הרשמה

בעיות חיבור: האויב האמיתי של הגיימר

מהם המצבים שכל גיימר לא יכול לסבול? תוכן שיווקי

להיות גיימר יכול להיות קשה ומתסכל לפעמים, אני לא מדבר על מחירי המשחקים והציוד – הדבר היחיד שבאמת יכול להוציא אותנו מדעתנו הוא Lag. בעיות חיבור רשת הן האויב האמיתי של הגיימר מהרגע שהמשחקים וקו הטלפון אפשרו לנו לשחק במצב מרובה משתתפים. באמצע שנות ה-90 הייתי הולך כצורר בבית ומזהיר את כל בני המשפחה שלא יענו לטלפון הבא כי זה המודם של חבר שמנסה להתחבר למודם שלי, ושלא יחשבו אפילו להרים את השפורפרת עד שאנחנו מסיימים לשחק age of empires – כמובן שאחותי הקטנה תמיד הרימה את הטלפון ושום משחק לא זכה להגיע לסיום. היום, לשמחתנו, אנחנו נהנים מאינטרנט יציב והתנתקויות הן דבר נדיר יחסית, אבל התקלות שכן קורות היו ונשארו הדבר המעצבן ביותר שגיימר יכול להעלות על דעתו.

אספתי עבורכם ארבעה תרחישים קשים ועצובים במיוחד שיגרמו לכם להודות על כל רגע שמשחק מרובה משתתפים רץ חלק וללא תקלות:

תרחיש ראשון: מגיע לכם יותר

אתם מנצחים את המרוץ, יש לכם הכי הרבה הריגות ב- Deathmatch, אף אחד לא מצליח לשרוט אתכם, אתם הראשונים בלוח התוצאות ואז בום – התנתקתם. כשזה מגיע לניקוד, חיבור רשת בעייתי יכול להיות גורם משמעותי במיוחד. בהרבה מהמשחקים, אם הייתה לכם התנתקות בזמן המשחק לא יספרו את כל ההצלחות שהיו ולוח הניקוד יודיע לכל מי שרק ישאל שהפסדתם. ב- FPS זה יכול לפגוע בסטטיסטיקות ובמשחקים עם ליגות כמו Starcraft זה יגרום לכם להרגיש מושפלים כאשר יורידו אתכם לליגת החובבנים ותאלצו לשחק מול שחקנים גרועים מכם בהרבה. כל זה רק בגלל שתשתית האינטרנט שלכם אוהבת לסיים משחקים מוקדם מהצפוי.

תרחיש שני: לגעת במטרה

סימנתם לעצכם מטרה: מדליה, achievement, trophy או משהו אחר שהמשחק או הקונסולה שלכם מציעים. העניין הוא שממש קשה להשיג את זה. צריך להרוג אויב ואז להרים את הנשק שלו ולהרוג אותו שוב עם הנשק שלו עצמו, צריך לדקור בסכין את כל הקבוצה היריבה ברצף או משימה בלתי אפשרית אחרת- אבל איכשהו אתם בדרך לשם, עוד שנייה כל החברים שלכם ידעו שאתם קשוחים באמת, עוד שנייה פרס נדיר ישתחרר, נשק חדש ומאיים או סמל סטטוס מעורר קנאה. אבל אז חברנו המרושע, ה- Lag , מגיע, תוקע אתכם כמה שניות במקום, בדיוק מספיק בשביל שאחד האויבים יהרוג אתכם ויהרוס לכם את המשימה באמצע. מעכשיו כל פעם שתראו שחקן אחר עם הפרס הזה, תצטרכו להיזכר בטרגדיה הזו.

