הרשמה

P-ינת ה-PSP: כוכב קטן נייד 2?

מאת: מתי שמוקלר

Blazblue שיגיע ל-PSP הוא המהדורה המיוחדת

Arc System Works הודיעו שהם בתהליכים של המרת משחק המכות שלהם, BlazBlue Continuum Shift II, ל-PSP.

לאלו מכם שלא מעודכנים, BBCS II הוא גרסה מאוזנת יותר של Continuum Shift, שגם מוסיפה לגרסת הארקייד של המשחק את שש הדמויות שהיו עד כה בלעדיות לגרסאות ה-Xbox360/PS3 המאוחרות יותר של המשחק. החברה, שהודיעה בעבר ש-Continuum Shift יגיע ל-PSP באמצע 2011, מבהירה עכשיו שמה שיגיע לניידת היא למעשה הגרסה המורחבת.

BFBC II על ה-PSP יתמוך במצב AD-HOC לארבעה שחקנים כאשר שניים משחקים ושניים צופים. ככה הוא נראה בגרסת המכונות:

LBP2: האהבה תגיע ל-PSP?

שמועות עוררו בנו באחרונה תקווה שמשחק Uncharted נמצא בדרכו ל-PSP; שמועות אחרות מעמידות עתה על הפרק את Little Big Planet 2, שיוצא ל-PS3 ב-18 בינואר. כזכור, LBP הראשון יצא בגרסה ניידת מצויידת היטב.

לפי חנות Game Australia, גם משחק ההמשך בדרכו לגרסה ניידת. מתי - זו השאלה המכשילה.

למען האמת - עוד ביולי החלו לצוף שמועות בנידון, אבל Molecule Media, שמפתחת את המשחק בשביל סוני, יירטה אותן בעת ההמראה.

עכשיו, כשכותר ה-PS3 כמעט הושלם, ניתן לקוות שתיפול החלטה חדשה להסב גם את ההמשך לאחות הקטנה: כל עוד ה-PSP2 מתעכבת (ולפי השמועות היא תגיע רק בסוף 2011), ה-PSP זקוקה לכל המשחקים המוצלחים שהיא יכולה לקבל.

Should I stay or should I go?

ה2PSP מתקרב, (בערך), כך גם ה-PSPhone, וכך גם עוד 10,349 פלאפונים שמתיימרים להציג משחקים באיכות גבוהה (לאלו מכם שאינם בעלי אייפון מאושרים), אבל... מה אמור לייחד את ה-PSP2, עכשיו כשה-PSPhone מגיע עם מסך מגע ומעבד מהיר מזה של ה-PSP הרגילה?

למעשה, הרבה. היורש האמיתי ל-PSP מבטיח - לפחות על פי מידע לא רשמי - הבטחות מפה ועד זימבבווה: מסך HD מגע, שני ג'וייסטיקים, משטח מגע אחורי שיספק עוד יותר אפשרויות שליטה, ולפי השמועה העדכנית ביותר, מספיק כוח כדי "להריץ משחקי PS3 מוקדמים". משקר כל בעל PSP שיגיד שלא חלם לשחק על הניידת שלו ב-Resistance 1 (טוב, אולי 2, באמת שנמאס לרוקן 18 מחסניות כדי להרוג חייל רגלי פשוט), Infamous, Uncharted או Metal Gear Solid 4.

אני אישית נקרע בין ה-Phone, שתגיע מוקדם יותר ובוודאי תעלה פחות, לבין ה-PSP 2, אם כי העוצמה של זו האחרונה די כובשת את דמיוני.  

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:23 28.12.2010 | danik107 danik107

    אחי.....
    GOW 3 וINFAMOUS על הPSP
    או
    גירסאות מעפנות של הANGRY BIRDS לPSPHONE
    יש תגובות?

  2. 2

    19:48 28.12.2010 | adartz12 adartz12 (אורח)

    אני יקנה PSP 2
    אחרי זמן מה שיצא לראות איזה משחקים יש לו

  3. 3

       | פורסם ע"י