הרשמה

E3 2017: סיכום מסיבת העיתונאים של Ubisoft

Ubisoft מביאה את התותחים הגדולים

כל ההכרזות, כל המשחקים, כל הטריילרים ממסיבת העיתונאים של יוביסופט במקום אחד!

ההכרזות, הטריילרים והמידע על המשחקים החדשים ממסיבות העיתונאים מכנס E3 2017 לא מפסיקים להגיע וההתרגשות בשיאה. אמש התקיימה מסיבת העיתונאים של Ubisoft ואנחנו כאן כדי לסכם לכם ולהביא לכם את כל הטוב מהאירוע.

יש כאלו שיגידו ש-Ubisoft שמרה לסוף האירוע את החלק הטוב ביותר כשהיא סוף סוף הודיעה על Beyond Good and Evil 2, אבל זו לא היתה רק החשיפה שהביאה איתה את ההתרגשות, נודע לנו גם על משחק פיראטים חדש עם קרבות ימיים בשם Skull and Bones ומשחק VR חדש.

Mario + Rabbids Kingdom Battle

משחק הארנבים המטורפים של יוביסופט החוברות אל דמויות העולם של מריו הוכרז. יוביסופט ונינטדו חברו לשיתוף פעולה ויצרו משחק קרבות טקטיים לפי תורות בין דמויות מהעולם של מריו לבין הארנבים המטורפים. המשחק מבטיח לוחמה באמצעות כלי נשק מקוריים ומוכרים מעולם של הדמויות האהובות.

המשחק יהיה זמין לקונסולת Nintendo Switch ב-29 לאוגוסט.

Assassin's Creed Origins

אנו מקבלים הצצה נוספת ל-Assassin's Creed Origins לאחר שנחשף אתמול במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט.

Assassin’s Creed Origins יגיע אלינו ב -27 באוקטובר.

The Crew 2

The Crew 2 שהוכרז בפורומים של יוביסופט הוא אולי משחק ההמשך הכי פחות מפתיע ומרגש, מאחר והכותר הראשון בסדרה שהושק ב-2014 לא זכה להצלחה, והאמת שהוא היה חלק מהמשחקים החינמיים של יוביסופט במהלך ציון חגיגות יום השנה של יוביסופט. מצד שני, יוביסופט הכריזה שהיא חצתה את רף 12 מיליון השחקנים, שזה הישג לא קטן, יוביסופט לא מוותרת על הסדרה ואולי הפעם המשחק יזכה להצלחה לה Ubisoft מצפה.

המשחק יהיה זמין בתחילת שנת 2018 לפלטפורמות Xbox One, PlayStation 4, והמחשב.

צפו בטריילר ההכרזה:

10 דקות של משחקיות:

South Park: The Fractured But Whole

המשחק החדש, הממשיך את עלילתו של The Stick of Truth וקורה יום לאחר סיום המשחק הראשון, מציג את חבורת הילדים של סאות' פארק, כשהפעם במקום להילחם אחד בשני במשחקי פנטזיה, הם פונים אל הצד האפל של מגרש המשחקים והופכים לגיבורי על ונבלים - כשקרטמן, המשחק את The Coon, לוקח שוב אחריות על הקבוצה ומנסה להחליט בשבילה מה כדאי לעשות. כמו במשחק הקודם, גם הפעם פארקר וסטון הודיעו כי הם מעורבים בפיתוח המשחק, החל מכתיבת הדיאלוגים של הדמויות ועד הדיבוב של חלקם.

המשחק יהיה זמין ב-17 באוקטובר עבור הפלטפורמות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

Skull and Bones

Ubisoft חשפה את המשחק החדש שלה Skull and Bones - משחק לחימה ימי בו אנו נגלם קפטן פיראט שסירב לחנינה מהמלך והפליג מהאיים הקריביים עד לאוקיאנוס ההודי השופע באוצרות. עם זאת, מים אלו הם גם שדה קרב שבו אימפריות מרחיקות לכת, חברות מסחר חזקות וכנופיות פיראטיות אכזריות מתנגשות. כדי לשרוד, נצטרך לבנות צי קטלני, כדי להשתלט על נתיבי סחר שלמים, ולהלחם בפיראטים נוספים על מנת לשלוט בים.

המשחק צפוי להגיע אלינו בסתיו 2018 לפלטפורמות PlayStation 4, Xbox One ולמחשב.

צפו בטריילר ההכרזה:

5:30 דקות של משחקיות:

South Park: Phone Destroyer

המשחק הוכרז עבור הסמארטפונים ויביא את עולמם המופרע מהמסך הגדול אל המסך הקטן ויהיה זמין להורדה לפני שיוביסופט תשחרר את הכותר החדש לקונסולות הביתיות שיגיע אלינו באוקטובר.

Starlink: Battle for Atlas

במשחק אנחנו נשחק כחלק מקבוצת טייסים, הקבוצה מוקדשת לשחרור מערכות כוכב אטלס מכוחו של רובוט רע ומיסתורי.

