הרשמה

חדשות התפקידים: הסיפור האחרון

מאת: רונן אטיאס

קרב ראשון מתוך הסיפור האחרון

 סרטון משחקיות חדש מתוך The Last Story ל-Wii מדגים את מערכת הקרב של המשחק, שנראית מאוד מרשימה, תוך הצגת שימוש במגוון של נשקים ויכולות מיוחדות (ומגניבות במיוחד, אני חייב לציין), והכותר באופן כללי נראה נהדר ביחס לפלטפורמה.

The Last Story מפותח בסטודיו Mistwalker, שהוקם על ידי יוצר סדרת התפקידים המפורסמת "פיינל פאנטזי" - כפי שניתן לראות, שם המשחק החדש נבחר כדי להצביע על הקשר הזה. עד כה יצרו ב-Mistwalker, המתמחה במשחקי תפקידים, את סדרת Blue Dragon הבינונית.

מלבד משחקיות הסינגל פלייר המקובלת יתמוך ה-JRPG הזה גם במולטיפלייר ובקו-אופ דרך האינטרנט. הוא מגיע כבר בסוף החודש הנוכחי ביפן, בשלב זה אין תאריך יציאה מערבי.

DC Universe: United We Stand

השבוע שוחררו גם זוג טריילרים חדש ל-DC Universe Online. הסרטונים מדגימים קטעים מתוך שתיים מהמשימות ההתחלתיות שבעולם המשחק, ואני חייב לומר שהם שיפרו את הרושם הראשוני שהותיר עלי המשחק - עיצוב המשימות שלו נראה מושקע וכולל יותר מלהביא את א' ל-ב' ולהרוג את ג'.

 DC Universe הוא העולם בו שוכנות ופועלות הדמויות מתוך חוברות הקומיקס של חברת "די.סי", כשבין המפורסמות בהן תוכלו למצוא את באטמן, סופרמן, וונדר-וומן והפלאש. המשחק יושק ב-11 בחודש למחשב ול-PS3, וידרוש דמי מנוי חודשיים בגובה 15 דולר.

טוב למות בעד רפובליקתנו

סרטון חדש גם ל-The Old Republic. הטריילר מציג את ה-Trooper, אחד מהמקצועות שבצד הרפובליקה במשחק. כמו שניתן לראות, הקלאס מתמקד בעיקר בלחימת טווח רחוק בעזרת נשקים חמים שונים, והוא נראה די חסר יחוד בשלב זה. הכותר יכלול עוד 7 מקצועות, 4 לכל צד, והוא ישוחרר בסביבות אמצע השנה החדשה.

תמונות מהתיכונה

תצלומי מסך חדשים למשחק הבתר-שסף הקו-אופי בעולם שר הטבעות, War in the North. התמונות נראות לא רע, אבל אי אפשר לשים לב בינתיים למאפייני עיצוב עולם או משחקיות יוצרי דופן. לארץ התיכונה נחזור מאוחר יותר השנה על קונסולות ה-HD והמחשב.


 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:54 04.01.2011 | FALLOUT FAN FALLOUT FAN (אורח)

    ראשווווווווווווןןןןןןןןןןןןןן

  2. 2

    21:54 04.01.2011 | DrizziTx DrizziTx

    לדבר על Mistalker מבלי להזכיר את Lost Odyssey ועוד להציג אותם כחברה שפיתחה רק את blue dragon הנורא זה בושה! איזה עוול אתה עושה להם. Lost Odyssey נחשב למשחק מדהים עד כדי כך שרבים מדברים עליו בסיגנון ה-"מה שפיינל פנטזי 13 היה צריך להיות" (על שני המשחקים האמורים אני מדבר מניסיון אישי)

  3. 3

    08:06 05.01.2011 | 2 2 (אורח)

    2 את מי אתה מעניין

  4. 4

    10:09 05.01.2011 | DrizziTx DrizziTx

    שכחתי להוסיף כוכבית על ההודעה שלי ולציין שהיא לא מיועדת לטרולים ^^

  5. 5

       | פורסם ע"י