שבאמת מעניין במשחק החדש - וקשה להציג בסרטון פשוט - הוא איך הוא ינצל את טכנולוגיית התלת מימד לסוגי פאזלים חדשים.

העלילה תעקוב כרגיל אחרי פרופסור לייטון ועוזרו לוק, שיוצאים לעיר מונטדול בכדי למצוא מסיכה קסומה שמגשימה את משאלות חובשיה. לרוע המזל הם מגיעים מאוחר מדי, ואת המסכה חובש אדם מסתורי שמשתמש בה כדי להפוך את תושבי העיר לאבן. זוהי אחת הסדרות האהובות ביותר על הדיאס, וסביר להניח שהיא תמשיך את המסורת גם בדור הבא.

 המשחק צפוי לצאת בגרסה יפנית באביב 2011, ובמועד בלתי ידוע מאוחר יותר גם באירופה ואמריקה.

התרופה לשעמום

גם ל-Ghost Trick: Phantom Detetctive, אחד הכותרים הכי מבטיחים מבחינתי כרגע, פורסם טריילר חדש. בשונה מהסרטון הקודם שיצא למשחק, שבו לא היה כל כך ברור מה הלך על המסך, בזה אפשר להבין איך המשחק המסקרן עומד לעבוד, ואיך נוכל לפעול עם דמותנו, רוח רפאים שהיא כל מה שנותר מאיתנו לאחר שבתחילת המשחק - אנחנו נרצחים.

בינתיים זה נראה מעולה, למרות שמשחקים שעושים רושם כל-כך מקורי תמיד גם מעלים את החשש שמשהו לא יעבוד כראוי בישום הבסיסי של הרעיון. המשחק קיבל ציון מכובד מ-Famitsu כאשר יצא ביפן בקיץ - 34 מתוך 40 - ואת הרושם שיותיר על שחקנים מערביים נוכל לגלות החל מה-11 בינואר.

שמונה ג'יגה למשחק 3DS?

לסיום, שמועה מבטיחה במיוחד שמתגלגלת השבוע ברשת: קלטות המשחקים של ה-3DS יוכלו, לפיה, להכיל נפח של עד 8 ג'יגה, שזה פי 16 מה-512 מגה נפח של כרטיסי הזכרון ל-DS הנוכחית. אם זה נכון, אולי סוף סוף נוכל לשמוע דיבוב מלא במקום לקרוא מאות תיבות טקסט במהלך המשחק.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:09 26.12.2010 | KIRBY KIRBY (אורח)

    איכסי פיכסי כלכלה ביכסי

  2. 2

    15:24 26.12.2010 | דודידו דודידו (אורח)

    נראה חמודידו

  3. 3

    15:35 26.12.2010 | DrizziTx DrizziTx

    אם אני זוכר נכון באותה נשימה פורסם שנינטנדו מגבילים לשימוש של 2 ג'יגה ...

  4. 4

       | פורסם ע"י