הרשמה

חדשות המובייל - אוכל, חוויות על טבעיות ומרד

יעקב חוזר גם השבוע עם משחקים מצויינים למובייל

התחילו את ההרפתקה שלכם היום

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Space Food Truck לאנדרואיד ול-iOS

Space Food Truck הוא משחק קלפים קולינרי המיועד לאחד עד ארבעה משתתפים. המשחקים אונליין או כאלו שמעבירים את המכשיר מאחד לשני. מטרתנו במשחק היא להכין שלושה מתכונים שונים ממרכיבים אקזוטיים מרחבי הגלקסיה ולהביאם לפלנטות המשתוקקות להם. בתחילת המשחק כל שחקן מקבל 10 קלפי משחק שבעזרתם מבצע פעולותיו ברחבי ספינת החלל - בה המשחק מתנהל. עלינו להספיק להכין את המתכונים לפני שהזמן נגמר ולהינצל מגורל מר הממתין לספינות שלא יצליחו במשימה. משחק די מצחיק, יוצא דופן בז'אנר משחקי החלל והכי חשוב מאוד מהנה למשחק עם חברים.

מחיר: 39.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

The Forgotten Room לאנדרואיד ול-iOS

The Forgotten Room הוא משחק הרפתקאות מגוף ראשון בסגנון הצבע והקלק בו אנו יוצאים לחקירה על טבעית בבית רדוף. אנו נכנסים לנעליו של חוקר בשם ג'ון "מכסח הרוחות" מור (John “Buster of Ghosts” Murr), הפעם החקירה סובבת סביב העלמות של ילדה בת 10 אשר נעלמה במהלך משחק מחבואים עם אביה בביתם. שם המשחק מרמז על חדר אחד מסתורי בבית אליו ג'ון צריך להגיע ולפתור את העלומה. כדי להצליח עלינו לחקור את הבית, לצלם ראיות, לפתור חידות הגיון ופאזלים סביבתיים. משחק לא ממש מסובך אך לעיתיים יכול להוות אתגר מחשבתי. מומלץ לחובבי חידות וסיפורי רוחות.

מחיר: 7.90  ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

The Trail - A Frontier Journey לאנדרואיד ול-iOS

במשחק The Trail - A Frontier Journey אנו מצטרפים למסע של חלוצים בארץ חדשה. בה אנו מנסים להגיע לעיירה בשם מפלי עדן (Eden Falls) בה נחקור את הסביבה, נאסוף משאבים מהם ניצור חפצים, בהם נסחר ובסופו של דבר ניישב את הארץ החדשה. זהו משחק חדש של פיטר מולינו (Peter Molyneux) מעצב המשחקים הנודע והיוצר של - Fable, Populous, and Godus. מביא לנו הפעם חוויה של חלוצים היוצאים לכבוש את שטחי הפרא בצורה מאוד מרגיעה ויפיפייה. המשחק מאוד מרגיע, כמעט שאין דחיפות או לחץ להספיק כל משימה במשחק, בנוסף המוזיקה במשחק נפלאה ומרגיעה מאוד דבר שמוסיף המון לאווירה. משחק מהנה מומלץ למעריצי פיטר מולינו ולחובבי הז'אנר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Guardian Codex לאנדרואיד ול-iOS

Guardian Codex הוא משחק תפקידים חדש מבית Square Enix. בשנת 2030 העולם מחולק לשתיים, האימפריה והמורדים. אנו משחקים כסוכן של המורדים הנשלח לקודקס מציאות מדומה עם משימה גורלית אחת – למצוא את השומרים האגדיים שנכחדו בעולמנו. אותם נצטרך להעביר מהעולם הווירטואלי למערכה מול האימפריה וכך להציל את העולם. Guardian Codex הוא למעשה משחק איסוף מפלצות בסגנון World of Final Fantasy, Pokémon ו-Ni No Kuni. השליטה וההתמצאות במשחק מאוד בסיסית כך שכל מי ששיחק במשחק תפקידים כלשהו ירגיש מיד בבית. משחק לא מסובך, כמו שמשחקים בז'אנר נוטים להיות, מתאים לשחקנים חדשים לז'אנר. Guardian Codex נראה מעולה, מאוד מומלץ למחפשים RPG שלא מעמיס עם מכניקות משחק מסובכות ותפריטים מבלבלים.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י