הרשמה

תחנת המשחקים יוצאת לג'ונגל

מאת: מתי שמוקלר

יצאתי לג'ונגל, אשוב בקרוב

זה כנראה השלט שמופיע על דלתו של ג'ורג' הוץ, שהחליט לצאת לטיול בדרום אמריקה (לכאורה, לכאורה). בטח כבר שמעתם על משחק החתול ועכבר שסוני משחקת עם ההאקרים שפרצו את ה-PS3. סוני מתרכזת כרגע ב-GeoHot, או ג'ורג' הוץ בשמו הרשמי, שהראה בתחילת 2010 איך הוא עושה שמות בהגנות הקונסולה בעזרת התמיכה שלה בלינוקס.

לאחרונה קיבלה סוני גישה למשתמש הפייפל של הוץ וגם לדיסקים הקשיחים שלו, ואפילו לזהות גולשי האתר שלו בשנה האחרונה.

ועכשיו להרפתקה החדשה של ג'ורג', שהחליט לטוס לדרום אמריקה באמצע ההליכים. עורך הדין שלו לא הכחיש את העניין במפורש, אבל אמר שהשמועות לפיהן הוץ "ברח" הן טפשיות, סוני גם מאשימה את הוץ שהוא שיקר לבית המשפט בנוגע לאחזקת משתמש ב-PSN, כאשר סוני גילתה שעל קונסולה שהוא קנה נפתח משתמש ונעשה בו שימוש נרחב. צפוי להיות מעניין, אם הוץ לא יבלע על ידי תנין.

רעידת האדמה שנדחתה

אי אפשר להגיד שלא ראינו את זה מגיע; סוני דחתה רשמית את השקת Motorstorm Apocalypse, משחק המרוצים-אקסטרים שלוקח את השחקנים למקומות פחות רציניים מסדרת GT, גם באמריקה.

מוקדם יותר החודש סוני דחתה את ההשקה של המשחק ביפן ובבריטניה (שם הוא כבר היה אמור לצאת בשלב זה), לאחר מכן היא גם דחתה את הדמו האמריקאי ועכשיו מגיעה ההודעה שהמשחק נדחה מתאריך היציאה שלו, ה-12 באפריל, לתאריך יציאה לא ידוע.

בינתיים, עם זאת, נמסר שהגרסה הבריטית של המשחק תצא ב-31 במרץ.

Trash Talk, the S.H.A.F.T Way

בנימה הרבה פחות רצינית, או לא רצינית בכלל, קווין באטלר, הדמות הפיקטיבית והאולטרה-הומוריסטית שאנחנו מכירים מסרטוני הקידום של סוני חוזר. הפעם הוא מקיים סמינר שמלמד אתכם איך לנצח את אויביכם במשחק הבייסבול MLB11 גם בזירה המילולית. ומשהו על טיחואנה.

P-ינת ה-PSN

ספיישל מכירות האביב של סוני נמשך, וגם עוד כמה בונוסים עלו השבוע לרשת.

בטא כוחות מיוחדים

המנויים ל-PS+ מקבלים השבוע עוד בונוס (בנוסף ל50+ שהם מקבלים כל חודש) והפעם זו כניסה מוקדמת לבטא של SOCOM 4 (או Special Forces באירופה). הבטא תהפוך זמינה לכל משתמשי ה-PSN החל מה-5 באפריל ותסתיים ב-13 בו, כהכנה של השרתים לתמיכה במשחק המלא, שיצא ב-19 באפריל.

להלן סרטון ששחקן בטא העלה לרשת ומציג קרב במפת נמל.

מכירת חיסול

סוני ממשיכה במכירת האביב שלה. אם אתם בעלי משתמש אירופאי תשמחו לדעת שתוכלו לקנות כמות נכבדה של DLC שהמחיר שלהם התקצץ, כמו למשל חבילות ההרחבה ל-MAG, שעומדות על 6 יורו ל-Interdiction Pack ול-Escalation Pack, כשה-Trial and Unlock Bundle תעלה לכם 15 יורו.

מחוברים ל-PSN האמריקאי יכולים לקנות את GTA Liberty City Stories בעבור 10 דולר, חצי ממחירו הרגיל. יש עוד שלל הנחות בחנות, שווה לבדוק אם יש לכם כמה פרוטות בחשבון שלא יצא לכם לבזבז.
את העדכון המלא של החנות האמריקאית תוכלו למצוא פה, ואת זה של האירופאית פה.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:20 28.03.2011 | הולי שיט!!! הולי שיט!!! (אורח)

    סוני. אני מת עליהם!!!
    כמובן שזה לא אומר שאני אוהב את ישפאר היבואן של סוני. חברה ביזיונית עם שירות לקוחות שהיה מבייש את מוקד תלונות הציבור של הרשות הפלסטינאית, ועם שירות תיקונים שעולה כסף אפילו אם המכשיר בתוקף האחריות. בקיצור חבורת אפסים.

  2. 2

       | פורסם ע"י