הרשמה

HP מכריזה על סדרת מחשבי גיימינג חדשה בשם OMEN

מחשבי הגיימינג של HP יאפשרו חווית VR בזכות חומרה מתקדמת

סדרת מחשבי הגיימינג חדשה של HP

במשך שנים רבות חברת HP התמקדה יותר בשוק העסקי כשבנתה ומכרה מחשבים לחברות גדולות לשימושים משרדיים. אך עכשיו נראה ש-HP פונה גם לקהל הגיימרים והיא משיקה את OMEN - סדרת מחשבי גיימינג ניידים ונייחים.

כרגע סדרת OMEN כוללת שני מחשבים ניידים ומחשב נייח אחד. המחשבים הניידים יהיו בעלי מסך ברזולוציית 4K בגודל של 15.6 או 17.3 אינטש. מסך ה-4K יופעל על ידי כרטיס GTX 965M ומעבד I7 מהדור השישי בגרסאתו המתקדמת ביותר של המחשב. כרטיס המסך והמעבד ישתנו בהתאם לדגם שיבחר המשתמש. בגזרת הזיכרון והאיחסון יעמדו לרשות המשתמש כמה אופציות שישתנו בין 512GB של זיכרון M.2 מהיר או עד 4TB של כונן קשיח (HDD) פלוס 128GB של זיכרון פלאש (SSD), זיכרון הראם יהיה 16GB בין כל הדגמים. במחשבי OMEN נוכל לבחור בין מצלמה עם זווית רחבה או מצלמה תלת מימדית בטכנולוגית RealSense. המקלדת תיהיה מוארת בצבע אדום וסוללת המחשב תתמוך בטעינה מהירה ותספיק לעד 10 שעות עבודה.

המחשב הנייח בסדרת OMEN יגיע גם הוא בכמה תצורות שונות כשהגרסא החזקה ביותר תיהיה בעלת החומרה המתקדמת ביותר שיש היום. בגרסאתו החזקה המחשב יהיה בעל כרטיס מסך GTX 1080 או R9 390X, מעבד I7-6700K שיקורר על ידי קירור נוזלי ויאפשר אובר-קלוק חזק למעבד ועם תמיכה עד 32GB של זיכרון ראם. המחשב יגיע עם נפח אחסון של 512GB של זיכרון פלאש בנוסף לעוד 3TB של כונן קשיח. מארז המחשב יתמוך באפשרויות שדרוג ללא צורך בשימוש בכלי עבודה. בקדמת המארז ישנו לוגו מואר של סדרת OMEN שישנה את עוצמת תאורתו בהתאם לביצועי המחשב. המחשב מיועד על מנת לספק את ביצועי ה-VR הטובים ביותר והוא בהחלט מצויד בחומרה לכך. HP הודיעה שהיא תציג בהמשך הקיץ את סדרת OMEN X שתציג מחשבים עם חומרה טובה אפילו יותר ''עבור שחקנים שרוצים ביצועים אגרסיביים יותר''.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:38 17.06.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    התימנים השתלטו על HP

  2. 2

       | פורסם ע"י