הרשמה

Nvidia מציגה את טכנולוגיית Ansel

בזכות הטכנולוגיה החדשה כל אחד יכול לצלם תמונת יפות מתוך משחקים

הטכנולוגיה החדשה תקל עליכם לצלם תמונות מתוך משחקים

במסיבת העיתונאים של Nvidia מלבד ההכרזה על שני כרטיסי המסך החדשים שלה, הכריזה Nvidia על טכנולוגיה חדשה בשם- Ansel והציגה כיצד היא עובדת בזמן אמת.

מפתחי משחקים יוצרים סביבות מדהימות ביופיין, אך לא מספקים כלים כדי לצלם תמונה באיכות טובה של המשחק. עד היום כדי לצלם תמונה מתוך משחק המשתמשים היו צריכים להוריד בכל ההגדרות את המידע המוצג על המשחק, לעבור לנקודת מבט הרצויה ועוד הרבה כאב ראש. עכשיו, Nvidia נחלצת לעזרת צלמי המשחקים ומציגה את Ansel. טכנולוגיית Ansel תאפשר לכל אחד לצלם תמונות של המשחק ברזולוציה גדולה (עד פי 32 מרזולוצית המסך) בפשטות. כל שעל המשתמש לעשות זה להיכנס לאחד מהמשחקים שתומכים ב-Ansel לבחור את הסביבה שהוא רוצה לצלם, ולפתוח את Ansel.

בעזרת Ansel המשתמש יכול לשלוט בפרמטרים שונים כדי ליצור את התמונה הרצויה. בזכות הטכנולוגיה יהיה אפשר לנוע בעולם המשחק, לשלוט על הצבעים ובהירות התמונה במשחק או להשתמש בפילטרים ואז לצלם את התמונה באיכות מקסימלית. בנוסף לכך, Ansel תוכל לאפשר לשחקן לנוע ולצפות בעולם המשחק ב-VR, על ידי שימוש במשקפיים יעודיות כמו Vive או אפילו דרך הטלפון.

Ansel תוכל לעבוד רק על כרטיסים מבוססי Pascal. צפו בטכנלוגית Ansel בפעולה:

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:28 13.05.2016 | _LucifeR_ _LucifeR_

    אחרי הרבה זמן, הגיע הזמן לשרדרג את המחשב, נחכה עד להגעת הכרטיס מסך האגדי הזה, הפעם אחת ולתמיד נקנה את המוצר הכי טוב בשוק ;)

  2. 2

       | פורסם ע"י