נמאס לכם מהלאגים? לחצו כאן והתחברו לתשתית יציבה יותר

תרחיש שלישי: צוות מנצח

סופסוף אתם נהנים מעבודת צוות, הקבוצה שלכם היא קבוצת החלומות, כולם מקצוענים וכולם משתפים פעולה בצורה נהדרת, אתם קורעים את האויבים, משפילים את הקבוצה השנייה ושום דבר לא יכול לעצור אתכם, אבל יש קצת Lag, אתם מתחילים לפספס ורצים במקום ובום – התנתקות, "לא נורא" תגידו לעצמכם, נתחבר מחדש לשרת והכל יהיה בסדר. כשאתם מתחברים חזרה, השרת מאזן את המשחק ומכניס אתכם לקבוצה השנייה. עכשיו תצטרכו להילחם לצד חבורה של לוזרים תבוסתניים שלא יודעים לשחק ותטעמו את עבודת הצוות שלפני רגע אתם הייתם חלק ממנה. איך שגלגל מסתובב.

תרחיש רביעי: הבונוס שלא נוצל

להצליח להרוויח משהו נדיר, לדוגמא Killstreak ב call of duty , אחרי שהרגתם 25 שחקני אויב ברצף ואז להתנתק מהשרת לפני שהספקתם לנצל את הבונוס. מה שהכי מעצבן בתרחיש זה שהייתה לכם הזדמנות להשתמש בבונוס (במקרה הזה: פצצת אטום) ועכשיו מה שנשאר לעשות זה לכעוס על עצמכם ועל תשתית האינטרנט. בפעם הבאה שתצליחו להשיג את הבונוס הזה תפעילו אותו מייד, בלי לחשוב, ולא תרשו לעצמכם להמתין למצב אופטימאלי מחשש להתנתקות. אפשר לומר שיצאתם עם טראומה ונזק התנהגותי לטווח הארוך.

לסיכום, תמיד תזכרו שהשחקנים היריבים הם לא האויב האמיתי שלכם, הם חלק חשוב מאוד מהכיף של המשחק. האוייבים האמיתיים שלנו הם הצמד המרושע: Lag ובת זוגתו ההתנתקות, בהם צריך להילחם! חברות המשחקים, הקונסולות והשרתים צריכים להשתפר אבל גם לנו יש מה לעשות בעניין. אם יש לכם בעיות חוזרות נסו לבדוק למה ותתקנו- מודם וראוטר הם מכשירים שלפעמים צריך להחליף. אל תפחדו לעבור בין ספקי השירות- יש שתי חברות בארץ שמספקות תשתית אינטרנט ואחת (בלי שמות) מספקת תשתית הרבה יותר יציבה מהמתחרה שלה.

הזדהיתם עם אחד מהתרחישים? גם לכם יש סיפור טוב איך Lag או התנתקות הרסו לכם את היום? אשמח אם תכתבו על כך בתגובות.

נמאס לכם מהלאגים? לחצו כאן והתחברו לתשתית יציבה יותר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:48 09.09.2013 | ImPact Design ImPact Design

    תרחיש חמישי: ויגיימס נשארים עם אותו עיצוב וצוות שמפרסם כתבות לא מעניינות.

  2. 2

    16:38 10.09.2013 | WarFox89 WarFox89

    תרחיש שישי: וייגיימס עושות כתבות פרוסמת ארוכות בכדי לפרסם את בזק במקום לעשות ביקורות או משהו מועיל ... לאן הגענו.

  3. 3

    21:17 10.09.2013 | Hollow Hollow

    האתר הזה היה צריך להסגר שהיה לו הזדמנות

  4. 4

    22:38 10.09.2013 | sagimi sagimi

    אוי תרגעו, כל אחד צריך כסף ולא מוכרים לכם פה זבל.

  5. 5

    01:23 11.09.2013 | spyderz spyderz

    התשתיות בישראל עלובות בניגוד לארצות אחרות שכבר התפתחו..
    מהירות נמוכה ומחירים גבוהים..
    עד שלא יבואו מתחרים ויתנו לבזק והוט קצת על הראש הם לא יבינו.

  6. 6

    00:41 22.09.2013 | The Big LOL The Big LOL

    נראה לי שכדאי להוסיף שקשה להאמין שחברת חשמל תהיה זאת שתוריד את המחירים.

    צריך מישהו מבחוץ, שיביא מחיר הגיוני.

  7. 7

    15:09 28.11.2013 | LuZi- LuZi-

    חברת חשמל תעשה פה מהפך

  8. 8

       | פורסם ע"י