הרשמה

ארה"ב ויפן ייפגשו בקרב הרובוטים הענקיים

הקרב שכל גיימר חיכה לו מהילדות

ליפנים יש רובוט ענקי וחמוש. לאמריקאים יש רובוט ענקי וחמוש. ומה שהולך לקרות הלאה זה בדיוק מה שאתם רוצים שיקרה

הפעם אין לנו כתבה שקשורה למשחקים או חומרה, לפחות לא באופן ישיר, אבל כשמדובר על החלום הרטוב של כל גיימר - לא הצלחנו להתאפק. בשבועות האחרונים הגיע לאינטרנט סיפור שכמעט נשמע טוב בכדי להיות אמיתי. הכל התחיל עם חברת ההנדסה MegaBots, וכמו שאולי הבנתם מהשם - כל מה שהם עושים זה בניה ופיתוח של רובוטים ענקיים. הצוות האמריקאי בנה רובוט מרשים למדי ופרסם סרטון שקורא תיגר לצוות היפני מחברת Suidobashi לדו-קרב שייערך עוד כשנה. באופן מפתיע, היפנים הגיבו עם סרטון משלהם והודיעו רשמית כי הם קיבלו את האתגר ומוכנים לקרב! ההכנות עשויות לקחת קצת יותר משנה, אבל הקרב אכן קורה.

בצד אחד של הזירה יש לנו את Mega Bot האמריקאי. ממש כמו במשחקים שלנו, המכונה האמריקאית היא כבדה וגבוהה יותר מהמתחרה עם משקל של 6 טון וגובה של 4.5 מטר, ומיועדת לשני נהגים ששולטים במערכות בו-זמנית. ל-Mega Bot יש משגר טילים ביד אחת ותותח ביד השניה, מה שהופך אותו לכשיר מאוד מטווח רחוק.

בצד השני של הזירה יש לנו את Kuratas היפני, שנראה מלוטש אך שביר יותר מהמתחרה האמריקאי. Kuratas הוא נמוך וקל יותר עם משקל של 4.5 טון וגובה של כ-3.5 מטר ונוסע על גלגלים מיוחדים במקום על זחל, מה שיאפשר לו לנוע בהרבה יותר קלות ומהירות. הרובוט היפני צריך רק נהג אחד, אך הנהג הזה יצטרך להיות מוכשר במיוחד בשביל לשלוט על מערכות התנועה והנשק בו זמנית. בסרטון התגובה של היפנים הם דיברו על קרב מטווח אפס (Melee Combat) - האם הרובוט היפני יביא חרב לקרב תותחים? האם האמריקאים ישכילו להוסיף לרובוט שלהם הגנות מסוג כזה של התקפות? יש המון שאלות, ועוד פחות משנה נוכל לקבל עליהן את התשובה.

מסתבר שחלומות כן יכולים להתגשם! עכשיו נותר רק לחכות לקרב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י