הרשמה

פיליפס משיקה בישראל מסך ראשון עם טכנולוגיית Quantum Dot

טכנולוגיית הצבע QuantumDot הגיעה לארץ והיא זולה יותר ממה שאתם חושבים

מסכי Quantum Dot להמונים

חברת MMD המפיצה של מסכי Philips בארץ, משיקה בארץ את המסך הראשון בעל טכנולוגיית הצבע המתקדמת Quantum Dot. הטכנולוגיה תספק טווח צבעים עשיר יותר ומציאותי הרבה יותר ממסכי LCD רגילים.

רגע, אבל מה היא טכנולוגיית Quantum Dot וכיצד היא מספקת צבעים יותר עשירים ומציאותיים? מסכי LCD רגילים משתמשים באור לבן שעובר דרך פיקסלים בצבע כחול, אדום או ירוק וכך נוצרת התמונה הרצויה. לעומת זאת מסכי Quantum Dot משתמשים גם הם באור אך הוא בצבע כחול שעובר דרך גבישים זעירים בתוך המסך. כאשר האור הכחול מגיע לגבישים הוא גורם להם להפיק אור באורכי גל ובצבעים שונים. בזכות המעבר דרך הגבישים ולא דרך פיקסלי RGB אפשר להפיק צבעים חיים. להסבר מפורט הרבה יותר על טכנולוגיית מסכי Quantum Dot אפשר לצפות הבא:

 

]

עכשיו אחרי שאנחנו יודעים כיצד מסכי Quantum Dot עובדים, אנו יכולים לדבר על המסך. המסך (276E6ADSS) הוא מסך Full HD בגודל 27 אינץ' עם פנאל IPS שמספק זוית צפיה של 178 מעלות. גולת הכותרת של המסך היא כאמור טכנולוגיית ה-Quantum Dot שמספקת לו טווח צבעים מדוייק בכ-100% ב-NTSC וברמה של 99% ב-Adobe RGB. המסך מצוייד גם בטכנולוגיית MHL שמאפשרת לחבר אליו טלפונים ולהציג את מסכם ב-Full HD ולבסוף הוא גם בעל רמקולים פנימיים. זמן התגובה הגבוהה יחסית של המסך-5ms אמנם לא מציב אותו בקטגוריה של מסכי הגיימינג המהירים, אך בזכות הצבעים העשירים והמציאותים, המסך זורח במשחקים צבעוניים בעלי עולם יפה ומפורט כמו The Witcher 3.

מחירו של המסך עומד על כ-2,300 שקלים כאשר הוא זמין כבר לרכישה.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:14 31.07.2016 | מאור מאור (אורח)

    276E6ADSS

  2. 2

    20:52 31.07.2016 | גל גל (אורח)

    איך קוראים למסך?

  3. 3

       | פורסם ע"י