הרשמה

Nvidia מביאה יותר עוצמה למחשבים ניידים

בקרוב לא נצטרך יותר להסתפק בסדרות ה-M של כרטיסי ה-GeForce לניידים

בכנס לעיתונאים הכריזה חברת כרטיס המסך על יכולת הפעלת כרטיס GTX980 בתוך מחשב נייד, לא GTX980M אלא GTX980 על כל מאפיניו ויכולותיו

במשך זמן רב, בכל מסיבת עיתונאים שבה Nvidia הכריזה על כרטיס מסך שולחני, ההכרזה המקבילה לכרטיס המסך למחשבים ניידים היתה פחות מסוקרת ובכלל פחות מעניינת את הקהל. כרטיסי המסך הניידים תמיד קירטעו אחרי כרטיסי המסך השולחניים וסיפקו ביצועים נמוכים יותר בכ-30%. גם היום, ברוב המכריע של המחשבים הניידים תצטרכו להסתפק בכרטיס מסדרת ה-M המספקת פחות ביצועים אך מגיעה באריזה קומפקטית וקלה המתאימה לניידים.

Nvidia הבינה שגיימרים שרוצים לשחק בדרכים ולהיות ניידים אך במקביל הם לא רוצים להתפשר על ביצועים נמוכים, ולכן Nvidia מביאה את כרטיס GTX980 למחשבים ניידים. לא 980M אלא 980!

כרגע ישנם רק שישה מחשבים ניידים ובינהם לפטופ קירור המים של אסוס התומכים בכרטיס המתקדם, ולפי הנתונים של Nvidia מדובר בפער של 1-3 אחוזים בלבד לטובת גרסת הדסקטופ של הכרטיס.

המחשבים יאפשרו לשלוט בעוצמת המאוורים, הפעלת עד שלושה מסכים בטכנולוגית סראונד והפעלת משקפי מציאות מדומה כדוגמאת אוקולוס מאחר וכרטיס המסך מאפשר העברת ועיבוד מידע במהירות גבוהה בהרבה מכרטיס מסך נייד.

Nvidia הצליחה לדחוס את אחד מכרטיסי הדגל שלה לתוך מחשב נייד על ידי תכנון כרטיס מיוחד שיאפשר קבלת מתח חשמלי גבוה לליבה הגרפית ועל ידי כך לשחרר את כל עוצמתה. באופן טבעי, תצטרכו לשמור על המחשב מחובר לחשמל כדי ליהנות משיא העוצמה של הכרטיס.

כמובן שNvidia כללה את כל הטכנולוגיות שלה כגון: CUDA,PhysX,MFAA,4K ותמיכה ב-DirectX 12.

כרגע לא יודע מתי צרכנים יוכלו לקנות מחשבים שמציגים את הטכנולוגיה החדשה אבל תהיו בטוחים שזה יקרה בקרוב.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י