הרשמה

שעון Pokemon בשווי 258 אלף דולר החל להימכר

שעון יוקרה שוויצרי עם פיקאצ'ו ופוקימונים אחרים במחיר מפחיד

ישנם רק 20 שעונים כאלה, ומשהו אומר לנו שהם לא יגמרו מהר מידי

זה לא סוד שהמותג פוקימון הוא שם דבר בכל העולם, וידוע שמעריצי פוקימון יהיו מוכנים לעשות כמעט הכל כדי לשים את ידם על פריטים נדירים ויקרים, גם אם זה שעון שעולה 258 אלף דולר. לא באמת.  

יצרן שעוני היוקרה השוויצרי, רומיין ג'רום (Romain Jerome) יצר שעון Tourbillon בסגנון פוקימון מפורט במיוחד עם תג מחיר כבד במיוחד: 258 אלף דולר. היצרן אומר שהשעון כולל אפקט תלת מימד מדהים, שגורם לדמויות להיראות כמו אנימציה שמוכנה לצאת בכל רגע מהשעון. כפי שבוודאי ניחשתם, פיקאצ'ו נמצא במרכז השעון. 

היצרן מדגיש שגם מה שבתוך השעון תורם לתג המחיר המפלצתי שלו. "לוח השעון הוא עבודת יד מלאה. זו עבודה שדרשה מאות שעות עבודה בעיקר בגלל הצבעים הרבים והעובדה שכל צבע היה צריך לעשות אחד אחד ובנפרד. רמת ההתייחסות לפרטים היא מאוד מדויקת ומושקעת באופן כללי." 

מדובר בשעון הפוקימון השני שיצר רומאיין ג'רום, כאשר בשנה שעברה הוא והחברה שלו ייצרו שעון שמבוסס בעיקרון על פיקאצ'ו וזה התבטא בכל תחום בשעון, והוא עלה כ-20 אלף דולר, סכום צנוע לעומת השעון החדש. 

כמובן שהשעון הוא חלק ממהדורה מוגבלת מאחר ויוצרו רק כ-20 פריטים. רק לשם ההנאה והתעניינות, אתם מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם, אלא אם כן זכיתם בלוטו והדבר הראשון שאתם רוצים לעשות עם הכסף הוא לרכוש שעון יוקרה של פוקימון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:53 24.05.2017 | שעון שעון (אורח)

    מי יקנה את הזבל הזה ? עדיף כבר לקנות רולקס שזה שעון יותר טוב שעולה רק 10,000 דולר.

  2. 2

       | פורסם ע"י