המשחק יהיה זמין בסתיו 2018 והוא מציע חוויית משחק חדשה לגמרי ממנה תוכלו להתרשם בטריילר ההכרזה:

Transference

המשחק הוא מותחן פסיכולוגי וזהו השיתוף פעולה הראשון בין SpectreVision ו-Ubisoft. השיתוף פעולה מגשר על הפער בין סרטים ומשחקים, החברות מזמינות את השחקנים לאבד את עצמם בסיפור הרסני של אובססיה של גבר בזמן שאנו נחקור את הזיכרונות שלו מחדש באופן דיגיטלי.

המשחק יהיה זמין באביב 2018 בפלטפורמות VR השונות : PSVR, Oculus Rift, HTC Vive, PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

Steep: Road to the Olympics

Steep מקבל את חבילת הרחבה הראשונה שלו שתקרא Steep: Road to the Olympics החבילה בהשראת משחקי האולימפידיה ב-PyeongChang בדרום קוריאה.

בחבילה נוכל להשתתף בגרסה וירטואלית של האוליפימידה הקרובה.

למי שלא מכיר Steep הוא משחק אקסטרים שמשנה את כל מה שלמדתם על משחקי גלישה בשלג. המשחק משלב מעין משחקיות של עולם פתוח בו אתם יכולים לגלוש ואפילו לצנוח מאיפה שבא לכם בהר ולבחור את המסלול והדרך בה אתם רוצים לגלוש.

קראו את הביקורת שלנו למשחק.

ההרחבה תגיע אלינו ב-5 בדצמבר ותהיה זמינה לפלטפורמות PlayStation 4, Xbox One ולמחשב.

Far Cry 5

כפי שידוע לנו מהכרזות וסרטונים שיוביסופט שחררה, המשחק הבא בסדרה מגיע לאמריקה.

במסיבת העיתונאים קיבלנו טריילר וסרטון משחקיות, עוד פרטים על העלילה ותמונות מהמשחק תוכלו למצוא בכתבה הבאה.

Far Cry 5 צפוי להגיע אלינו ב-27 בפברואר 2018 ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב.

צפו בטריילר היישר מ-E3:

3 דקות של משחקיות:

Beyond Good and Evil 2

Beyond Good and Evil 2 עדיין בחיים! משחק ההמשך למשחק ההרפתקה/אקשן המצוין ליוביסופט שהוכרז לראשונה לפני 9 (!) שנים, סבל מהמון בעיות בפיתוח שלו ומעריצי הסדרה כבר התחילו לאבד תקווה, אך יוביסופט שמרה את הטוב לסוף וחשפה טריילר CG מרשים ביותר למשחק שהולך להיות Prequel לסיפור של המשחק הקודם. הטריילר הראה חלק מהדמויות שאולי נשחק במשחק כשלפי המפיק של המשחק, מישל אנסל (Michel Ancel), המשחק יהיה ענק ואפילו היו רמיזות על ביקורים בעולמות אחרים במערכת השמש בה אנו נמצאים. 

צפו בטריילר ההכרזה:

מסיבת העיתונאים של Ubisoft במלואה

פספסתם את מסיבת העיתונאים? רוצים לראות את השידור החוזר? מוזמנים לצפות בו ולעקוב אחרינו בחדר המצב עם כל החדשות היישר מכנס E3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:41 13.06.2017 | WarFox89 WarFox89

    י-ב-ש
    חוץ מ-AC O אין שום דבר מעניין וגם FC5 נראה מעפן בינתיים אבל זה משחקיות אלפא אז זה ישתפר אני מקווה.

  2. 2

    14:00 13.06.2017 | סוני סוני (אורח)

    מה עם מסיבת העיתונאים של סוני

  3. 3

    14:19 13.06.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    את האמת גם מריו נראה טוב יותר ממה שציפיתי. הרבה יותר טוב. כאילו אני דיי לא מחבב את הRabbids, הם דיי מעצבנים אותי אז הייתי בטוח שזה הולך לאכזב טילים אבל המשחק נראה סולידי לחלוטין ויותר דומה לXCOM מאשר למשחק טקטיקה סטטי, ככה שאני התרשמתי. פלוס הטאצ' הקטן של לראות את המפתח דומע כשמיאמוטו הזכיר אותו היה דיי נפלא.

    בין לבין היה דיי משמים אולי חוץ מAC:O ומשחק הפיראטים החדש והסוף עם ההכרזה על Beyond Good

  4. 4

    18:35 13.06.2017 | רון רון (אורח)

    לדעתי Mario rabbits הוא אחד מההפתעות של הכנס. אני מתעב את המותג של הארנבים המעצבים האלה אבל המשחק עצמו נראה די כיפי והרבה יותר מורכב ממה שחשבתי שיהיה. חוץ מזה לראות שני גברים בגיל העמידה משחקים ברובי צעצוע מול מליוני איש היה משעשע. חוץ מזה ומהטריילר של. BG

  5. 5

    16:46 14.06.2017 | קייק קייק (אורח)

    למה אחרי the stick of truth הגאוני אף אחד פה לא מתרגש מFructured But Whole??!?

  6. 6

       | פורסם ע"י